Je mag je mening hebben, maar je mening is A. Fout, en B. Dom.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als agenten belaagd worden dan ga ik een blokje om want je weet dat er dan op zijn minst klappen kunnen vallen.
Als anderen andere keuzes maken prima.
Maar ik ben er wel klaar mee, dit is mijn mening en die mag ik hebben.
Triest gebeurtenis in elk geval weer.
Dat uiterlijk heeft tegenwoordig zelfs een eigen wikipediapagina:quote:Op maandag 26 januari 2026 14:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel geld ze in die kop heeft gestoken. Staat strak van de botox, fillers, nep tanden, extensions in de haren. Vast ook een borstvergroting gedaan en bbl.
Ziet er niet uit, een vrouw die ver in de 50 is die er nog wil uitzien als een 25 jarige.
Je zou denken dat juist een getrainde en ervaren militair de eerste zou zijn die felle kritiek zou hebben op de pure incompetentie die daar tentoon gesteld wordt door ICE agenten.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]ja joh inhoudelijk reageren weer te lastig voor je omdat je geen argument hebt
Doe eens niet zo ontzettend achterlijk zeg.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In die jaren werden er ook geen mensen opgestookt tegen ICE.
Of komt die abnormale agressie ineens uit de lucht vallen?
Ah en daarom vind jij deze vent "niet onschuldig". Ik vind dat wel heel makkelijk en ik denk dat het onwenselijk is dat politie en ICE geen weerstand hoeven te verdragen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als een agent tegen jou zegt dat je weg moet gaan wat doe jij dan?
Je noemt alleen het filmen niet dat ie zich ermee bemoeid, tegenstribbelt en met een wapen op zak nemen agenten geen risico.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen 'domme actie' om deze ICE mensen te filmen, dat is gewoon legaal.
Daarnaast mag je ten alle tijden een wapen op zak hebben in Minnesota.
Dus waar is de domme actie precies
In discussie gaan met een minderbegaafde is zinloos.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij ziet echt alles met een andere bril, is het niet? Ze duwen hem van de weg af richting de stoep en hij loopt rustig achteruit zonder zich te verzetten. Op wat voor manier is dit niet duidelijk?
Precies. Eerst ontwapenen. En dan voor de goede orde nog even doodschieten. Nul risico.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je noemt alleen het filmen niet dat ie zich ermee bemoeid, tegenstribbelt en met een wapen op zak nemen agenten geen risico.
Hij stribbelt niet tegen, op geen enkel moment. Kijk godverdomme die video dan eens meid, dan blijf je misschien niet in die domme herhalingen vallen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je noemt alleen het filmen niet dat ie zich ermee bemoeid, tegenstribbelt en met een wapen op zak nemen agenten geen risico.
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je mag je mening hebben, maar je mening is A. Fout, en B. Dom.
Ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen voor, dus nog 1 keer:quote:Op maandag 26 januari 2026 14:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In die jaren werden er ook geen mensen opgestookt tegen ICE.
Of komt die abnormale agressie ineens uit de lucht vallen?
Doof en blind.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij stribbelt niet tegen, op geen enkel moment. Kijk godverdomme die video dan eens meid, dan blijf je misschien niet in die domme herhalingen vallen.
Met 6 man aan hem duwen en trekken en dat verzet noemen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij stribbelt niet tegen, op geen enkel moment. Kijk godverdomme die video dan eens meid, dan blijf je misschien niet in die domme herhalingen vallen.
Niet heel gek, want de corona wappies van weleer zijn tegenwoordig vrijwel allemaal vol op het pro-Trump/maga orgel gegaan.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:29 schreef Basp1 het volgende:
Maar goed dezelfde mensen die hier ice acties goed praten zijn dezelfde types die ook aan het janken waren en nog steeds zijn over het excessief politie geweld wat tijdens de coronarellen in Nederland gebruikt werd, dat mocht dan weer niet want ze hadden toch niets fout gedaan..
De zelfreflectie bij deze mensen is totaal afwezig lijkt het wel..
Oh my...quote:Op maandag 26 januari 2026 14:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat uiterlijk heeft tegenwoordig zelfs een eigen wikipediapagina:
https://en.wikipedia.org/(...)erican_conservatives
Meningen hebben is prima, feiten ontkennen is achterlijk.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Blind, acterlijk, dom etc.![]()
Daar gaat ie weer.
Mijn mening prima als mensen een andere mening hebben.
MAGA Barbie.quote:
Lijkt me onzin, je kunt niet aan het uiterlijk van een vrouw zijn wat haar politieke voorkeur is.quote:
Zou hij bij deze groep behoren?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:35 schreef probeer het volgende:
Nee, deze soldaat snapt het allemaal wel. Griezelig.
Daar zijn de meningen op social media nogal over verdeeld. Gisteren nog zag ik een of ander artikel op facebook over dat MAGA vrouwen er zoveel beter en vrouwelijker uit zien dan leftists/democrats/libs en dat kreeg nogal veel bijval.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt me onzin, je kunt niet aan het uiterlijk van een vrouw zijn wat haar politieke voorkeur is.
Goed, blauw haar en een neuspiercing zullen niet voorkomen in conservatieve kringen, maar vast ook zullen er vrouwen zijn die heel doorsnee uitzien.
Net zoals er linkse dames zijn die ook niet vies zijn van Botox en make up.
Maar die vrouw ziet er gewoon eng uit, vind ik.
Dat is dan misschien zo in de VS.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen op social media nogal over verdeeld. Gisteren nog zag ik een of ander artikel op facebook over dat MAGA vrouwen er zoveel beter en vrouwelijker uit zien dan leftists/democrats/libs en dat kreeg nogal veel bijval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |