Als je niks doet het je ook niks te vrezen.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lezen is nogal moeilijk blijkbaar. Waar heb ik het in dat antwoord over random mensen doodschieten. Het was een reactie over angsten die veel mensen in woonwijken hebben vanwege de wetteloosheid waarmee een stel ice agenten daar te werk gaan..
Als je van de burgermeester mag protesteren is het een legitiem protest.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een heel hoop als je deze opstand maar blijft beschrijven als legitiem protest.
[ x ]
Dit is dus wat er gaande is, er zit een diepe organisatie achter met linkjes naar de lokale overheid. Dit is geen activisme dit is rebellie en het word de hoogste tijd dat er heel hard word opgetreden.
Het belemmeren van agenten, het doxxen van agenten, vandalisme, checkpoints etc etc vind jij legitiem protest?quote:Op maandag 26 januari 2026 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je van de burgermeester mag protesteren is het een legitiem protest.
Ach ook al maakt ice net zoals Iraanse orde troepen 30.000 dode liberals dan nog zullen onze magacisten de voorgekauwde propaganda leugens blijven napraten..quote:Op maandag 26 januari 2026 13:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hard ingrijpen doet het regime nu toch al? Er is notabene van het weekend nog iemand op straat geëxecuteerd door het regime.
Dat is niet aan jou of mij om te bepalen. Dat zullen de lokale overheden van Minnesota en Minneapolis moeten doen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het belemmeren van agenten, het doxxen van agenten, vandalisme, checkpoints etc etc vind jij legitiem protest?
Dat is niet waar gebleken.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je niks doet het je ook niks te vrezen.
daarmee probeer je aan te tonen dat buitensporig geweld per definitie niet bestaat?quote:Op maandag 26 januari 2026 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er staan bussen klaar, daar vinden de demonstranten wissels plaats. Uurtje schreeuwen en dan worden ze weer afgelost. Dat is ook zeer duidelijk te zien op de livestreams. Een hooguit twee locaties per keer.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een heel hoop als je deze opstand maar blijft beschrijven als legitiem protest.
[ x ]
Dit is dus wat er gaande is, er zit een diepe organisatie achter met linkjes naar de lokale overheid. Dit is geen activisme dit is rebellie en het word de hoogste tijd dat er heel hard word opgetreden.
Toen ze de communisten kwamen halenquote:Op maandag 26 januari 2026 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat er ook mensen worden opgepakt die amerikaans burger zijn of legaal in de VS verblijven terwijl ze gewoon over straat lopen, aan het werk zijn of op school zitten laat al zien dat dit gewoon onzin is.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Precies, die stond er recht naar te kijken hoe zijn collega het wapen uit de holster haalde. Hij wist dus verdomde goed dat er geen dreiging meer was. Daarom blijf ik dit gewoon moord in koelen bloede noemen, hier is geen enkel excuus voor.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:56 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
De agent die hem neerschoot stond er met zijn neus bovenop toen zijn collega het wapen uit het holster haalde en er mee wegliep. Hij stond letterlijk naast de agent die het wapen afnam en begon pas te schieten nadat zijn collega met het wapen weg was. Dat kun je gewoon terug zien op de beelden zoals hier bij dit NOS artikel.
https://nos.nl/artikel/25(...)ken-kamp-trump-tegen
Bijzonder hè.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het belemmeren van agenten, het doxxen van agenten, vandalisme, checkpoints etc etc vind jij legitiem protest?
Wat jij wil.quote:
Dit 'vergeet' het pro-Trump kamp liever.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:56 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
De agent die hem neerschoot stond er met zijn neus bovenop toen zijn collega het wapen uit het holster haalde en er mee wegliep. Hij stond letterlijk naast de agent die het wapen afnam en begon pas te schieten nadat zijn collega met het wapen weg was. Dat kun je gewoon terug zien op de beelden zoals hier bij dit NOS artikel.
https://nos.nl/artikel/25(...)ken-kamp-trump-tegen
Heb je iets van bronnen voor al deze opmerkelijke beweringen?quote:Op maandag 26 januari 2026 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er staan bussen klaar, daar vinden de demonstranten wissels plaats. Uurtje schreeuwen en dan worden ze weer afgelost. Dat is ook zeer duidelijk te zien op de livestreams. Een hooguit twee locaties per keer.
Dat die demonstranten geen buurtgenoten zijn, was bij de aanrijding van Renee al duidelijk.
Ze zijn allemaal wit en tussen de 30 en 60 jaar.
Ik zeg alleen dat de 2 mensen waar het hier om gaat niet onschuldig waren, die hebben domme acties gedaan die ze helaas met hun leven hebben moeten bekopen.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
daarmee probeer je aan te tonen dat buitensporig geweld per definitie niet bestaat?
Linkje graagquote:Op maandag 26 januari 2026 14:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er staan bussen klaar, daar vinden de demonstranten wissels plaats. Uurtje schreeuwen en dan worden ze weer afgelost. Dat is ook zeer duidelijk te zien op de livestreams. Een hooguit twee locaties per keer.
Dat die demonstranten geen buurtgenoten zijn, was bij de aanrijding van Renee al duidelijk.
Ze zijn allemaal wit en tussen de 30 en 60 jaar.
Kan je uitleggen wat Pretti precies heeft gedaan om het in zijn rug schieten te rechtvaardigen?quote:Op maandag 26 januari 2026 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2026 14:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toen ze de communisten kwamen halen
Heb ik niets gezegd
Ik was geen communist
Toen ze de vakbondsleden kwamen halen
Heb ik niets gezegd
Ik was geen vakbondslid
Toen ze de Joden kwamen halen
heb ik niets gezegd
ik was geen jood
toen ze de katholieken kwamen halen
heb ik niets gezegd
ik was geen katholiek
Toen kwamen ze mij halen
En er was niemand meer om iets te zeggen
Maar blijf lekker geloven dat een agentschap wat boven de wet opereert niet voor jou zal komen .
En ik zeg alleen dat er twee ICE-agenten niet onschuldig zijn en domme acties hebben gedaan die helaas levens hebben gekost.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat de 2 mensen waar het hier om gaat niet onschuldig waren, die hebben domme acties gedaan die ze helaas met hun leven hebben moeten bekopen.
Sterker nog, ze proberen het te framen alsof hij naar zijn wapen greep met behulp van gemanipuleerde foto's.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit 'vergeet' het pro-Trump kamp liever.
Walgelijk tuigquote:Op maandag 26 januari 2026 14:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sterker nog, ze proberen het te framen alsof hij naar zijn wapen greep met behulp van gemanipuleerde foto's.
/MAGA modus Had ie maar geen leftist libtard moeten zijn.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je uitleggen wat Pretti precies heeft gedaan om het in zijn rug schieten te rechtvaardigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |