Nee. Daarvoor hebben we wethouders uitgevonden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is geen verantwoordelijkheid van het college?
Obsessie? Die vrouw maakt er gewoon een zootje van. Financiële tekorten, een smerige binnenstad, rapporten die in lades verdwijnen, een ombudsman die zijn rapport moet veranderen, toegenomen antisemitisme en puur cliëntisme.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt, die obsessie van rechts met Halsema wordt hoe langer hoe erger en grenst ondertussen aan het psychopatische. Stop de bezuinigingen op de GGZ!
Blijkbaar is ze helemaal nergens verantwoordelijk voor dus wat doet zo iemand dan de hele dag?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt, die obsessie van rechts met Halsema wordt hoe langer hoe erger en grenst ondertussen aan het psychopatische. Stop de bezuinigingen op de GGZ!
Het schiet natuurlijk op als links en rechts elkaar voor gek verklaren. Als weldenkende linkse keur dit kinderachtig gedrag van jou af.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Beeldvorming druk maken om, dus bewust profiel maken door op bewuste uitgekozen tijdstippen ergens te verschijnen en in de media terecht te komenquote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:25 schreef AchJa het volgende:
Blijkbaar is ze helemaal nergens verantwoordelijk voor dus wat doet zo iemand dan de hele dag?
Beetje rondhangen in Budapest.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blijkbaar is ze helemaal nergens verantwoordelijk voor dus wat doet zo iemand dan de hele dag?
Hier hebben ze gewoon schone werkkleding aan.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Zouden die mensen van de vuilniswagen zich wat beter voelen als ze helemaal schoon aan het werk zouden zijn? Dus geen ouwe kleding aan, vies en kapot maar in schone werkkleding. Ik zou er treurig van worden als ik die vieze kleding aan moest. Net als de walm die uit de wagen komt. Dat maakt een mens toch ziek?
Dit ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:38 schreef DjVero het volgende:
[..]
Bestuurslaag over bestuurslaag over bestuurslaag over bestuurslaag, zodat ze allemaal naar elkaar kunnen wijzen en er uiteindelijk geen kut gebeurt, ja.
Blijf maar lullen als brugman. We weten het inmiddels. Ik meen het je al eerder uitgelegd te hebben vorig jaar incl bron van het rijk, maar blijf maar bij je eigenwijsheid.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een gemeente is dus geen bedrijf en de burgemeester niet de directeur van de gemeente. De burgemeester heeft de macht over zijn portefeuille, maar niet over de rest. Dat is de gemeenteraad.
Nee, inderdaad. Waarom zou ze dat wel zijn? Dan moet je bij de directeuren van de sectoren zijn of bij de voormannen van de ploegen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blijf maar lullen als brugman. We weten het inmiddels. Ik meen het je al eerder uitgelegd te hebben vorig jaar incl bron van het rijk, maar blijf maar bij je eigenwijsheid.
Wat dit betreft ben je echt te diep in de politieke d66 wereldje. Je weet niet eens wie er verantwoordelijk is voor wat. Want ja, jij zit ook in de mist die politici creëren.
Halsema is zeker ook niet verantwoordelijk voor de teringzooi qua werksfeer en ziekteverzuim, toch?
De obsessie van figuren als jij om die feeks maar te blijven verdedigen is pas ziekelijk. Incompetent is incompetent, of het nou een vrouw, man of marsmannetje is.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is inderdaad wat ze doen. Wijzen naar anderen en zand in de ogen strooien. Terwijl ze zelf de verantwoording dragen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Waarom zou ze dat wel zijn? Dan moet je bij de directeuren van de sectoren zijn of bij de voormannen van de ploegen.
Misschien zou je eens een lesje staatsinrichting moeten volgen met nadruk op gemeente-organisatie. Uiteraard weet ik er niks van, na 12 jaar gemeentepolitiek, een universitair bijvak Bestuurskunde / Politicologie van Uri Rosenthal en zo nog het een en ander.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ze doen. Wijzen naar anderen en zand in de ogen strooien. Terwijl ze zelf de verantwoording dragen.
Dus, sarcastisch je post.
Die vrouw is totaal ongeschikt. Of wil je beweren dat ze een goede burgemeester is?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iedereen heeft op fok! een tampeloeris van 30cm plus.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een lesje staatsinrichting moeten volgen met nadruk op gemeente-organisatie. Uiteraard weet ik er niks van, na 12 jaar gemeentepolitiek, een universitair bijvak Bestuurskunde / Politicologie van Uri Rosenthal en zo nog het een en ander.
Mee eens. Maar aangezien er noch hier, noch in andere waandenkbeelden uit rechtse hoek sprake is van incompetentie of staatsrechtelijke schendingen of welke andere fantasie / modekreet / soundbite er ook maar wordt uitgekotst, is er niks verkeerds aan om de Burgemeester van Amsterdam te verdedigen. Feiten zijn feiten, kaders zijn kaders.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De obsessie van figuren als jij om die feeks maar te blijven verdedigen is pas ziekelijk. Incompetent is incompetent, of het nou een vrouw, man of marsmannetje is.
Ik geef eerlijk toe dat de mijne maar 29,8 cm is hoor.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedereen heeft op fok! een tampeloeris van 30cm plus.
Ze heeft nu al zo vaak lopen liegen, bedriegen, frustreren en achterhouden dat het echt wel klaar is. Dat stek oost verhaal en dat achterhouden van geweld tegen homos rapport, ziin voor mij echt de druppels.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mee eens. Maar aangezien er noch hier, noch in andere waandenkbeelden uit rechtse hoek sprake is van incompetentie of staatsrechtelijke schendingen of welke andere fantasie / modekreet / soundbite er ook maar wordt uitgekotst, is er niks verkeerds aan om de Burgemeester van Amsterdam te verdedigen. Feiten zijn feiten, kaders zijn kaders.
Zou jij ook zo klagen als die burgermeester iemand van het mannelijk geslacht zou zijn?quote:Op zondag 25 januari 2026 01:24 schreef Mubassie het volgende:
Die vrouw is totaal ongeschikt. Of wil je beweren dat ze een goede burgemeester is?![]()
Nou nee, dat jullie post na post niet lijken te snappen hoe een gemeentebestuur werkt en wat de rol van een burgemeester is daar kunnen we weinig aan doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De obsessie van figuren als jij om die feeks maar te blijven verdedigen is pas ziekelijk. Incompetent is incompetent, of het nou een vrouw, man of marsmannetje is.
Adviesclown ga ik er in houden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Heb hier ook een vreemde gedachte bij. Zal wel een of andrre adviesclown zijn die word ingehuurd.
Nu zie ik ook waar al die ratten op af komen. Het is te hopen dat het voor de zomer verholpen is.quote:
Kom je de laatste tijd nog wel eens in Amsterdam? Deze troep hadden we de laatste twee zomers ook al. Zo’n beetje rond de tijd van de invoering van statiegeld op blikjes.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nu zie ik ook waar al die ratten op af komen. Het is te hopen dat het voor de zomer verholpen is.
Kun je nagaaan hoe we er aan toe zijn in dit land als iemand met deze "ervaring" openlijk en zonder gêne naar de ploegbazen durft te wijzen als het gaat om 30% ziekteverzuim in een vitaal onderdeeel van een gemeentelijke organisatie. Dat alles om een falende burgemeester uit de wind te houden.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een lesje staatsinrichting moeten volgen met nadruk op gemeente-organisatie. Uiteraard weet ik er niks van, na 12 jaar gemeentepolitiek, een universitair bijvak Bestuurskunde / Politicologie van Uri Rosenthal en zo nog het een en ander.
Nee, ik kom eigenlijk nooit in Amsterdam. Het is veel te druk voor mij met mijn ADD. Vooral het verkeer.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kom je de laatste tijd nog wel eens in Amsterdam? Deze troep hadden we de laatste twee zomers ook al. Zo’n beetje rond de tijd van de invoering van statiegeld op blikjes.
Wees dus niet al te optimistisch.
Doe voorzichtig Tess.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik kom eigenlijk nooit in Amsterdam. Het is veel te druk voor mij met mijn ADD. Vooral het verkeer.![]()
![]()
![]()
Ik ben daar waarschijnlijk binnen 5 minuten dood.
Nee. Het is het zoveelste "incident" wat laat zien dat zij als burgemeester haar stad en organisatie totaal niet onder controle heeft. En nogmaals, als jij de burgemeester bent en een gram waard bent, trek je je dat aan.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, dat jullie post na post niet lijken te snappen hoe een gemeentebestuur werkt en wat de rol van een burgemeester is daar kunnen we weinig aan doen.
Als je dan tegen iedere uitleg om je vinger in je oren stopt en feitenvrij door blijft krijsen, dan komt dat wel ziekelijk over.
Dit jaquote:Op zondag 25 januari 2026 09:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Kun je nagaaan hoe we er aan toe zijn in dit land als iemand met deze "ervaring" openlijk en zonder gêne naar de ploegbazen durft te wijzen als het gaat om 30% ziekteverzuim in een vitaal onderdeeel van een gemeentelijke organisatie. Dat alles om een falende burgemeester uit de wind te houden.
Rutger Bregman heeft volkomen gelijk als hij zegt dat extreemrechts meer ambitie en doorzettingsvermogen heeft dan links. Je ziet het in dit topic alleen al. Halsema en linkse users blijven zich maar verschuilen achter protocollen en geen verantwoordelijkheid hoeven nemen. Waarschijnlijk denken ze dat ze niks hoeven te doen want ze hebben het morele gelijk al aan hun zijde.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja
En de kritieklozen vervolgens maar zwijgen en toestemmen.
Noem je me nu een misogyn?quote:Op zondag 25 januari 2026 02:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Zou jij ook zo klagen als die burgermeester iemand van het mannelijk geslacht zou zijn?
Goh, achterlijk links moet in de bres springen voor een aantoonbaar ongeschikt bestuurder want guurrechts. Hoe verrassend.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:31 schreef probeer het volgende:
Goh, achterlijk rechts moet er weer een 'haat Halsema' topic van maken. Hoe verrassend.
Kunnen we dan even alle bewindslieden uit het demissionaire kabinet met een grote boog de politiek uitgooien? En hun Kamerfracties erachteraan?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Noem je me nu een misogyn?
Heel vreemd weer![]()
Vrouwelijk of mannelijk, slecht bestuur is opzouten.
Whataboutism. Zwak.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kunnen we dan even alle bewindslieden uit het demissionaire kabinet met een grote boog de politiek uitgooien? En hun Kamerfracties erachteraan?
De meesten? Graag.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kunnen we dan even alle bewindslieden uit het demissionaire kabinet met een grote boog de politiek uitgooien? En hun Kamerfracties erachteraan?
Nou is die laatste vergelijking niet denderend. Zijn toch wel verschillende ordes van grootte. Van Halsema mag je wel verwachten dat die in elk geval wat aanzwengelt bij de verantwoordelijke afdeling, maar dat gebeurt achter de schermen dus of ze dat doen weet ik niet. Bizarre situatie dat er met 30% ziekteverzuim moet worden gewerkt daar, dat is niet houdbaar en leidt alleen maar tot erger als de bron niet wordt aangepakt.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goh, achterlijk links moet in de bres springen voor een aantoonbaar ongeschikt bestuurder want guurrechts. Hoe verrassend.
Weet je wat het verschil is tussen jou en de users in dit topic? "Achterlijk rechts" geeft gewoon toe dat Trump maar ook een Geert Wilders geen knip voor zijn neus waard is. Waarom kan links dat niet bij Halsema?
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 25 januari 2026 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2026 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goh, achterlijk links moet in de bres springen voor een aantoonbaar ongeschikt bestuurder want guurrechts. Hoe verrassend.
Weet je wat het verschil is tussen jou en de users in dit topic? "Achterlijk rechts" geeft gewoon toe dat Trump maar ook een Geert Wilders geen knip voor zijn neus waard is. Waarom kan links dat niet bij Halsema?
Uiteraard wel. Als iemand denkt dat Halsema een betere politicus is dan Geert Wilders, dan snap je niet hoe Halsema het via een andere hoek even hard verneukt. En in het groot is het niet veel beter: kijk naar de nalatenschap van een Merkel. Dat is een kleine inkijk in wat er zou kunnen gebeuren als Halsema aan de macht is over een heel land. Schaal dat vervolgens weer op naar een land ter grootte van Amerika.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou is die laatste vergelijking niet denderend. Zijn toch wel verschillende ordes van grootte. Van Halsema mag je wel verwachten dat die in elk geval wat aanzwengelt bij de verantwoordelijke afdeling, maar dat gebeurt achter de schermen dus of ze dat doen weet ik niet. Bizarre situatie dat er met 30% ziekteverzuim moet worden gewerkt daar, dat is niet houdbaar en leidt alleen maar tot erger als de bron niet wordt aangepakt.
We hebben het over de users in dit topic, waar jij zelf naar refereerde. Wat heeft dat met 26 zetels te maken, wat algemeen stemgedrag is dat de users in dit topic overstijgt? Wel even bij de les blijven he.quote:
Inderdaad, ze weigeren te snappen wat de rol van een burgemeester is, en zijn dan boos als men dat achterlijk noemt.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:31 schreef probeer het volgende:
Goh, achterlijk rechts moet er weer een 'haat Halsema' topic van maken. Hoe verrassend.
Maar geven heus wel toe dat Trump en Wilders bagger zijnquote:Op zondag 25 januari 2026 12:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, ze weigeren te snappen wat de rol van een burgemeester is, en zijn dan boos als men dat achterlijk noemt.
Ik zie echter dat de meeste vrouwen op hoge posten geen slecht bestuur leveren. Volgens mij worden fouten van vrouwen vaak strenger beoordeeld door mannen die liever een van hun mannelijke vrienden op zulke posities zien. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Noem je me nu een misogyn?
Heel vreemd weer![]()
Vrouwelijk of mannelijk, slecht bestuur is opzouten.
Je punt drijft op speculatie. Je had beter Faber kunnen noemen. Die hier en daar ook wel verdedigd werd.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Als iemand denkt dat Halsema een betere politicus is dan Geert Wilders, dan snap je niet hoe Halsema het via een andere hoek even hard verneukt. En in het groot is het niet veel beter: kijk naar de nalatenschap van een Merkel. Dat is een kleine inkijk in wat er zou kunnen gebeuren als Halsema aan de macht is over een heel land. Schaal dat vervolgens weer op naar een land ter grootte van Amerika.
Waar Amerika criticasters zich op verkijken is dat Amerika een enorm land is met bijna onbegrensde militaire en economische mogelijkheden, waarbij de president veel meer bevoegdheid heeft én er geen EU en internationale verdragen bij komen kijken (oftewel meer autonomie in handelen). Er is dus ook veel meer mogelijkheid om het allemaal gruwelijk fout te doen. Zou het goed gaan als een Halsema die macht heeft? Ik denk dat we het antwoord allemaal wel kunnen raden als we zien wat er in een gecontroleerde omgeving met checks and balances zoals Amsterdam gebeurt.
Halsema wel, en daar gaat het nu over.quote:Op zondag 25 januari 2026 12:50 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zie echter dat de meeste vrouwen op hoge posten geen slecht bestuur leveren.
het ligt niet aan de ambtenaren die het schoonmaak werk doenquote:Op zondag 25 januari 2026 14:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook met hoge boetes krijgt Amsterdam het afvalmonster er niet onder
Amsterdam wil heel graag een schone stad zijn, maar lijkt alleen maar viezer te worden. Ondanks de aanstelling van tientallen toezichthouders die soms hoge boetes uitdelen, stapelt de troep zich op.
Wat een verassing van de beste bestuurder![]()
![]()
Ken jij dan bestuurders die het in Amsterdam beter kunnen?quote:Op zondag 25 januari 2026 14:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Halsema wel, en daar gaat het nu over.
18 miljoen stuksquote:Op zondag 25 januari 2026 14:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Ken jij dan bestuurders die het in Amsterdam beter kunnen?
Zo'n flutverhaal gaat de mensen die Halsema een waardeloze bestuurder vinden echt niet over de streep helpen. Je moet echt met wat beters komen.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:31 schreef probeer het volgende:
Ik heb het over het besturen van Amsterdam hè. Dat vereist bepaalde vaardigheden, zoals het goed kunnen omgaan met ramptoeristen.quote:
Nou als ze eens beginnen met die stoeptegels te laten liggen zodat er adequaat geveegd kan worden, en er geen rattennesten met onkruid meer bijkomen , dan zou dat al een heel stuk helpenquote:Op zondag 25 januari 2026 15:12 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb het over het besturen van Amsterdam hè. Dat vereist bepaalde vaardigheden, zoals het goed kunnen omgaan met ramptoeristen.
Links dit en links dat, terwijl weldenkend links last heeft van een door rechts gevoerd streng regime. Die rechtse lieden leven maar laten niet leven.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nou als ze eens beginnen met die stoeptegels te laten liggen zodat er adequaat geveegd kan worden, en er geen rattennesten met onkruid meer bijkomen , dan zou dat al een heel stuk helpen
Links heeft teveel fantasie over groene steden zonder dierentuinen met zielige dieren en voedselbossen, dat krijg je als het hele bestuur van een stad bestaat uit fantaserende vrouwen die teveel cook snuiven
Nee, maar ik ken er genoeg die geen bestuurder zijn en het waarschijnlijk beter doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Ken jij dan bestuurders die het in Amsterdam beter kunnen?
hahahahaha streng regimequote:Op zondag 25 januari 2026 16:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Links dit en links dat, terwijl weldenkend links last heeft van een door rechts gevoerd streng regime. Die rechtse lieden leven maar laten niet leven.
Co Stompé, de darter. Die reed de oude lijn 14. Deze trambestuurder is al betrouwbaarder.quote:Op zondag 25 januari 2026 17:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken er genoeg die geen bestuurder zijn en het waarschijnlijk beter doen.
Is het dan soms geen streng regime van rechts? Om deel te mogen nemen aan het verkeer moet men geld en een rijbewijs hebben.quote:
en je moet niet volledig gestoord zijn, ook dat nogquote:Op zondag 25 januari 2026 17:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Is het dan soms geen streng regime van rechts? Om deel te mogen nemen aan het verkeer moet men geld en een rijbewijs hebben.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar je bent an sich best een vreemde snuiterquote:Op zondag 25 januari 2026 17:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Is het dan soms geen streng regime van rechts? Om deel te mogen nemen aan het verkeer moet men geld en een rijbewijs hebben.
quote:Op zondag 25 januari 2026 17:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en je moet niet volledig gestoord zijn, ook dat nog
Jullie geven typisch strengrechtse reacties en dus polariseren jullie.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:13 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar je bent an sich best een vreemde snuiter
Maar daar hebben we nou ook Halsema voorquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:27 schreef nixxx het volgende:
Met zulk verzuim kan ik je garanderen dat het management wat daar rondloopt bijna allemaal klootzakken zijn. De volgende organisatie waar binnenkort van naarbuiten komt dat er een onveilig en grensoverschrijdende werksfeer heerste.
Werken ze in Amsterdam nog met vuilniszakken op straat? Dat is toch ook achterlijk.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nu zie ik ook waar al die ratten op af komen. Het is te hopen dat het voor de zomer verholpen is.
Waar stal je je kliko op drie hoog achter?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Werken ze in Amsterdam nog met vuilniszakken op straat? Dat is toch ook achterlijk.
Hier al eeuwen met kliko's, de vuilnismannen hoeven die alleen maar goed te zetten zodat die omhoog gehesen worden. De vuilnismannen gaan luid zingend door de straat (hoeft dan ook weer niet om 07.30 'smorgens, maar beter te vrolijk dan ziek).
Geen idee dus, hoe dat daar gaat. Maar nog gewoon met zakken dan.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waar stal je je kliko op drie hoog achter?
Het is idd verbazend hoe achterlijk het daar geregeld is. Afval ophalen kun je beter niet door de gemeente/overheid laten doen. Dat is vragen om problemen. Laat de gemeente een aanbesteding doen voor het ophalen van afval, waar marktspelers op in kunnen schrijven. De goedkoopste aanbieder wint. Doen ze het niet goed, dan krijgen ze een boete. Ook dat kan misgaan, maar als het contract afloopt, dan komt er een nieuwe aanbesteding, en kun je leren van je fouten.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Werken ze in Amsterdam nog met vuilniszakken op straat? Dat is toch ook achterlijk.
Hier al eeuwen met kliko's, de vuilnismannen hoeven die alleen maar goed te zetten zodat die omhoog gehesen worden. De vuilnismannen gaan luid zingend door de straat (hoeft dan ook weer niet om 07.30 'smorgens, maar beter te vrolijk dan ziek).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |