Nou nee, dat jullie post na post niet lijken te snappen hoe een gemeentebestuur werkt en wat de rol van een burgemeester is daar kunnen we weinig aan doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De obsessie van figuren als jij om die feeks maar te blijven verdedigen is pas ziekelijk. Incompetent is incompetent, of het nou een vrouw, man of marsmannetje is.
Adviesclown ga ik er in houden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 21:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Heb hier ook een vreemde gedachte bij. Zal wel een of andrre adviesclown zijn die word ingehuurd.
Nu zie ik ook waar al die ratten op af komen. Het is te hopen dat het voor de zomer verholpen is.quote:
Kom je de laatste tijd nog wel eens in Amsterdam? Deze troep hadden we de laatste twee zomers ook al. Zo’n beetje rond de tijd van de invoering van statiegeld op blikjes.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nu zie ik ook waar al die ratten op af komen. Het is te hopen dat het voor de zomer verholpen is.
Kun je nagaaan hoe we er aan toe zijn in dit land als iemand met deze "ervaring" openlijk en zonder gêne naar de ploegbazen durft te wijzen als het gaat om 30% ziekteverzuim in een vitaal onderdeeel van een gemeentelijke organisatie. Dat alles om een falende burgemeester uit de wind te houden.quote:Op zondag 25 januari 2026 01:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een lesje staatsinrichting moeten volgen met nadruk op gemeente-organisatie. Uiteraard weet ik er niks van, na 12 jaar gemeentepolitiek, een universitair bijvak Bestuurskunde / Politicologie van Uri Rosenthal en zo nog het een en ander.
Nee, ik kom eigenlijk nooit in Amsterdam. Het is veel te druk voor mij met mijn ADD. Vooral het verkeer.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:07 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Kom je de laatste tijd nog wel eens in Amsterdam? Deze troep hadden we de laatste twee zomers ook al. Zo’n beetje rond de tijd van de invoering van statiegeld op blikjes.
Wees dus niet al te optimistisch.
Doe voorzichtig Tess.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik kom eigenlijk nooit in Amsterdam. Het is veel te druk voor mij met mijn ADD. Vooral het verkeer.![]()
![]()
![]()
Ik ben daar waarschijnlijk binnen 5 minuten dood.
Nee. Het is het zoveelste "incident" wat laat zien dat zij als burgemeester haar stad en organisatie totaal niet onder controle heeft. En nogmaals, als jij de burgemeester bent en een gram waard bent, trek je je dat aan.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou nee, dat jullie post na post niet lijken te snappen hoe een gemeentebestuur werkt en wat de rol van een burgemeester is daar kunnen we weinig aan doen.
Als je dan tegen iedere uitleg om je vinger in je oren stopt en feitenvrij door blijft krijsen, dan komt dat wel ziekelijk over.
Dit jaquote:Op zondag 25 januari 2026 09:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Kun je nagaaan hoe we er aan toe zijn in dit land als iemand met deze "ervaring" openlijk en zonder gêne naar de ploegbazen durft te wijzen als het gaat om 30% ziekteverzuim in een vitaal onderdeeel van een gemeentelijke organisatie. Dat alles om een falende burgemeester uit de wind te houden.
Rutger Bregman heeft volkomen gelijk als hij zegt dat extreemrechts meer ambitie en doorzettingsvermogen heeft dan links. Je ziet het in dit topic alleen al. Halsema en linkse users blijven zich maar verschuilen achter protocollen en geen verantwoordelijkheid hoeven nemen. Waarschijnlijk denken ze dat ze niks hoeven te doen want ze hebben het morele gelijk al aan hun zijde.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja
En de kritieklozen vervolgens maar zwijgen en toestemmen.
Noem je me nu een misogyn?quote:Op zondag 25 januari 2026 02:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Zou jij ook zo klagen als die burgermeester iemand van het mannelijk geslacht zou zijn?
Goh, achterlijk links moet in de bres springen voor een aantoonbaar ongeschikt bestuurder want guurrechts. Hoe verrassend.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:31 schreef probeer het volgende:
Goh, achterlijk rechts moet er weer een 'haat Halsema' topic van maken. Hoe verrassend.
Kunnen we dan even alle bewindslieden uit het demissionaire kabinet met een grote boog de politiek uitgooien? En hun Kamerfracties erachteraan?quote:Op zondag 25 januari 2026 10:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Noem je me nu een misogyn?
Heel vreemd weer![]()
Vrouwelijk of mannelijk, slecht bestuur is opzouten.
Whataboutism. Zwak.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kunnen we dan even alle bewindslieden uit het demissionaire kabinet met een grote boog de politiek uitgooien? En hun Kamerfracties erachteraan?
De meesten? Graag.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kunnen we dan even alle bewindslieden uit het demissionaire kabinet met een grote boog de politiek uitgooien? En hun Kamerfracties erachteraan?
Nou is die laatste vergelijking niet denderend. Zijn toch wel verschillende ordes van grootte. Van Halsema mag je wel verwachten dat die in elk geval wat aanzwengelt bij de verantwoordelijke afdeling, maar dat gebeurt achter de schermen dus of ze dat doen weet ik niet. Bizarre situatie dat er met 30% ziekteverzuim moet worden gewerkt daar, dat is niet houdbaar en leidt alleen maar tot erger als de bron niet wordt aangepakt.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goh, achterlijk links moet in de bres springen voor een aantoonbaar ongeschikt bestuurder want guurrechts. Hoe verrassend.
Weet je wat het verschil is tussen jou en de users in dit topic? "Achterlijk rechts" geeft gewoon toe dat Trump maar ook een Geert Wilders geen knip voor zijn neus waard is. Waarom kan links dat niet bij Halsema?
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 25 januari 2026 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2026 11:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Goh, achterlijk links moet in de bres springen voor een aantoonbaar ongeschikt bestuurder want guurrechts. Hoe verrassend.
Weet je wat het verschil is tussen jou en de users in dit topic? "Achterlijk rechts" geeft gewoon toe dat Trump maar ook een Geert Wilders geen knip voor zijn neus waard is. Waarom kan links dat niet bij Halsema?
Uiteraard wel. Als iemand denkt dat Halsema een betere politicus is dan Geert Wilders, dan snap je niet hoe Halsema het via een andere hoek even hard verneukt. En in het groot is het niet veel beter: kijk naar de nalatenschap van een Merkel. Dat is een kleine inkijk in wat er zou kunnen gebeuren als Halsema aan de macht is over een heel land. Schaal dat vervolgens weer op naar een land ter grootte van Amerika.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou is die laatste vergelijking niet denderend. Zijn toch wel verschillende ordes van grootte. Van Halsema mag je wel verwachten dat die in elk geval wat aanzwengelt bij de verantwoordelijke afdeling, maar dat gebeurt achter de schermen dus of ze dat doen weet ik niet. Bizarre situatie dat er met 30% ziekteverzuim moet worden gewerkt daar, dat is niet houdbaar en leidt alleen maar tot erger als de bron niet wordt aangepakt.
We hebben het over de users in dit topic, waar jij zelf naar refereerde. Wat heeft dat met 26 zetels te maken, wat algemeen stemgedrag is dat de users in dit topic overstijgt? Wel even bij de les blijven he.quote:
Inderdaad, ze weigeren te snappen wat de rol van een burgemeester is, en zijn dan boos als men dat achterlijk noemt.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:31 schreef probeer het volgende:
Goh, achterlijk rechts moet er weer een 'haat Halsema' topic van maken. Hoe verrassend.
Maar geven heus wel toe dat Trump en Wilders bagger zijnquote:Op zondag 25 januari 2026 12:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, ze weigeren te snappen wat de rol van een burgemeester is, en zijn dan boos als men dat achterlijk noemt.
Ik zie echter dat de meeste vrouwen op hoge posten geen slecht bestuur leveren. Volgens mij worden fouten van vrouwen vaak strenger beoordeeld door mannen die liever een van hun mannelijke vrienden op zulke posities zien. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 25 januari 2026 10:51 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Noem je me nu een misogyn?
Heel vreemd weer![]()
Vrouwelijk of mannelijk, slecht bestuur is opzouten.
Je punt drijft op speculatie. Je had beter Faber kunnen noemen. Die hier en daar ook wel verdedigd werd.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Als iemand denkt dat Halsema een betere politicus is dan Geert Wilders, dan snap je niet hoe Halsema het via een andere hoek even hard verneukt. En in het groot is het niet veel beter: kijk naar de nalatenschap van een Merkel. Dat is een kleine inkijk in wat er zou kunnen gebeuren als Halsema aan de macht is over een heel land. Schaal dat vervolgens weer op naar een land ter grootte van Amerika.
Waar Amerika criticasters zich op verkijken is dat Amerika een enorm land is met bijna onbegrensde militaire en economische mogelijkheden, waarbij de president veel meer bevoegdheid heeft én er geen EU en internationale verdragen bij komen kijken (oftewel meer autonomie in handelen). Er is dus ook veel meer mogelijkheid om het allemaal gruwelijk fout te doen. Zou het goed gaan als een Halsema die macht heeft? Ik denk dat we het antwoord allemaal wel kunnen raden als we zien wat er in een gecontroleerde omgeving met checks and balances zoals Amsterdam gebeurt.
Halsema wel, en daar gaat het nu over.quote:Op zondag 25 januari 2026 12:50 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik zie echter dat de meeste vrouwen op hoge posten geen slecht bestuur leveren.
het ligt niet aan de ambtenaren die het schoonmaak werk doenquote:Op zondag 25 januari 2026 14:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook met hoge boetes krijgt Amsterdam het afvalmonster er niet onder
Amsterdam wil heel graag een schone stad zijn, maar lijkt alleen maar viezer te worden. Ondanks de aanstelling van tientallen toezichthouders die soms hoge boetes uitdelen, stapelt de troep zich op.
Wat een verassing van de beste bestuurder![]()
![]()
Ken jij dan bestuurders die het in Amsterdam beter kunnen?quote:Op zondag 25 januari 2026 14:21 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Halsema wel, en daar gaat het nu over.
18 miljoen stuksquote:Op zondag 25 januari 2026 14:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Ken jij dan bestuurders die het in Amsterdam beter kunnen?
Zo'n flutverhaal gaat de mensen die Halsema een waardeloze bestuurder vinden echt niet over de streep helpen. Je moet echt met wat beters komen.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:31 schreef probeer het volgende:
Ik heb het over het besturen van Amsterdam hè. Dat vereist bepaalde vaardigheden, zoals het goed kunnen omgaan met ramptoeristen.quote:
Nou als ze eens beginnen met die stoeptegels te laten liggen zodat er adequaat geveegd kan worden, en er geen rattennesten met onkruid meer bijkomen , dan zou dat al een heel stuk helpenquote:Op zondag 25 januari 2026 15:12 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb het over het besturen van Amsterdam hè. Dat vereist bepaalde vaardigheden, zoals het goed kunnen omgaan met ramptoeristen.
Links dit en links dat, terwijl weldenkend links last heeft van een door rechts gevoerd streng regime. Die rechtse lieden leven maar laten niet leven.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nou als ze eens beginnen met die stoeptegels te laten liggen zodat er adequaat geveegd kan worden, en er geen rattennesten met onkruid meer bijkomen , dan zou dat al een heel stuk helpen
Links heeft teveel fantasie over groene steden zonder dierentuinen met zielige dieren en voedselbossen, dat krijg je als het hele bestuur van een stad bestaat uit fantaserende vrouwen die teveel cook snuiven
Nee, maar ik ken er genoeg die geen bestuurder zijn en het waarschijnlijk beter doen.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Ken jij dan bestuurders die het in Amsterdam beter kunnen?
hahahahaha streng regimequote:Op zondag 25 januari 2026 16:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Links dit en links dat, terwijl weldenkend links last heeft van een door rechts gevoerd streng regime. Die rechtse lieden leven maar laten niet leven.
Co Stompé, de darter. Die reed de oude lijn 14. Deze trambestuurder is al betrouwbaarder.quote:Op zondag 25 januari 2026 17:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken er genoeg die geen bestuurder zijn en het waarschijnlijk beter doen.
Is het dan soms geen streng regime van rechts? Om deel te mogen nemen aan het verkeer moet men geld en een rijbewijs hebben.quote:
en je moet niet volledig gestoord zijn, ook dat nogquote:Op zondag 25 januari 2026 17:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Is het dan soms geen streng regime van rechts? Om deel te mogen nemen aan het verkeer moet men geld en een rijbewijs hebben.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar je bent an sich best een vreemde snuiterquote:Op zondag 25 januari 2026 17:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Is het dan soms geen streng regime van rechts? Om deel te mogen nemen aan het verkeer moet men geld en een rijbewijs hebben.
quote:Op zondag 25 januari 2026 17:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en je moet niet volledig gestoord zijn, ook dat nog
Jullie geven typisch strengrechtse reacties en dus polariseren jullie.quote:Op zondag 25 januari 2026 18:13 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar je bent an sich best een vreemde snuiter
Maar daar hebben we nou ook Halsema voorquote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:27 schreef nixxx het volgende:
Met zulk verzuim kan ik je garanderen dat het management wat daar rondloopt bijna allemaal klootzakken zijn. De volgende organisatie waar binnenkort van naarbuiten komt dat er een onveilig en grensoverschrijdende werksfeer heerste.
Werken ze in Amsterdam nog met vuilniszakken op straat? Dat is toch ook achterlijk.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nu zie ik ook waar al die ratten op af komen. Het is te hopen dat het voor de zomer verholpen is.
Waar stal je je kliko op drie hoog achter?quote:Op zondag 25 januari 2026 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Werken ze in Amsterdam nog met vuilniszakken op straat? Dat is toch ook achterlijk.
Hier al eeuwen met kliko's, de vuilnismannen hoeven die alleen maar goed te zetten zodat die omhoog gehesen worden. De vuilnismannen gaan luid zingend door de straat (hoeft dan ook weer niet om 07.30 'smorgens, maar beter te vrolijk dan ziek).
Geen idee dus, hoe dat daar gaat. Maar nog gewoon met zakken dan.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waar stal je je kliko op drie hoog achter?
Het is idd verbazend hoe achterlijk het daar geregeld is. Afval ophalen kun je beter niet door de gemeente/overheid laten doen. Dat is vragen om problemen. Laat de gemeente een aanbesteding doen voor het ophalen van afval, waar marktspelers op in kunnen schrijven. De goedkoopste aanbieder wint. Doen ze het niet goed, dan krijgen ze een boete. Ook dat kan misgaan, maar als het contract afloopt, dan komt er een nieuwe aanbesteding, en kun je leren van je fouten.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Werken ze in Amsterdam nog met vuilniszakken op straat? Dat is toch ook achterlijk.
Hier al eeuwen met kliko's, de vuilnismannen hoeven die alleen maar goed te zetten zodat die omhoog gehesen worden. De vuilnismannen gaan luid zingend door de straat (hoeft dan ook weer niet om 07.30 'smorgens, maar beter te vrolijk dan ziek).
En hier helemaal geen vuilnismannen meer. Eén chauffeur op een vuilniswagen met robotarm die zelf de containers op pakt.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt ja, is hier inderdaad ook sinds een jaar. Die mannen staan alleen nog op de andere vuilniswagen waar het PMD in gaat (die we in zakken aan de lantaarnpaal mogen hangen).quote:Op zondag 25 januari 2026 21:52 schreef quo_ het volgende:
[..]
En hier helemaal geen vuilnismannen meer. Eén chauffeur op een vuilniswagen met robotarm die zelf de containers op pakt.
En grof vuil moeten we zelf naar de mileustraat brengen i.p.v. het op straat te flikkeren opdat de gemeente het daar kan oprapen. Er komen dus wekelijks twee vuilniswagens vlak na elkaar langs.
Ik zie vooral veel ondergrondse containers in dat filmpje, met een hoop zakken eromheen omdat die container propvol zit. Die worden dus niet vaak genoeg leeggehaald. Dus dan krijg je de situatie dat mensen hun vuilniszak een paar straten door slepen om te zien dat de container vol is. Dan kun je van die mensen verwachten dat ze die stinkende zak weer mee sleuren, en in de tuin zetten zodat hij opengehaald kan worden door de ratten, of gewoon gezellig een paar dagen binnen in de gang. En dan heel verontwaardigd doen en dreigen met boetes als de zak in plaats daarvan naast de container wordt gezet. Of je zet in op vaker legen van de container, wat uiteindelijk minder tijd kost omdat al die zakken eromheen dan niet weggehaald hoeven te worden.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het hele bestuur in Amsterdam deugt nietquote:Op zondag 25 januari 2026 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als het goed is is daar beneden een container voor.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waar stal je je kliko op drie hoog achter?
Dat afval moet natuurlijk ergens heen, en bij CO2 maakt het niet zoveel uit waar je het uitstoot omdat het effect niet lokaal maar globaal is. Natuurlijk is het wel beter om het niet te ver te transporteren, indien realistisch.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan milieuzones hanteren en elektrisch vervoer afdwingen![]()
En natuurlijk afval uit Italië importeren om extra co2 te maken
Het kan allemaal in Amsterdam
Ze maken zich druk om Gaza.quote:Op maandag 26 januari 2026 00:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nou, waar zou de gemeente voor gaan?
quote:Op maandag 26 januari 2026 13:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan milieuzones hanteren en elektrisch vervoer afdwingen![]()
En natuurlijk afval uit Italië importeren om extra co2 te maken
Het kan allemaal in Amsterdam
https://www.autoblog.nl/n(...)egels-ingaan-3512311quote:Amsterdam koopt 37 diesel vuilniswagens voordat milieuregels ingaan
Niet de vlam in de pijp, maar dikke dieselroet in De Pijp. Amsterdam koopt snel nog even 37 vuilsniswagens op diesel, voordat dit door regels verboden wordt.
Over 5 jaar mogen ze dankzij hun eigen regels met elektrische vuilniswagens rijden, mits ze opgeladen kunnen wordenquote:Op maandag 26 januari 2026 18:22 schreef L3viathan het volgende:
Afval ophalen kunnen ze niet in Amsterdam, maar gelukkig kunnen ze nog wel een mega datacentertje plaatsen voor Microslop. Daar zullen de burgers wel blij mee zijn![]()
https://tweakers.net/nieu(...)en-in-amsterdam.html
Heb je ook hard nodig als er 90 chauffeurs tuis zittenquote:Amsterdam koopt 37 diesel vuilniswagens voordat milieuregels ingaan
Niet de vlam in de pijp, maar dikke dieselroet in De Pijp. Amsterdam koopt snel nog even 37 vuilsniswagens op diesel, voordat dit door regels verboden wordt.
Waar dan?quote:Op maandag 26 januari 2026 12:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als het goed is is daar beneden een container voor.
Op Fok is iedereen universitair docent en miljonairquote:Op zondag 25 januari 2026 01:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een lesje staatsinrichting moeten volgen met nadruk op gemeente-organisatie. Uiteraard weet ik er niks van, na 12 jaar gemeentepolitiek, een universitair bijvak Bestuurskunde / Politicologie van Uri Rosenthal en zo nog het een en ander.
Dan hebben ze een verdomd rare manier om dat te laten merken als je de onzin ziet die af en toe in diverse topics gepost worden. Blij dat ik geen universitair docent ben, ik zou me schamen deel uit te maken van een dergelijk domme beroepsgroepquote:Op maandag 26 januari 2026 21:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Op Fok is iedereen universitair docent en miljonair
Mooi he. Linkse milieudrammertjes hypocrisie. Altijd moet een ander het maar oplossen.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
https://www.autoblog.nl/n(...)egels-ingaan-3512311
Waardeloos ambtenarenapparaat met deels een gemeenschap die in een utopie gelooft.quote:
Je past er prima tussen hoor. Niks verheft jou boven het plebs.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan hebben ze een verdomd rare manier om dat te laten merken als je de onzin ziet die af en toe in diverse topics gepost worden. Blij dat ik geen universitair docent ben, ik zou me schamen deel uit te maken van een dergelijk domme beroepsgroep
Ik bedoel, ik woon in een appartementencomplex en wij gooien als ons vuil (gescheiden) in een grote container die beneden buiten staat.quote:
Ik vraag me serieus af waarom mensen hier rondhangen als het hier toch allemaal k*t met peren is.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 00:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je past er prima tussen hoor. Niks verheft jou boven het plebs.
Maar jij kunt de fouten van Halsema nog steeds niet toegeven en blijft als ene kleuter je zelf verzonnen verhaaltje verkondigen, te dom om in te zien dat je precies bevestigd qua gedrag wat je zegt! niette doen... whahahah loser...quote:Op zondag 25 januari 2026 12:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar geven heus wel toe dat Trump en Wilders bagger zijn
Jij zegt het, ik denk het.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:27 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Maar jij kunt de fouten van Halsema nog steeds niet toegeven en blijft als ene kleuter je zelf verzonnen verhaaltje verkondigen, te dom om in te zien dat je precies bevestigd qua gedrag wat je zegt! niette doen... whahahah loser...
Dat kun je composteren.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 16:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee hoor. Hier in Brabant gaan ze daar ook mee stoppen. Ik geloof dat zelfs de GFT-kliko verdwijnt. Wordt een mooie boel als ik het gras moet maaien. No way dat ik dat in de normale bak stop. Meteen de halve kliko vol
Ik composteer het wel op de groenstrook van de gemeente. Mogen ze het daarna gratis hebbenquote:
Als je het verspreid boven bladeren is dat prima inderdaad, dat composteert dan automatisch op de langere termijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik composteer het wel op de groenstrook van de gemeente. Mogen ze het daarna gratis hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |