En hier helemaal geen vuilnismannen meer. Eén chauffeur op een vuilniswagen met robotarm die zelf de containers op pakt.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Werken ze in Amsterdam nog met vuilniszakken op straat? Dat is toch ook achterlijk.
Hier al eeuwen met kliko's, de vuilnismannen hoeven die alleen maar goed te zetten zodat die omhoog gehesen worden. De vuilnismannen gaan luid zingend door de straat (hoeft dan ook weer niet om 07.30 'smorgens, maar beter te vrolijk dan ziek).
Klopt ja, is hier inderdaad ook sinds een jaar. Die mannen staan alleen nog op de andere vuilniswagen waar het PMD in gaat (die we in zakken aan de lantaarnpaal mogen hangen).quote:Op zondag 25 januari 2026 21:52 schreef quo_ het volgende:
[..]
En hier helemaal geen vuilnismannen meer. Eén chauffeur op een vuilniswagen met robotarm die zelf de containers op pakt.
En grof vuil moeten we zelf naar de mileustraat brengen i.p.v. het op straat te flikkeren opdat de gemeente het daar kan oprapen. Er komen dus wekelijks twee vuilniswagens vlak na elkaar langs.
Ik zie vooral veel ondergrondse containers in dat filmpje, met een hoop zakken eromheen omdat die container propvol zit. Die worden dus niet vaak genoeg leeggehaald. Dus dan krijg je de situatie dat mensen hun vuilniszak een paar straten door slepen om te zien dat de container vol is. Dan kun je van die mensen verwachten dat ze die stinkende zak weer mee sleuren, en in de tuin zetten zodat hij opengehaald kan worden door de ratten, of gewoon gezellig een paar dagen binnen in de gang. En dan heel verontwaardigd doen en dreigen met boetes als de zak in plaats daarvan naast de container wordt gezet. Of je zet in op vaker legen van de container, wat uiteindelijk minder tijd kost omdat al die zakken eromheen dan niet weggehaald hoeven te worden.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Werken ze in Amsterdam nog met vuilniszakken op straat? Dat is toch ook achterlijk.
Hier al eeuwen met kliko's, de vuilnismannen hoeven die alleen maar goed te zetten zodat die omhoog gehesen worden. De vuilnismannen gaan luid zingend door de straat (hoeft dan ook weer niet om 07.30 'smorgens, maar beter te vrolijk dan ziek).
Het hele bestuur in Amsterdam deugt nietquote:Op zondag 25 januari 2026 19:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als het goed is is daar beneden een container voor.quote:Op zondag 25 januari 2026 19:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waar stal je je kliko op drie hoog achter?
Dat afval moet natuurlijk ergens heen, en bij CO2 maakt het niet zoveel uit waar je het uitstoot omdat het effect niet lokaal maar globaal is. Natuurlijk is het wel beter om het niet te ver te transporteren, indien realistisch.quote:Op maandag 26 januari 2026 13:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan milieuzones hanteren en elektrisch vervoer afdwingen![]()
En natuurlijk afval uit Italië importeren om extra co2 te maken
Het kan allemaal in Amsterdam
Ze maken zich druk om Gaza.quote:Op maandag 26 januari 2026 00:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nou, waar zou de gemeente voor gaan?
quote:Op maandag 26 januari 2026 13:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
En dan milieuzones hanteren en elektrisch vervoer afdwingen![]()
En natuurlijk afval uit Italië importeren om extra co2 te maken
Het kan allemaal in Amsterdam
https://www.autoblog.nl/n(...)egels-ingaan-3512311quote:Amsterdam koopt 37 diesel vuilniswagens voordat milieuregels ingaan
Niet de vlam in de pijp, maar dikke dieselroet in De Pijp. Amsterdam koopt snel nog even 37 vuilsniswagens op diesel, voordat dit door regels verboden wordt.
Over 5 jaar mogen ze dankzij hun eigen regels met elektrische vuilniswagens rijden, mits ze opgeladen kunnen wordenquote:Op maandag 26 januari 2026 18:22 schreef L3viathan het volgende:
Afval ophalen kunnen ze niet in Amsterdam, maar gelukkig kunnen ze nog wel een mega datacentertje plaatsen voor Microslop. Daar zullen de burgers wel blij mee zijn![]()
https://tweakers.net/nieu(...)en-in-amsterdam.html
Heb je ook hard nodig als er 90 chauffeurs tuis zittenquote:Amsterdam koopt 37 diesel vuilniswagens voordat milieuregels ingaan
Niet de vlam in de pijp, maar dikke dieselroet in De Pijp. Amsterdam koopt snel nog even 37 vuilsniswagens op diesel, voordat dit door regels verboden wordt.
Waar dan?quote:Op maandag 26 januari 2026 12:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als het goed is is daar beneden een container voor.
Op Fok is iedereen universitair docent en miljonairquote:Op zondag 25 januari 2026 01:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een lesje staatsinrichting moeten volgen met nadruk op gemeente-organisatie. Uiteraard weet ik er niks van, na 12 jaar gemeentepolitiek, een universitair bijvak Bestuurskunde / Politicologie van Uri Rosenthal en zo nog het een en ander.
Dan hebben ze een verdomd rare manier om dat te laten merken als je de onzin ziet die af en toe in diverse topics gepost worden. Blij dat ik geen universitair docent ben, ik zou me schamen deel uit te maken van een dergelijk domme beroepsgroepquote:Op maandag 26 januari 2026 21:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Op Fok is iedereen universitair docent en miljonair
Mooi he. Linkse milieudrammertjes hypocrisie. Altijd moet een ander het maar oplossen.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
https://www.autoblog.nl/n(...)egels-ingaan-3512311
Waardeloos ambtenarenapparaat met deels een gemeenschap die in een utopie gelooft.quote:
Je past er prima tussen hoor. Niks verheft jou boven het plebs.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan hebben ze een verdomd rare manier om dat te laten merken als je de onzin ziet die af en toe in diverse topics gepost worden. Blij dat ik geen universitair docent ben, ik zou me schamen deel uit te maken van een dergelijk domme beroepsgroep
Ik bedoel, ik woon in een appartementencomplex en wij gooien als ons vuil (gescheiden) in een grote container die beneden buiten staat.quote:
Ik vraag me serieus af waarom mensen hier rondhangen als het hier toch allemaal k*t met peren is.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 00:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je past er prima tussen hoor. Niks verheft jou boven het plebs.
Maar jij kunt de fouten van Halsema nog steeds niet toegeven en blijft als ene kleuter je zelf verzonnen verhaaltje verkondigen, te dom om in te zien dat je precies bevestigd qua gedrag wat je zegt! niette doen... whahahah loser...quote:Op zondag 25 januari 2026 12:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar geven heus wel toe dat Trump en Wilders bagger zijn
Jij zegt het, ik denk het.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:27 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Maar jij kunt de fouten van Halsema nog steeds niet toegeven en blijft als ene kleuter je zelf verzonnen verhaaltje verkondigen, te dom om in te zien dat je precies bevestigd qua gedrag wat je zegt! niette doen... whahahah loser...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |