Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mensen het was gezellig, tot morgen.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik ben al 3 uur moe
Maar dat oerwoud is nog niet om hier
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Totdat die wakker wordt zekerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:30 schreef greysbones het volgende:
Ik ben al 3 uur moe
Maar dat oerwoud is nog niet om hierUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Soms is het even stilquote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Totdat die wakker wordt zekerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb alles al geprobeerdquote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:34 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ff zachtjes in het oor blazen, keert men zich om
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Neus dichthouden ✅quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:41 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Of neus ff dichtknijpen, en laatste optie een emmer water
Water … denk datdat bonje wordt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neus dichthouden ✅
Water … denk datdat bonje wordt
![]()
![]()
![]()
![]()
Je staat op 4 is toch veelquote:Op vrijdag 23 januari 2026 02:24 schreef mario390 het volgende:
luister me? ik gunn je maar je gunnt me niks![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-01-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
te laat ik ook. oja walg van de wereld en wereldleiders. dat nog even gezegd hebbende.
Do what you love, love what you do!![]()
mss leukere dromen nog even vannacht hahaha. die zijn meestal leuker nl als wat ik denk over de wereld.Do what you love, love what you do!![]()
Grapje hequote:Op vrijdag 23 januari 2026 03:23 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Eén puntje Op zijn tijd is toch goed?
OnrustigWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
dat ik jou punten gelaten heb is nu melken dode koequote:Op vrijdag 23 januari 2026 03:23 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Eén puntje Op zijn tijd is toch goed?![]()
Je kan nu je gang gaan ben wegquote:Op vrijdag 23 januari 2026 03:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat ik jou punten gelaten heb is nu melken dode koe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 03:29 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Je kan nu je gang gaan ben weg![]()
![]()
![]()
![]()
dat gaat nu niet werken
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MogguhI'm surrounded by morons!
HelloWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkI'm surrounded by morons!
bolk terug
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BoeI'm surrounded by morons!
BoehhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SchriiiiikI'm surrounded by morons!
Niet doen niet nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
🛫I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
![]()
Vakantie
Jammer moet je nog een nacht verderquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoopte dat het zaterdag is... helaas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook niet, want dan zou mijn weekend een dag korter worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoopte dat het zaterdag is... helaas.![]()
Mogge![]()
![]()
O dacht dat je al aan het werk was.quote:
Ga je nog ergens naar toe?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Sodequote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want dan zou mijn weekend een dag korter worden.![]()
Mogge
Peruquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je al aan het werk was.
Ga je nog ergens naar toe?I'm surrounded by morons!
Nice, was je daar al eens geweest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, Argentinie en Chili vorig jaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nice, was je daar al eens geweest?I'm surrounded by morons!
Volgens mij heb jij al heel veel van de wereld gezienquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, Argentinie en Chili vorig jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguhquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want dan zou mijn weekend een dag korter worden.![]()
Mogge![]()
![]()
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al heel veel van de wereld gezien
Nog niet genoeg in ieder gevalquote:
Correct. Nog veel te zien. Heb niet eens alle landen in Europa bezocht.quote:I'm surrounded by morons!
Dan heb je nog heel wat in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct. Nog veel te zien. Heb niet eens alle landen in Europa bezocht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedere dag hetzelfde dilemaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen idee, als hij verstandig was lag hij in bedquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar was hema vannacht trouwens? Mario staat nu weer derde...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook, maar dat ben ik meestal wel![]()
Alleen weer te vroeg wakker, maar dat is een ander verhaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent vaak tussen door wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is netjes, dan heb je dus goed geslapen vannacht?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vannacht 1 keer.
Of 2 keer? Dat weet ik niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat check ik even op mijn horloge...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is netjes, dan heb je dus goed geslapen vannacht?![]()
Je bent laat je bed ingegaan zi e ik rond de klok van 00.30/1 uur en zette ruim 4 uur later 4.50 uur je eerste bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Lekker dat je nog even geslapen hebt eerstquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb gister rond zes uur nog geslapen. En inderdaad, wat laat erin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Bij mij is het kennelijk dat hoe langer ik slaap, hoe kutter ik me voel. Een voorbode van ziek worden of al ziek zijn
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jij hebt ook wel altijd wat te mopperen he
Morguh UNquote:
Als ik niks te mopperen had, zou ik in m'n kist liggen en zou je me nog missen ookquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Jij hebt ook wel altijd wat te mopperen he
Nou missen is een groot woordquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik niks te mopperen had, zou ik in m'n kist liggen en zou je me nog missen ook
Dan heb je je houten jurk aan of ben je kleiner gaan wonenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik niks te mopperen had, zou ik in m'n kist liggen en zou je me nog missen ook
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
It gied oan!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschuwing voor ijzel in de noordelijke provincies.![]()
![]()
Meer er wordt hier verwacht dat ik voor Gizmo ga spelen, want ze hebben het licht aangegooid. Teken om te gaan douchen, aankleden en te ontbijten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Net mijn dochter aan de telefoon die was d e hond aan het uitlaten het is daar spek en spek glad. Puur ijs wat daar op de straten ligtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschuwing voor ijzel in de noordelijke provincies.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Blubske
Mooi zo. Ik zap hem altijd wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is echt gevaarlijk.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoorde daarnet iemand buiten verwoed de ruiten krabben van zijn auto...
* gebrokenglas hoorde het aan en draaide zich nog eens extra om![]()
![]()
Lig je niv steeds in bed. Moet je niet werken?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoorde daarnet iemand buiten verwoed de ruiten krabben van zijn auto...
* gebrokenglas hoorde het aan en draaide zich nog eens extra omWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is fijn Mutske. Hoop dat je je ook wat beter voeltquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-01-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bwah gaat welquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn Mutske. Hoop dat je je ook wat beter voeltWerewolf
Heb jij ooit wel eens een dag dat je je lekker voelt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelden maar ik word gelukkig van mijn begeleid werkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een dag dat je je lekker voelt?Werewolf
Jammerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zelden maar ik word gelukkig van mijn begeleid werk![]()
Maar fijn dat je je zo fijn voelt bij begeleid werk. Mag je dat dan niet vaker doen?
En je wordt ook blij van geen kille billkes, kermisfriet en de Zee
Ik lig nog steeds in bed een beetje tequote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig je niv steeds in bed. Moet je niet werken?![]()
![]()
En ja, ik moet werken.![]()
![]()
Ik overweeg dat jaquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer![]()
Maar fijn dat je je zo fijn voelt bij begeleid werk. Mag je dat dan niet vaker doen?
En je wordt ook blij van geen kille billkes, kermisfriet en de Zee
Hahaha jaWerewolf
Nou ja slapen kan ik dit niet noemenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in bed een beetje te![]()
![]()
En ja, ik moet werken.
Je moet doen waar je je fijn bij voelt Mutske.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sluimeren, mijmeren, nadenken over de dingen des levens, etc.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja slapen kan ik dit niet noemen![]()
![]()
En denken ..... o wacht ik moet bolkuhhhhhhhh, ik moet nog dit en dat maar eerst bolkuh, ik moet uit bed.. maar eerst bolkuh, ik moet zo werken, maar eerst bolkuhhh ik ga er uit heb zin in koffie, maar eerst bolkuhquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sluimeren, mijmeren, nadenken over de dingen des levens, etc.
Ik moet plassen maar eerst bolkuh
mijmer de mijmer de mijmer
Dat je dat kan, lekker hoor. Als ik wakker ben sta ik gelijk aan en wil ik de mand uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sluimeren, mijmeren, nadenken over de dingen des levens, etc.![]()
Nee, ik ga eerst plassen en plaats daarna pas een bolk....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En denken ..... o wacht ik moet bolkuhhhhhhhh, ik moet nog dit en dat maar eerst bolkuh, ik moet uit bed.. maar eerst bolkuh, ik moet zo werken, maar eerst bolkuhhh ik ga er uit heb zin in koffie, maar eerst bolkuh
Ik moet plassen maar eerst bolkuh
mijmer de mijmer de mijmer![]()
![]()
O is het niet eerst plassen, dan handen wassen en dan een bolkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst plassen en plaats daarna pas een bolk....
Ja ik ook, ik ben wakker en ga uit, toilet dan douchen, aankleden, naar beneden, gordijnen open koffie pakken en dan gaan met die banaanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat je dat kan, lekker hoor. Als ik wakker ben sta ik gelijk aan en wil ik de mand uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je doet toch met een papiertje droogdeppen ( leerde ik mijn zoon althans)quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je nou gewoon je piem0l wast, ben je in een keer klaar
Dan moet je toch alsnog je handen wassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lol
Ja dan zit de wc onder de druppelsquote:
Kleinigheidjes hou je altijd welquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan zit de wc onder de druppels![]()
Klopt, ik werd gister meegevraagd, had ook kaarten willen hebben maar kwam er niet door in de verkoopquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:26 schreef Shii het volgende:
De kaarten voor zijn shows gaan altijd hard. Binnen een paar uur uitverkocht.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Niet als je ff afdeptquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kleinigheidjes hou je altijd wel
Dan had je een leuke verrassingquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, ik werd gister meegevraagd, had ook kaarten willen hebben maar kwam er niet door in de verkoop
Echt wel. Show ging ook veel buiten het script want achterhoek.. had zoveel dingen die alleen streekmensen snappen, geweldigquote:
Fijn toch dat je genoten hebtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel. Show ging ook veel buiten het script want achterhoek.. had zoveel dingen die alleen streekmensen snappen, geweldig
Ja, was erg leuk. Vandaag nog dagje vrij, even een tweede traphekje plaatsenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ggstaeensoppakkoffiegawerkenenbolkenbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker rustig aan dagjequote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, was erg leuk. Vandaag nog dagje vrij, even een tweede traphekje plaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmja, het wordt wel zo langzamerhand tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Dotteke het volgende:
ggstaeensoppakkoffiegawerkenenbolkenbolk![]()
![]()
echtikmoetjeookaanjeorenhetbeduittrekkenheluiwammesbolkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmja, het wordt wel zo langzamerhand tijd inderdaad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook wel nodig, sliep laat en vrijwel meteen toen ik wakker werd kwam JyskeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar nu heb je even tijd voor jezelfquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ook wel nodig, sliep laat en vrijwel meteen toen ik wakker werd kwam Jyske
Staat je vrouw nooit op voor de kleine?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ga je gang....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
echtikmoetjeookaanjeorenhetbeduittrekkenheluiwammesbolk
Ik ben wel benieuwd hoe je zoiets aanpakt.....![]()
Gewoon aan je oor trekken net zo hard dat je me volgt naar de douche waar ik je onderschopquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ga je gang....
Ik ben wel benieuwd hoe je zoiets aanpakt.....
Alleen als ik moet werken, ik ben altijd eerder wakker maar ze heeft wel om 8u een wekker. Slaap is belangrijk voor haar met de epilepsie. Vandaag overigens een jaar aanvalvrijquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu heb je even tijd voor jezelf
Staat je vrouw nooit op voor de kleine?
Dat is fijn, hopelijk nog wat jaartjes er achter aanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alleen als ik moet werken, ik ben altijd eerder wakker maar ze heeft wel om 8u een wekker. Slaap is belangrijk voor haar met de epilepsie. Vandaag overigens een jaar aanvalvrijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Wat een fijn jubileum!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alleen als ik moet werken, ik ben altijd eerder wakker maar ze heeft wel om 8u een wekker. Slaap is belangrijk voor haar met de epilepsie. Vandaag overigens een jaar aanvalvrij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon aan je oor trekken net zo hard dat je me volgt naar de douche waar ik je onderschop![]()
![]()
![]()
Maar als je dan naar beneden komt staat er wel een lekker bak koffie voor je klaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ah oke. Nou dan ga ik er maar uit...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je dan naar beneden komt staat er wel een lekker bak koffie voor je klaar
* gebrokenglas rekt en strekt nog even en gaapt nog even extra![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel, op naar het record van 6.5 jaar aanvalvrij![]()
![]()
Slaakt een diepe zucht en zakt weer achterover in het bed en mompeld, bekijk het maarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow ah oke. Nou dan ga ik er maar uit...
* gebrokenglas rekt en strekt nog even en gaapt nog even extra
Dat is een mooi streven, ik hoop het voor haarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel, op naar het record van 6.5 jaar aanvalvrijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt he je leest het overal, voornamelijk de mannen die nog in hun nest liggen en met mobiele/laptop op FOK! zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:04 schreef Sodeknetters het volgende:
En nou die vlooienbunkers uit! Stelletje luie flikkers!
Dat bedoel ik. De zweep er over.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he je leest het overal, voornamelijk de mannen die nog in hun nest liggen en met mobiele/laptop op FOK! zitten![]()
![]()
Ga ze maar langs, ik zou zorgen dat je genoeg zweepje hebtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De zweep er over.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In mijn defensietijd had ik aan mn stem en handen genoeg. Ik riep een keer en dan gingen ze met bed en al om. Alle dienstplichtigen hielden van me![]()
![]()
Je kan het zie je welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verslik je niet in je koffiequote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schrikt zich rot bij het zien van al die zwepen en .....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben nooit in dienst geweest. Dus ja, dan weet je voldoendequote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:09 schreef Sodeknetters het volgende:
In mijn defensietijd had ik aan mn stem en handen genoeg. Ik riep een keer en dan gingen ze met bed en al om. Alle dienstplichtigen hielden van me![]()
![]()
Zoveel dat ze voor je vlogen of nietquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:09 schreef Sodeknetters het volgende:
Tegenwoordig kijken ze je minachtend aan en denken doe normaal kerel
Je bent nooit te oud voor wat disciplinequote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben nooit in dienst geweest. Dus ja, dan weet je voldoende![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor wat discipline
Ik ben al uit bed!!![]()
Lolquote:![]()
Dat heb je mooi voor elkaar gekregen.
@Sodeknetters die @gebrokenglas uitbed bulderdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanmorgen
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
@:sodeknetters die @:gebrokenglas uitbed bulderdeZo voelde het wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanmorgen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lachuh he lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
@:sodeknetters die @:gebrokenglas uitbed bulderdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanmorgen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom ben je gestopt dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leukste baantje wat ik ooit gehad heb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leukste baantje wat ik ooit gehad heb.
Ging dat net zo als dat je wel ziet van die Drill instructors in het leger in Amerika?![]()
Oke en je kon ook niet verlengen of was je toe aan iets heel anders?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mijn contract bij defensie liep af en ik zag een mooie kans bij de werkgever die ik nu heb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee. Dat is ook wel heel overtrokken. Veel minder schreeuwen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ging dat net zo als dat je wel ziet van die Drill instructors in het leger in Amerika?
Ik probeerde de mannen juist op een relaxte manier wat te leren. Maar af en toe een geintje of even drillen gebeurde ook wel. Erg leuk was de stormbaan bijvoorbeeld. Voor mij dan![]()
![]()
drill instructor bolk.
Nou af en toe word ik hier ook streng toegesproken, dat heeft ook al eeneffect.
![]()
Ik kreeg wel de vraag of ik wilde blijven van de compagniescommandant. Maar na 6 jaar wilde ik eens wat anders.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke en je kon ook niet verlengen of was je toe aan iets heel anders?![]()
Zo van HUP HUP KOMOP DOORGAAN ZET OP TEMPO TEMPO TEMPO COME ON GO GO GO"quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook wel heel overtrokken. Veel minder schreeuwen.
Ik probeerde de mannen juist op een relaxte manier wat te leren. Maar af en toe een geintje of even drillen gebeurde ook wel. Erg leuk was de stormbaan bijvoorbeeld. Voor mij dan
Zoiets?![]()
Wel een goed teken dat je gevraagd bent om te verlengen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik kreeg wel de vraag of ik wilde blijven van de compagniescommandant. Maar na 6 jaar wilde ik eens wat anders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jep.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo van HUP HUP KOMOP DOORGAAN ZET OP TEMPO TEMPO TEMPO COME ON GO GO GO"
Zoiets?![]()
Morguh kantoor steven
Die CC wilde me graag houden. Bood me ook echt goeie kansen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een goed teken dat je gevraagd bent om te verlengen natuurlijk
Maar ik had ook de kans om machinist bij NS te worden. Daar ben ik voor gegaan en daar heb ik tot op de dag van vandaag absoluut geen spijt van. En dat is nu bijna 40 jaar geleden.![]()
Beter toch, dat is best al een tijdje 40 jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die CC wilde me graag houden. Bood me ook echt goeie kansen.
Maar ik had ook de kans om machinist bij NS te worden. Daar ben ik voor gegaan en daar heb ik tot op de dag van vandaag absoluut geen spijt van. En dat is nu bijna 40 jaar geleden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd is omgevlogen. Ook bij NS veel kansen gehad en gegrepen. Heeft me gebracht waar ik nu ben. Toptijd!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch, dat is best al een tijdje 40 jaar![]()
![]()
En je doet het nog steeds met veel plezierquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tijd is omgevlogen. Ook bij NS veel kansen gehad en gegrepen. Heeft me gebracht waar ik nu ben. Toptijd!
Zeker!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je doet het nog steeds met veel plezier
Zo, nu ga ik even lekker sporten.
Laterss![]()
![]()
Sportse Sode en tot later
Geniet van het sporten. Tot laterquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeker!
Zo, nu ga ik even lekker sporten.
Laterss![]()
![]()
![]()
Ja, ga naar het ziekenhuis in Enschede op bezoek bij mijn schoonzoonquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Goed om weer even op kantoor te zijnNog plannen dit weekend dot?
En jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mario
Wat ja ik?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow dat is minder. Gaat haar herstel wel goed? Wel lief dat je op bezoek gaat.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ga naar het ziekenhuis in Enschede op bezoek bij mijn schoonzoon
En jij?
We krijgen een vriendinnetje van mijn dochter te logeren. Daarnaast wil ik zelf nog even wat dingen kopen en nog een stuk gaan hardlopen. En voor de rest hopelijk geen gekkigheden vanuit mijn vader.![]()
Nee dat hebben ze hier niet helaas.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ga je ook tafelvoetballen shiiii?![]()
Mijn schoonzoon is een hijquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow dat is minder. Gaat haar herstel wel goed? Wel lief dat je op bezoek gaat.
We krijgen een vriendinnetje van mijn dochter te logeren. Daarnaast wil ik zelf nog even wat dingen kopen en nog een stuk gaan hardlopen. En voor de rest hopelijk geen gekkigheden vanuit mijn vader.nee, gaat nog niet goed met hem.
Krijgt waarschijnlijk vandaag sonde voeding
Gezelligheid en sportiviteit in huize Steven dus het weekend.
Hoever zijn jullie er nu mee, heb je al iets meer gehoord wat er gaat gebeuren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe kom je toch ineens bij dit gezegde melken aan en dode koequote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:31 schreef mario390 het volgende:
punten was vannacht betje zo als melken dode kuh
om dat weinig punten en 1 dode kuh werd niet veel milch gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kom je toch ineens bij dit gezegde melken aan en dode koe![]()
Ja moet er ook je best voor doen, moeten andere ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat weinig punten en 1 dode kuh werd niet veel milch geven
Hema heeft hier ook heel veel gezeten om zijn punten te krijgen ook al was het eem dode koe
jsehoavWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Blubske, had je nog even geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Awww balen, je mag in mijn team meedoenquote:
Ah sorry ik las schoonzus! Dat klinkt niet goed. Kan hij wel herstellen? Sterkte!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon is een hijnee, gaat nog niet goed met hem.
Krijgt waarschijnlijk vandaag sonde voeding
Gezelligheid en sportiviteit in huize Steven dus het weekend.
Hoever zijn jullie er nu mee, heb je al iets meer gehoord wat er gaat gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Awww balen, je mag in mijn team meedoen
[..]
Ah sorry ik las schoonzus! Dat klinkt niet goed. Kan hij wel herstellen? Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammie bolk
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
DankjewelDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Hey Blubske, had je nog even geslapen?Werewolf
Lekker hoor. JIj hebt wel een heel verstoord slaapritme eigenlijk. Dag en nacht door kleine slaapjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de moderatorin in Columbie zei deze nacht zallen alle en slapplek zoeken nur niet in slapkamerwerd op sofas geslapen en meid is nu van schminkruim naar badkamer gekomen en slaapt daar nu
![]()
![]()
![]()
Lekker laten slapen
De club van de kantoorbolkers
Hey Doccie
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: