Morguh UNquote:
Als ik niks te mopperen had, zou ik in m'n kist liggen en zou je me nog missen ookquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Jij hebt ook wel altijd wat te mopperen he
Nou missen is een groot woordquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik niks te mopperen had, zou ik in m'n kist liggen en zou je me nog missen ook
Dan heb je je houten jurk aan of ben je kleiner gaan wonenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik niks te mopperen had, zou ik in m'n kist liggen en zou je me nog missen ook
It gied oan!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschuwing voor ijzel in de noordelijke provincies.
Net mijn dochter aan de telefoon die was d e hond aan het uitlaten het is daar spek en spek glad. Puur ijs wat daar op de straten ligtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschuwing voor ijzel in de noordelijke provincies.
Ja is echt gevaarlijk.quote:
Lig je niv steeds in bed. Moet je niet werken?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoorde daarnet iemand buiten verwoed de ruiten krabben van zijn auto...
* gebrokenglas hoorde het aan en draaide zich nog eens extra om
Dat is fijn Mutske. Hoop dat je je ook wat beter voeltquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-01-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Bwah gaat welquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn Mutske. Hoop dat je je ook wat beter voelt
Heb jij ooit wel eens een dag dat je je lekker voelt?quote:
Zelden maar ik word gelukkig van mijn begeleid werkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een dag dat je je lekker voelt?
Jammerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zelden maar ik word gelukkig van mijn begeleid werk
Ik lig nog steeds in bed een beetje tequote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig je niv steeds in bed. Moet je niet werken?
Ik overweeg dat jaquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer![]()
Maar fijn dat je je zo fijn voelt bij begeleid werk. Mag je dat dan niet vaker doen?
En je wordt ook blij van geen kille billkes, kermisfriet en de Zee
Nou ja slapen kan ik dit niet noemenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in bed een beetje te![]()
![]()
En ja, ik moet werken.
Je moet doen waar je je fijn bij voelt Mutske.quote:
Sluimeren, mijmeren, nadenken over de dingen des levens, etc.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja slapen kan ik dit niet noemen
En denken ..... o wacht ik moet bolkuhhhhhhhh, ik moet nog dit en dat maar eerst bolkuh, ik moet uit bed.. maar eerst bolkuh, ik moet zo werken, maar eerst bolkuhhh ik ga er uit heb zin in koffie, maar eerst bolkuhquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sluimeren, mijmeren, nadenken over de dingen des levens, etc.
Dat je dat kan, lekker hoor. Als ik wakker ben sta ik gelijk aan en wil ik de mand uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sluimeren, mijmeren, nadenken over de dingen des levens, etc.
Nee, ik ga eerst plassen en plaats daarna pas een bolk....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En denken ..... o wacht ik moet bolkuhhhhhhhh, ik moet nog dit en dat maar eerst bolkuh, ik moet uit bed.. maar eerst bolkuh, ik moet zo werken, maar eerst bolkuhhh ik ga er uit heb zin in koffie, maar eerst bolkuh
Ik moet plassen maar eerst bolkuh
mijmer de mijmer de mijmer
O is het niet eerst plassen, dan handen wassen en dan een bolkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst plassen en plaats daarna pas een bolk....
Ja ik ook, ik ben wakker en ga uit, toilet dan douchen, aankleden, naar beneden, gordijnen open koffie pakken en dan gaan met die banaanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat je dat kan, lekker hoor. Als ik wakker ben sta ik gelijk aan en wil ik de mand uit.
Je doet toch met een papiertje droogdeppen ( leerde ik mijn zoon althans)quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je nou gewoon je piem0l wast, ben je in een keer klaar
Ja dan zit de wc onder de druppelsquote:
Kleinigheidjes hou je altijd welquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan zit de wc onder de druppels
Klopt, ik werd gister meegevraagd, had ook kaarten willen hebben maar kwam er niet door in de verkoopquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:26 schreef Shii het volgende:
De kaarten voor zijn shows gaan altijd hard. Binnen een paar uur uitverkocht.
Niet als je ff afdeptquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kleinigheidjes hou je altijd wel
Dan had je een leuke verrassingquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, ik werd gister meegevraagd, had ook kaarten willen hebben maar kwam er niet door in de verkoop
Echt wel. Show ging ook veel buiten het script want achterhoek.. had zoveel dingen die alleen streekmensen snappen, geweldigquote:
Fijn toch dat je genoten hebtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel. Show ging ook veel buiten het script want achterhoek.. had zoveel dingen die alleen streekmensen snappen, geweldig
Lekker rustig aan dagjequote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, was erg leuk. Vandaag nog dagje vrij, even een tweede traphekje plaatsen
Hmja, het wordt wel zo langzamerhand tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Dotteke het volgende:
ggstaeensoppakkoffiegawerkenenbolkenbolk
echtikmoetjeookaanjeorenhetbeduittrekkenheluiwammesbolkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmja, het wordt wel zo langzamerhand tijd inderdaad.
Maar nu heb je even tijd voor jezelfquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ook wel nodig, sliep laat en vrijwel meteen toen ik wakker werd kwam Jyske
Nou ga je gang....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
echtikmoetjeookaanjeorenhetbeduittrekkenheluiwammesbolk
Gewoon aan je oor trekken net zo hard dat je me volgt naar de douche waar ik je onderschopquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ga je gang....
Ik ben wel benieuwd hoe je zoiets aanpakt.....
Alleen als ik moet werken, ik ben altijd eerder wakker maar ze heeft wel om 8u een wekker. Slaap is belangrijk voor haar met de epilepsie. Vandaag overigens een jaar aanvalvrijquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu heb je even tijd voor jezelf
Staat je vrouw nooit op voor de kleine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |