Nou missen is een groot woordquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik niks te mopperen had, zou ik in m'n kist liggen en zou je me nog missen ook
Dan heb je je houten jurk aan of ben je kleiner gaan wonenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik niks te mopperen had, zou ik in m'n kist liggen en zou je me nog missen ook
It gied oan!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschuwing voor ijzel in de noordelijke provincies.
Net mijn dochter aan de telefoon die was d e hond aan het uitlaten het is daar spek en spek glad. Puur ijs wat daar op de straten ligtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschuwing voor ijzel in de noordelijke provincies.
Ja is echt gevaarlijk.quote:
Lig je niv steeds in bed. Moet je niet werken?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoorde daarnet iemand buiten verwoed de ruiten krabben van zijn auto...
* gebrokenglas hoorde het aan en draaide zich nog eens extra om
Dat is fijn Mutske. Hoop dat je je ook wat beter voeltquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-01-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Bwah gaat welquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn Mutske. Hoop dat je je ook wat beter voelt
Heb jij ooit wel eens een dag dat je je lekker voelt?quote:
Zelden maar ik word gelukkig van mijn begeleid werkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een dag dat je je lekker voelt?
Jammerquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zelden maar ik word gelukkig van mijn begeleid werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |