Awww balen, je mag in mijn team meedoenquote:
Ah sorry ik las schoonzus! Dat klinkt niet goed. Kan hij wel herstellen? Sterkte!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon is een hijnee, gaat nog niet goed met hem.
Krijgt waarschijnlijk vandaag sonde voeding
Gezelligheid en sportiviteit in huize Steven dus het weekend.
Hoever zijn jullie er nu mee, heb je al iets meer gehoord wat er gaat gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Awww balen, je mag in mijn team meedoen
[..]
Ah sorry ik las schoonzus! Dat klinkt niet goed. Kan hij wel herstellen? Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jammie bolk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
DankjewelDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Hey Blubske, had je nog even geslapen?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Lekker hoor. JIj hebt wel een heel verstoord slaapritme eigenlijk. Dag en nacht door kleine slaapjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de moderatorin in Columbie zei deze nacht zallen alle en slapplek zoeken nur niet in slapkamerwerd op sofas geslapen en meid is nu van schminkruim naar badkamer gekomen en slaapt daar nu
![]()
![]()
![]()
Lekker laten slapen
De club van de kantoorbolkers
Hey Doccie
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: