Lekker rustig aan dagjequote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, was erg leuk. Vandaag nog dagje vrij, even een tweede traphekje plaatsen
Hmja, het wordt wel zo langzamerhand tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:53 schreef Dotteke het volgende:
ggstaeensoppakkoffiegawerkenenbolkenbolk
echtikmoetjeookaanjeorenhetbeduittrekkenheluiwammesbolkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmja, het wordt wel zo langzamerhand tijd inderdaad.
Maar nu heb je even tijd voor jezelfquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ook wel nodig, sliep laat en vrijwel meteen toen ik wakker werd kwam Jyske
Nou ga je gang....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
echtikmoetjeookaanjeorenhetbeduittrekkenheluiwammesbolk
Gewoon aan je oor trekken net zo hard dat je me volgt naar de douche waar ik je onderschopquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ga je gang....
Ik ben wel benieuwd hoe je zoiets aanpakt.....
Alleen als ik moet werken, ik ben altijd eerder wakker maar ze heeft wel om 8u een wekker. Slaap is belangrijk voor haar met de epilepsie. Vandaag overigens een jaar aanvalvrijquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu heb je even tijd voor jezelf
Staat je vrouw nooit op voor de kleine?
Dat is fijn, hopelijk nog wat jaartjes er achter aanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alleen als ik moet werken, ik ben altijd eerder wakker maar ze heeft wel om 8u een wekker. Slaap is belangrijk voor haar met de epilepsie. Vandaag overigens een jaar aanvalvrij
Wat een fijn jubileum!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alleen als ik moet werken, ik ben altijd eerder wakker maar ze heeft wel om 8u een wekker. Slaap is belangrijk voor haar met de epilepsie. Vandaag overigens een jaar aanvalvrij
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon aan je oor trekken net zo hard dat je me volgt naar de douche waar ik je onderschop
Maar als je dan naar beneden komt staat er wel een lekker bak koffie voor je klaarquote:
Ow ah oke. Nou dan ga ik er maar uit...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je dan naar beneden komt staat er wel een lekker bak koffie voor je klaar
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel, op naar het record van 6.5 jaar aanvalvrij
Slaakt een diepe zucht en zakt weer achterover in het bed en mompeld, bekijk het maarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow ah oke. Nou dan ga ik er maar uit...
* gebrokenglas rekt en strekt nog even en gaapt nog even extra
Dat is een mooi streven, ik hoop het voor haarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel, op naar het record van 6.5 jaar aanvalvrij
Echt he je leest het overal, voornamelijk de mannen die nog in hun nest liggen en met mobiele/laptop op FOK! zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:04 schreef Sodeknetters het volgende:
En nou die vlooienbunkers uit! Stelletje luie flikkers!
Dat bedoel ik. De zweep er over.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he je leest het overal, voornamelijk de mannen die nog in hun nest liggen en met mobiele/laptop op FOK! zitten
Ga ze maar langs, ik zou zorgen dat je genoeg zweepje hebtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De zweep er over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |