echtikmoetjeookaanjeorenhetbeduittrekkenheluiwammesbolkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmja, het wordt wel zo langzamerhand tijd inderdaad.
Maar nu heb je even tijd voor jezelfquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef _UserName_ het volgende:
Ook wel nodig, sliep laat en vrijwel meteen toen ik wakker werd kwam Jyske
Nou ga je gang....quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
echtikmoetjeookaanjeorenhetbeduittrekkenheluiwammesbolk
Gewoon aan je oor trekken net zo hard dat je me volgt naar de douche waar ik je onderschopquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ga je gang....
Ik ben wel benieuwd hoe je zoiets aanpakt.....
Alleen als ik moet werken, ik ben altijd eerder wakker maar ze heeft wel om 8u een wekker. Slaap is belangrijk voor haar met de epilepsie. Vandaag overigens een jaar aanvalvrijquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu heb je even tijd voor jezelf
Staat je vrouw nooit op voor de kleine?
Dat is fijn, hopelijk nog wat jaartjes er achter aanquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alleen als ik moet werken, ik ben altijd eerder wakker maar ze heeft wel om 8u een wekker. Slaap is belangrijk voor haar met de epilepsie. Vandaag overigens een jaar aanvalvrij
Wat een fijn jubileum!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alleen als ik moet werken, ik ben altijd eerder wakker maar ze heeft wel om 8u een wekker. Slaap is belangrijk voor haar met de epilepsie. Vandaag overigens een jaar aanvalvrij
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon aan je oor trekken net zo hard dat je me volgt naar de douche waar ik je onderschop
Maar als je dan naar beneden komt staat er wel een lekker bak koffie voor je klaarquote:
Ow ah oke. Nou dan ga ik er maar uit...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je dan naar beneden komt staat er wel een lekker bak koffie voor je klaar
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel, op naar het record van 6.5 jaar aanvalvrij
Slaakt een diepe zucht en zakt weer achterover in het bed en mompeld, bekijk het maarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow ah oke. Nou dan ga ik er maar uit...
* gebrokenglas rekt en strekt nog even en gaapt nog even extra
Dat is een mooi streven, ik hoop het voor haarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Echt wel, op naar het record van 6.5 jaar aanvalvrij
Echt he je leest het overal, voornamelijk de mannen die nog in hun nest liggen en met mobiele/laptop op FOK! zittenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:04 schreef Sodeknetters het volgende:
En nou die vlooienbunkers uit! Stelletje luie flikkers!
Dat bedoel ik. De zweep er over.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he je leest het overal, voornamelijk de mannen die nog in hun nest liggen en met mobiele/laptop op FOK! zitten
Ga ze maar langs, ik zou zorgen dat je genoeg zweepje hebtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De zweep er over.
Verslik je niet in je koffiequote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schrikt zich rot bij het zien van al die zwepen en .....
[ afbeelding ]
Ik ben nooit in dienst geweest. Dus ja, dan weet je voldoendequote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:09 schreef Sodeknetters het volgende:
In mijn defensietijd had ik aan mn stem en handen genoeg. Ik riep een keer en dan gingen ze met bed en al om. Alle dienstplichtigen hielden van me
Zoveel dat ze voor je vlogen of nietquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:09 schreef Sodeknetters het volgende:
In mijn defensietijd had ik aan mn stem en handen genoeg. Ik riep een keer en dan gingen ze met bed en al om. Alle dienstplichtigen hielden van me
Je bent nooit te oud voor wat disciplinequote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben nooit in dienst geweest. Dus ja, dan weet je voldoende
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud voor wat discipline
Lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanmorgen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
@:sodeknetters die @:gebrokenglas uitbed bulderdeZo voelde het wel een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanmorgen
[ afbeelding ]
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.
Lachuh he lolquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
@:sodeknetters die @:gebrokenglas uitbed bulderdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanmorgen
[ afbeelding ]![]()
Waarom ben je gestopt dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leukste baantje wat ik ooit gehad heb.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Leukste baantje wat ik ooit gehad heb.
Oke en je kon ook niet verlengen of was je toe aan iets heel anders?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mijn contract bij defensie liep af en ik zag een mooie kans bij de werkgever die ik nu heb.
Nee. Dat is ook wel heel overtrokken. Veel minder schreeuwen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ging dat net zo als dat je wel ziet van die Drill instructors in het leger in Amerika?
Ik kreeg wel de vraag of ik wilde blijven van de compagniescommandant. Maar na 6 jaar wilde ik eens wat anders.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke en je kon ook niet verlengen of was je toe aan iets heel anders?
Zo van HUP HUP KOMOP DOORGAAN ZET OP TEMPO TEMPO TEMPO COME ON GO GO GO"quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook wel heel overtrokken. Veel minder schreeuwen.
Ik probeerde de mannen juist op een relaxte manier wat te leren. Maar af en toe een geintje of even drillen gebeurde ook wel. Erg leuk was de stormbaan bijvoorbeeld. Voor mij dan
Wel een goed teken dat je gevraagd bent om te verlengen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik kreeg wel de vraag of ik wilde blijven van de compagniescommandant. Maar na 6 jaar wilde ik eens wat anders.
Jep.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo van HUP HUP KOMOP DOORGAAN ZET OP TEMPO TEMPO TEMPO COME ON GO GO GO"
Zoiets?
Die CC wilde me graag houden. Bood me ook echt goeie kansen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een goed teken dat je gevraagd bent om te verlengen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |