*tubgirlquote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben al zo verpest dat deze post me niks doet
Mannenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 00:59 schreef mario390 het volgende:
en außerdem dansen de kutventen vor de klo´s herom
Jaaaaaaaa, die man met dat glas in z'n poeperd. Ieuw , onze generatie internetter is écht voor het leven verpest hahaha.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, die man met dat glas in z'n poeperd. Ieuw , onze generatie internetter is écht voor het leven verpest hahaha.
Die sites met al dat gore. Sites met platgereden mensen, afgehakte hoofden, autopsiefoto's. Ik kijk echt nergens meer van op.quote:
Welterusten, slaap wel.quote:
Faces of deathquote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die sites met al dat gore. Sites met platgereden mensen, afgehakte hoofden, autopsiefoto's. Ik kijk echt nergens meer van op.
Ook zo fijn ja. Zie je ons maken ze niks meer wijsquote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Faces of death
Waarom ik dat ooit heb gekeken
Geeeen idee
Bah daar hoef ik echt niet naar te kijken, keertje stuurde een klasgenoot via msn zomaar uit het niets via MSN een link met allemaal mensen die door de lift zijn geplet, wtfquote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die sites met al dat gore. Sites met platgereden mensen, afgehakte hoofden, autopsiefoto's. Ik kijk echt nergens meer van op.
MSN nostalgie.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bah daar hoef ik echt niet naar te kijken, keertje stuurde een klasgenoot via msn zomaar uit het niets via MSN een link met allemaal mensen die door de lift zijn geplet, wtf
Maar wel doodsbang na amsterdammedquote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook zo fijn ja. Zie je ons maken ze niks meer wijs
Das ook meukquote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
Bolletje met filet Americain happen dan maar
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wel doodsbang na amsterdammed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |