Jammer moet je nog een nacht verderquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoopte dat het zaterdag is... helaas.
Dat kan ook niet, want dan zou mijn weekend een dag korter worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoopte dat het zaterdag is... helaas.
O dacht dat je al aan het werk was.quote:
Morguh Sodequote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want dan zou mijn weekend een dag korter worden.![]()
Mogge
Peruquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je al aan het werk was.
Ga je nog ergens naar toe?
Nice, was je daar al eens geweest?quote:
Nee, Argentinie en Chili vorig jaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nice, was je daar al eens geweest?
Volgens mij heb jij al heel veel van de wereld gezienquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, Argentinie en Chili vorig jaar.
Mogguhquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want dan zou mijn weekend een dag korter worden.![]()
Mogge
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al heel veel van de wereld gezien
Nog niet genoeg in ieder gevalquote:
Correct. Nog veel te zien. Heb niet eens alle landen in Europa bezocht.quote:
Dan heb je nog heel wat in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct. Nog veel te zien. Heb niet eens alle landen in Europa bezocht.
Ik heb geen idee, als hij verstandig was lag hij in bedquote:Op vrijdag 23 januari 2026 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar was hema vannacht trouwens? Mario staat nu weer derde...
Vannacht 1 keer.quote:
O dat is netjes, dan heb je dus goed geslapen vannacht?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vannacht 1 keer.
Of 2 keer? Dat weet ik niet meer.
Dat check ik even op mijn horloge...quote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is netjes, dan heb je dus goed geslapen vannacht?
Lekker dat je nog even geslapen hebt eerstquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb gister rond zes uur nog geslapen. En inderdaad, wat laat erin.
Morguh UNquote:
Als ik niks te mopperen had, zou ik in m'n kist liggen en zou je me nog missen ookquote:Op vrijdag 23 januari 2026 07:12 schreef Dotteke het volgende:
Jij hebt ook wel altijd wat te mopperen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |