Wel een goed teken dat je gevraagd bent om te verlengen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik kreeg wel de vraag of ik wilde blijven van de compagniescommandant. Maar na 6 jaar wilde ik eens wat anders.
Jep.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo van HUP HUP KOMOP DOORGAAN ZET OP TEMPO TEMPO TEMPO COME ON GO GO GO"
Zoiets?
Die CC wilde me graag houden. Bood me ook echt goeie kansen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een goed teken dat je gevraagd bent om te verlengen natuurlijk
Beter toch, dat is best al een tijdje 40 jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die CC wilde me graag houden. Bood me ook echt goeie kansen.
Maar ik had ook de kans om machinist bij NS te worden. Daar ben ik voor gegaan en daar heb ik tot op de dag van vandaag absoluut geen spijt van. En dat is nu bijna 40 jaar geleden.
Tijd is omgevlogen. Ook bij NS veel kansen gehad en gegrepen. Heeft me gebracht waar ik nu ben. Toptijd!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch, dat is best al een tijdje 40 jaar
En je doet het nog steeds met veel plezierquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tijd is omgevlogen. Ook bij NS veel kansen gehad en gegrepen. Heeft me gebracht waar ik nu ben. Toptijd!
Zeker!quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je doet het nog steeds met veel plezier
Geniet van het sporten. Tot laterquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeker!
Zo, nu ga ik even lekker sporten.
Laterss
Ja, ga naar het ziekenhuis in Enschede op bezoek bij mijn schoonzoonquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Goed om weer even op kantoor te zijnNog plannen dit weekend dot?
Ow dat is minder. Gaat haar herstel wel goed? Wel lief dat je op bezoek gaat.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ga naar het ziekenhuis in Enschede op bezoek bij mijn schoonzoon
En jij?
Nee dat hebben ze hier niet helaas.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ga je ook tafelvoetballen shiiii?
Mijn schoonzoon is een hijquote:Op vrijdag 23 januari 2026 09:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow dat is minder. Gaat haar herstel wel goed? Wel lief dat je op bezoek gaat.
We krijgen een vriendinnetje van mijn dochter te logeren. Daarnaast wil ik zelf nog even wat dingen kopen en nog een stuk gaan hardlopen. En voor de rest hopelijk geen gekkigheden vanuit mijn vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |