Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 21-01-2026 12:50:34 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
KoffieeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@gebrokenglas eten, werken, bolken . Dan maar zeggen dat je niet kan mutitaskenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smakelijk etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lunchbolkquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:29 schreef Dotteke het volgende:
@:gebrokenglas eten, werken, bolken . Dan maar zeggen dat je niet kan mutitasken
Wij mannen kunnen wel multitasken, maar dat zeggen we niet hardop.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Dan zijn jullie nu door de mand gevallenquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lunchbolk
Wij mannen kunnen wel multitasken, maar dat zeggen we niet hardop.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrouwen kunnen waarschijnlijk beter multitasken.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zijn jullie nu door de mand gevallen
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Slijmbal 😛🤣quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen waarschijnlijk beter multitasken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
één ding leer jij nooit GEEN KOFFIE drinken als je hier komt pppfffffquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
NIET ETEN als hier komt, zitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou inderdaad. Ik nam net even een slok koffie toen ik jouw slijmbal post las.....quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
één ding leer jij nooit GEEN KOFFIE drinken als je hier komt pppfffff
NIET ETEN als hier komt, zit
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dommie toch, lees dan ook niet hier onder het koffie drinkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik nam net even een slok koffie toen ik jouw slijmbal post las.....voor de schrik, maar ik kom niet op mijn woorden terug
* gebrokenglas past voortaan op
Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:
Het is altijd tijd voor koffie
Ik doe gewoon gezellig met je meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas schenkt de mok van Dotteke extra vol...quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:14 schreef Dotteke het volgende:
Het is altijd tijd voor koffie
Ik doe gewoon gezellig met je meeWerkplek
(zelfst. naamw.)
Dank je lieverdquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt de mok van Dotteke extra vol...
Als Steven geen melk erin wil, dan niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is van mij ook goed?
[ afbeelding ]Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik dacht ik help je even omdat je aan het werk was.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als Steven geen melk erin wil, dan niet.En dan bolken, en eten en dan ook nog koffie zetten is wel een beetje veel
Tnx ja dat heb je goedquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zwart toch? Geen melk of suiker.
[ afbeelding ]![]()
Echte koffie drinkers drinken zwartquote:
Thanks anywayquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht ik help je even omdat je aan het werk was.En dan bolken, en eten en dan ook nog koffie zetten is wel een beetje veel
Ik doe computer werk. Dus moet soms ook wel even op de computer wachten totdat ie klaar is met een scriptje
![]()
![]()
Ik ben ook een beetje druk inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht ik help je even omdat je aan het werk was.En dan bolken, en eten en dan ook nog koffie zetten is wel een beetje veel
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Same here.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks anywayIk doe computer werk. Dus moet soms ook wel even op de computer wachten totdat ie klaar is met een scriptje
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dan is een kopje koffie wel lekker zo tussen doorquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks anywayIk doe computer werk. Dus moet soms ook wel even op de computer wachten totdat ie klaar is met een scriptje
Dan is het extra lief dat je ons van koffie voorzietquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje druk inderdaad.
Hey Mutske, ging het goed op de fiets?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yepquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske, ging het goed op de fiets?
Wel kouwe billeWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Ja het is altijd killekes aan de billekes met dit weer op de fiets hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
trakteer jezelf op een waterfiets @StevenHyde is het mee eensquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Daarworden de billekes niet warm van
Dat zou wel mooi zijn: stoelverwarming op de scootquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik heb altijd koude knieen en vingersquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn: stoelverwarming op de scootWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man weetquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
trakteer jezelf op een waterfiets @:stevenhyde is het mee eens![]()
![]()
is lekker warm gerecht dus je warmt er wel van opquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik betwijfel hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stuurverwarmingquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd koude knieen en vingersWerkplek
(zelfst. naamw.)
Denk niet dat dat er isquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede warme handschoenen is wat waard...Werkplek
(zelfst. naamw.)
Nee helaas, ik heb al van alles geprobeerd. De dikke die gewatteerd zijn te dik dan voel je de knop van het gasgeven niet. Ik heb zo knop wat op een lichtschakelaar lijk, duk ik hem helemaal in gaat hij op zijn hards, dat id nog wel te doen maar moet ik minderhard rijden voel ik hem nietquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
goede handschoenen aan, werkt dat bj jou Dot?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als een vergadering van 10:00 wordt geannuleerdmaar je had nog een 2de vergadering om dezelfde tijd
![]()
Mensen die je dubbel boeken![]()
![]()
![]()
Wat is een black eye koffie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben je populairquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:50 schreef devzero het volgende:
Als een vergadering van 10:00 wordt geannuleerdmaar je had nog een 2de vergadering om dezelfde tijd
![]()
Mensen die je dubbel boeken![]()
![]()
![]()
Of gewoon mensen die niet opletten wat je al in je kalender hebt staan. Maar woensdag is meestal de drukste dag in de weekquote:
Dus tijd voor een kopje thee.![]()
een krachtige koffiedrank die bestaat uit een normale kop filterkoffie waaraan twee shots espresso zijn toegevoegdquote:Uw ADH vitamine Worst
O, dat lijkt mij een straf bakkiequote:Op woensdag 21 januari 2026 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een krachtige koffiedrank die bestaat uit een normale kop filterkoffie waaraan twee shots espresso zijn toegevoegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zou ook gewoon inplannen ook al heb je afspraak, want ik ga ervan uit dat je dan met AI aanwezig bentquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Of gewoon mensen die niet opletten wat je al in je kalender hebt staan. Maar woensdag is meestal de drukste dag in de week
Dus tijd voor een kopje thee.Uw ADH vitamine Worst
Bam! In your face-koffiequote:Op woensdag 21 januari 2026 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een krachtige koffiedrank die bestaat uit een normale kop filterkoffie waaraan twee shots espresso zijn toegevoegd![]()
![]()
Zere maag koffiequote:
Zonde van de koffie en zonde van de espressoquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een krachtige koffiedrank die bestaat uit een normale kop filterkoffie waaraan twee shots espresso zijn toegevoegdIk zou ze apart drinken, als een soort van kopstoot.
![]()
Gewoon 8 vergaderingen tegelijkertijd inplannen met mijn AI-persoon, en zelf gewoon in bed blijven en na afloop de samenvatting lezenquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zou ook gewoon inplannen ook al heb je afspraak, want ik ga ervan uit dat je dan met AI aanwezig bentGoed idee
![]()
![]()
Gewoon al je verschillende AI-selfies in zoom programmerenquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon 8 vergaderingen tegelijkertijd inplannen met mijn AI-persoon, en zelf gewoon in bed blijven en na afloop de samenvatting lezenGoed idee
![]()
![]()
![]()
![]()
Inclusief zonnebrilquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon al je verschillende AI-selfies in zoom programmeren![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kun je nou geen zin hebben in strijkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:07 schreef Shii het volgende:
Nog even wat nuttigs doen, strijken, badkamer, zin in...![]()
![]()
![]()
Gelukkig hoeft dat ook niet heel vaak.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen zin hebben in strijken![]()
![]()
Zo eindelijk kennis gemaakt met de tijdelijke managerUw ADH vitamine Worst
Ik heb dit jaar al 1x een shirt gestreken en vanmiddag weer 1tje (voor een presentatie morgen). Maar ik geloof niet dat ik vorig jaar iets heb gestrekenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft dat ook niet heel vaak.
Morgen overigens de eerste keer in iets van 3 jaar dat ik een pak ga dragen![]()
![]()
![]()
En? is er een goede klik?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Zo eindelijk kennis gemaakt met de tijdelijke managerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe lang is "tijdelijk" bij jullie?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Zo eindelijk kennis gemaakt met de tijdelijke manager![]()
![]()
![]()
Neutraal, wel beetje tegenovergestelde van mijn vorigequote:Ergens tot eind zomerquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe lang is "tijdelijk" bij jullie?Uw ADH vitamine Worst
Past het pak nog?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al 1x een shirt gestreken en vanmiddag weer 1tje (voor een presentatie morgen). Maar ik geloof niet dat ik vorig jaar iets heb gestreken
Morgen overigens de eerste keer in iets van 3 jaar dat ik een pak ga dragen![]()
Ligt er dan maar net aan wat het beste bij je past natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neutraal, wel beetje tegenovergestelde van mijn vorige
[..]
Ergens tot eind zomerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet geprobeerdquote:Vorige week naar de stomerij gebracht en ik heb het nog niet gepast. Misschien toch maar eens doen
![]()
![]()
Des te fijner als het je lukt KWquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben tegen beter weten in toch met de printer bezig
Vorig jaar ook voor het eerst bij een bruiloft een pak aan gehad sinds afstuderen
Uw ADH vitamine Worst
Dacht dat dat tegenwoordig niet meer zo was dat je daar in een pak naar toe moest?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
Vorig jaar ook voor het eerst bij een bruiloft een pak aan gehad sinds afstuderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-01-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ja hoeft niet maar is wel netter vind ikquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat dat tegenwoordig niet meer zo was dat je daar in een pak naar toe moest?Uw ADH vitamine Worst
Oke, dat kan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja hoeft niet maar is wel netter vind ik
Doen waar je prettig bijvoelt zeg ik altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
uit het raam keilenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben tegen beter weten in toch met de printer bezig
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dan moet je weer een nieuwe kopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Het voelt gewoon iets officiëler als je in een pak afstudeert. Hoewel ik toen een 2de hands pak had wat mijn moeder nog een beetje had aangepastquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja hoeft niet maar is wel netter vind ikVoor mijn promotie had ik maar een rokkostuum gehuurd; dat soort dingen draag je toch bijna nooit. Een goed zittend pak kun je bij diverse dingen dragen.
![]()
Zo eens luisteren wat Trump te zeggen heeft
https://nos.nl/livestream(...)ident-trump-in-davosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je weer een nieuwe kopenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Krijg ik een stickerquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
quote:
Driver probleem? Nieuwe toner erin?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wat was nu het probleemquote:
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 21-01-2026 16:06:45 ]Werkplek
(zelfst. naamw.)
Nee, had kabeltje in de meterkast in de verkeerde UTP poort zittenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Driver probleem? Nieuwe toner erin?![]()
![]()
Printer had geen zin om uit het raam gekeild te worden schijnbaarquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, had kabeltje in de meterkast in de verkeerde UTP poort zitten![]()
Stom kabeltje ookquote:
Gelukkig heb je het zelf opgelost, én geld uitgespaard door beide printers (ik neem aan dat de ander het nu ook doet) heel te laten.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Hij zou maar gekeild hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig heb je het zelf opgelost, én geld uitgespaard door beide printers (ik neem aan dat de ander het nu ook doet) heel te laten.
En misschien niet eens het probleem ontdekt hebben. Nieuwe printer besteld, uitpakken, installeren, aanzetten ... en doet het ook niet....quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dat wilde ik ook typen, maar bedacht dat bij iedere printer weer andere kabeltjes zittenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En misschien niet eens het probleem ontdekt hebben. Nieuwe printer besteld, uitpakken, installeren, aanzetten ... en doet het ook niet....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op een switch? Hoezo maakt dat uit dan?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, had kabeltje in de meterkast in de verkeerde UTP poort zitten![]()
![]()
Brief gehad van parket ivm oplichting vorig jaar
Daders zijn niet gevondenWerewolf
Vervelend Mutskequote:Op woensdag 21 januari 2026 14:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Brief gehad van parket ivm oplichting vorig jaar
Daders zijn niet gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja ik had het wel verwachtquote:Werewolf
Ja is vaak zo helaasquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ach ja ik had het wel verwacht
Ik heb eens via internet wat gekocht en betaald en er nooit meer wat van gehoord
Was bijna 50 euro Kunnen ze ook niets aan doen
Het is makkelijk geld verdienen voor oplichtersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen weer met de fiets
Wel een extra broek aandoen hihiWerewolf
Ja beetje welquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neeeeee
Je zat even zo:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb van die verdeelstations in de meterkast. Daar heb ik vorige week mee lopen stoeien omdat de wifi was uitgevallen. Ik had hem in poort A en het moest in poort Bquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een switch? Hoezo maakt dat uit dan?![]()
![]()
EEn legging er onder doen of zo dikke maillotquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen weer met de fiets
Wel een extra broek aandoen hihiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thermische broek ✅quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn legging er onder doen of zo dikke maillotWerewolf
die alleen is al warm genoeg denk ikquote:
Moet je lang fietsen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ongeveer 4 km denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
die alleen is al warm genoeg denk ik
Moet je lang fietsen?
Ik rijd binnendoorWerewolf
O das een klein stukkie, goed met je billen schudden dan blijven ze wel warmquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ongeveer 4 km denk ik
Ik rijd binnendoor
Soort van patchpanel? Ja, dan maakt de poort wel uitquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb van die verdeelstations in de meterkast. Daar heb ik vorige week mee lopen stoeien omdat de wifi was uitgevallen. Ik had hem in poort A en het moest in poort B![]()
![]()
Ja datquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Soort van patchpanel? Ja, dan maakt de poort wel uit![]()
![]()
![]()
![]()
Over 5 minuten een vergadering met een twee "Engagement Coordinators". Een paar gen-z ers die mij gaan vertellen wat ik allemaal fout doe met marketing van mijn groepDat ik vroeger wel eens pokemon op Instagram postte telt vast niet mee
![]()
![]()
Hahaha jaquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das een klein stukkie, goed met je billen schudden dan blijven ze wel warmWerewolf
Ik werk nu ook samen met enkele jongeren die mijn dochter zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:26 schreef devzero het volgende:
Over 5 minuten een vergadering met een twee "Engagement Coordinators". Een paar gen-z ers die mij gaan vertellen wat ik allemaal fout doe met marketing van mijn groepDat ik vroeger wel eens pokemon op Instagram postte telt vast niet mee
![]()
In beweging houden zei men altijd als het koud wasquote:
wat is er mis met pokemon postenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:26 schreef devzero het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Shake itquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In beweging houden zei men altijd als het koud wasWerewolf
Ik zie het al voor mij hoe jij morgen op de fiets naar je werk gaatquote:
Helemaal ingepakt plus fluovestje aan het shaken met die billenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mij hoe jij morgen op de fiets naar je werk gaatWerewolf
quote:
quote:
BlubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
broodje lachende koe gekocht bij de laidel
soort kaasbroodje, maar beetje anders, wel lekker opzich
Uw ADH vitamine Worst
La Vache Qui Ritook bekend als koe-kaas
Werewolf
O was gisteren nog daar maar hier niet gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pitloze druiven eten, hopen dat ik straks niet pitloos van wordUw ADH vitamine Worst
Eet smakelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen dank
Ik zat gisteren te appen met iemand en ze vroeg ineens of ik nog "ice pokemon" had gezien tijdens de sneeuwval afgelopen weekend. Die had kennelijk mijn instagram gevonden, want ik had een paar gepost tijdens de sneeuw die we hier afgelopen jaar hadden. Ik heb een "stalker"quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat is er mis met pokemon posten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk bij een universiteit, dus voldoende 18-24 jarigen die er hier rondlopen. De jongste persoon in mijn team komt uit 2000quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik werk nu ook samen met enkele jongeren die mijn dochter zouden kunnen zijn.![]()
![]()
Je kunt ook iets leuks gaan doen ....quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:07 schreef Shii het volgende:
Nog even wat nuttigs doen, strijken, badkamer, zin in...
Terrasje pakken, biertje, bitterballen ...![]()
Terrasje pakken is wel een goed idee nu
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben tegen beter weten in toch met de printer bezig![]()
![]()
klinkt als @cigarmannlquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook iets leuks gaan doen ....
Terrasje pakken, biertje, bitterballen ...Uw ADH vitamine Worst
Ligt eraan of er een dresscode is. En of je dat zelf leuk vindt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat dat tegenwoordig niet meer zo was dat je daar in een pak naar toe moest?![]()
Het is gelukkig allemaal niet meer zo formeel als vroeger, ook op crematies niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ligt eraan of er een dresscode is. En of je dat zelf leuk vindt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet ze die ook nog uitdoen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn legging er onder doen of zo dikke maillot![]()
Maarrrrr ze heeft een kille billekesquote:
ik zie net dat ik mijn trui binnenste buiten heb gekeerd en zo was ik ook op teams verschenengelukkig was dat niet heel duidelijk
Uw ADH vitamine Worst
Eh ja, vache isquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
La Vache Qui Ritook bekend als koe-kaas
![]()
![]()
O jee, gelukkig maar dat het niet echt zichtbaar was dan. NIiet goed uitgeslapen toen je je aankleden vanmorgenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik zie net dat ik mijn trui binnenste buiten heb gekeerd en zo was ik ook op teams verschenengelukkig was dat niet heel duidelijk
zolang ik mijn onderbroek niet op mijn hoofd aan trek gaat het nog goed met mijquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, gelukkig maar dat het niet echt zichtbaar was dan. NIiet goed uitgeslapen toen je je aankleden vanmorgenUw ADH vitamine Worst
Kun je 'm volgende week weer n keer aan, en dan goed.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
Zouden er mensen zijn die een screenshot maken bij elk zoom-overleg. En dan zeggen: "heej, dat rode shirt heb je al drie keer aangehad!"![]()
Twee broeken lijkt me wel genoeg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maarrrrr ze heeft een kille billekes![]()
O nu heb ik een heel raar beeld voor mequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zolang ik mijn onderbroek niet op mijn hoofd aan trek gaat het nog goed met mij
heb ook een rode trui aanquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je 'm volgende week weer n keer aan, en dan goed.
Zouden er mensen zijn die een screenshot maken bij elk zoom-overleg. En dan zeggen: "heej, dat rode shirt heb je al drie keer aangehad!"
en ik zou dat niet leuk vinden als mensen zomaar screenshot maken hoorUw ADH vitamine Worst
Het zijn ook niet jou billekes hequote:en ik stelde alleen voor dat ze er een legging onderaan kan doen
Het kan maar zo, zonder dat je het merkt. Vaak worden teams of zoom overleggen ook opgenomen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ook een rode trui aan
en ik zou dat niet leuk vinden als mensen zomaar screenshot maken hoorWerkplek
(zelfst. naamw.)
Daar moet wel toestemming voor gevraagd worden hequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan maar zo, zonder dat je het merkt. Vaak worden teams overleggen ook opgenomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je krijgt zo'n popup waarin staat dat het opgenomen wordt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet wel toestemming voor gevraagd worden heWerkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily ik ga binnenkort even wat bij je kopen![]()
Vergeet je family-member card niet![]()
Dat wordt een mooie nieuwe AI![]()
![]()
ja dan is het een ander verhaal, dan zijn het bij ons online lezingenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n popup waarin staat dat het opgenomen wordt.Uw ADH vitamine Worst
Serieus?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan maar zo, zonder dat je het merkt. Vaak worden teams of zoom overleggen ook opgenomen.![]()
Kan maar zo gebeuren is niet te controleren natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ook een rode trui aan
en ik zou dat niet leuk vinden als mensen zomaar screenshot maken hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O bij ons wordt het altijd netjes gevraagdquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n popup waarin staat dat het opgenomen wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja tuurlijk dat is zoquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar zo gebeuren is niet te controleren natuurlijkUw ADH vitamine Worst
Ik zit niet vaak in beeld, wij zitten vaak met twee of drie man hier bij mijn thuis en dan zorg ik altijd dat ik net buiten beeld zitquote:Kom alleen in beeld als ik wat zeg
Is het al tijd?
Het is kwart over.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Heb ik nietquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:12 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Vergeet je family-member card niet![]()
Dat wordt een mooie nieuwe AI![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het al tijd?
Het is kwart over.
Ja, als ik nu ga liggen ben ik vertrokken...quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik ook hoor, zullen we samen gaan liggenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als ik nu ga liggen ben ik vertrokken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
koud water over je gezicht doenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als ik nu ga liggen ben ik vertrokken...Uw ADH vitamine Worst
Dat helpt ook maaar voor 5 minuten of zoquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koud water over je gezicht doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, of er even aan toegeven...quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koud water over je gezicht doenWerkplek
(zelfst. naamw.)
ALs je het nodig hebt gewoon doen, wel de wekker zetten anders lig je vannacht weer wakkerquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of er even aan toegeven...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tank joe. I will ask you for a membership when i am there. I am gonna buy a karpet with streets on it for my nephewquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
For this time I will see it through the fingers![]()
Je bent in Nederland hoor, je mag gewoon Nederland stypenquote:
That's nice!! You two can sit on your knees and go "vroom vroom" !quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tank joe. I will ask you for a membership when i am there. I am gonna buy a karpet with streets on it for my nephew![]()
ja als je toch al thuis bentquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of er even aan toegeven...Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja als je toch al thuis bent
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Kan die jou vannacht weer bolkenquote:![]()
![]()
Valt weinig te rapen, je zou ze moeten bolkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan nu alvast wat punten rapen
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
That's nice!! You two can sit on your knees and go "vroom vroom" !!
![]()
wie bolkt zult rapenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt weinig te rapen, je zou ze moeten bolkenUw ADH vitamine Worst
Wie raapt moet bolkenquote:
![]()
EN wie veel wil rapen moet hard bolkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
Drie keer raden hoe deze wielrenster heet:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Koffie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis een Brabantse.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
Drie keer raden hoe deze wielrenster heet:
[ afbeelding ]
Die rooie uit Schijndel? Van de WielerVereniging.![]()
Ik lees dit en ook hoor het je zeggen met een maaskantje accentquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
Tis een Brabantse.
Die rooie uit Schijndel? Van de WielerVereniging.![]()
Had ik ook nog nooit van gezienquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel. Kende nog geen Florien.![]()
![]()
Gaat het wel goed met je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk Florianquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
Als het een jongetje was had hij Floris geheten denk ik![]()
![]()
Lopen is altijdquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry mijn fantasie nam een loopje met me![]()
![]()
Of florian?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
Als het een jongetje was had hij Floris geheten denk ik![]()
![]()
Kookze voor straksquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kookze.
Ik moet ook vandaag koken voor de dames. Zijn beiden pas na 18u thuis.![]()
Wat ga je koken?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kookze.
Ik moet ook vandaag koken voor de dames. Zijn beiden pas na 18u thuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op zijn watetfiets nog wel @StevenHydequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wie heft steven zo laten laufen![]()
![]()
Okequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nope
Maar riep mezelf al op het matje.
waren de banden lek?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:36 schreef maily het volgende:
[..]
Op zijn watetfiets nog wel @:StevenHydeUw ADH vitamine Worst
Zou graag een carrière switch naar voetbal of wielrennen maken. Toch wel mijn grootste hobbyquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm ... zou kunnen.
Als je haar ooit nog gaat interviewen kun je dat vragen![]()
![]()
Wat let je?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou graag een carrière switch naar voetbal of wielrennen maken. Toch wel mijn grootste hobbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
combineren, dan heb je mooi een niche te pakken die weinigen beheersenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou graag een carrière switch naar voetbal of wielrennen maken. Toch wel mijn grootste hobby
Uw ADH vitamine Worst
Dan zou het een uitgelezen kans moeten zijn met Sport en Data, zodat ik mijn huidige kennis kan gebruiken. Zou mooi zijn als dat ooit kan.quote:
Maar voor nu heel blij met mijn huidige werkgever. Geeft veel rust en zekerheid ook in mijn situatie.![]()
Er bestaat al walking football, en polo op de fiets, en ringsteken op de fietsquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
combineren, dan heb je mooi een niche te pakken die weinigen beheersen![]()
![]()
Je hebt natuurlijk gelijk! Mijn fantasie ging ook ff een marathon rennenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zou het een uitgelezen kans moeten zijn met Sport en Data, zodat ik mijn huidige kennis kan gebruiken. Zou mooi zijn als dat ooit kan.
Maar voor nu heel blij met mijn huidige werkgever. Geeft veel rust en zekerheid ook in mijn situatie.![]()
![]()
![]()
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk! Mijn fantasie ging ook ff een marathon rennen![]()
Droom ook nog weleens ervan om middenvelder bij Ajax te zijn. Gezien het niveau van mijn favoriete club komt die droom eerder dichterbij dan verderweg.
![]()
chessboxing bestaat ookquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaat al walking football, en polo op de fiets, en ringsteken op de fietsUw ADH vitamine Worst
Volgens haar LinkedIn, werkt ze in Enschedequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
Tis een Brabantse.
Die rooie uit Schijndel? Van de WielerVereniging.
https://www.linkedin.com/in/florienbolks/?originalSubdomain=nl![]()
quote:vet
Hoe meer klappen op je slaap hoe minder je prestaties.
Wil zelf ook niet weten hoeveel cellen er bij mezelf verloren zijn door 20 jaar lang koppen.![]()
Ik klikte op de foto en toen zag ik WielerVerenigingSchijndelquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens haar LinkedIn, werkt ze in Enschede
https://www.linkedin.com/in/florienbolks/?originalSubdomain=nl![]()
![]()
Haha lekker sherlock.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens haar LinkedIn, werkt ze in Enschede
https://www.linkedin.com/in/florienbolks/?originalSubdomain=nl
Het doel is om haar uiteindelijk mee te laten bolken![]()
![]()
Als ik je hier zo zie heel veelquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]vet
Wil zelf ook niet weten hoeveel cellen er bij mezelf verloren zijn door 20 jaar lang koppen.![]()
Nee grapje
Heb je veel gevoetbald?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarschijnlijk daar opgegroeidquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik klikte op de foto en toen zag ik WielerVerenigingSchijndel![]()
Moest overal verboden worden. Niet voor niks dat oa Mohammed Ali Parkinson kreeg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]vet
juist een kans om zelf een bedrijf met de juiste naam op te richtenquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik je hier zo zie heel veel![]()
Nee grapje
Heb je veel gevoetbald?dot deelt sneertjes uit
![]()
![]()
Ik heb haar al een berichtje gestuurd in LinkedInquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha lekker sherlock.
Het doel is om haar uiteindelijk mee te laten bolken![]()
![]()
Je kan het hebbenquote:
De echte entrepreneur komt tevoorschijnquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
juist een kans om zelf een bedrijf met de juiste naam op te richten![]()
![]()
![]()
Sowiesoquote:![]()
Maar 20 jaar gevoetbald, dat is wel redelijk veel voetballen. Ook nog jaren zaalvoetbalgedaan naast die 20 jaar veldvoetbal. Maar is alweer meer dan 10 jaar terug ondertussen.![]()
Heb je lang volgehouden zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Maar 20 jaar gevoetbald, dat is wel redelijk veel voetballen. Ook nog jaren zaalvoetbalgedaan naast die 20 jaar veldvoetbal. Maar is alweer meer dan 10 jaar terug ondertussen.
Waarom ben je gestopt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werd vader, dus koste wel veel van mijn vrije tijd. Mijn vrouw werkte toen nog heel onregelmatig wat betreft tijden, dus was onpraktisch. Daarnaast was ik zelf ook wel een beetje klaar omdat ik de laatste jaren wat vervelende blessures kreeg. En ook kwam er wat meer gezeik in het team. Dus best wat redenen om de knoop door te hakken en ermee te stoppen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je lang volgehouden zeg.
Waarom ben je gestopt?![]()
Dan is dat ook een verstandig besluit geweestquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Werd vader, dus koste wel veel van mijn vrije tijd. Mijn vrouw werkte toen nog heel onregelmatig wat betreft tijden, dus was onpraktisch. Daarnaast was ik zelf ook wel een beetje klaar omdat ik de laatste jaren wat vervelende blessures kreeg. En ook kwam er wat meer gezeik in het team. Dus best wat redenen om de knoop door te hakken en ermee te stoppen.
Ben je iets anders in sport gaan doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rode vlaggen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hey Mikey
Weer overlast?quote:Na 2 jaren niks (op af en toe wat op de fiets en racefiets na) ben ik begonnen met hardlopen en dat doe ik nu al jaren, wat heerlijk is vanwege de vrijheidquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is dat ook een verstandig besluit geweest
Ben je iets anders in sport gaan doen?![]()
![]()
In mijn connectie met iemand vrij recent begon heel goed maar nu niet meer zo zeker.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is ook goed om je hoofd leeg te maken zet men, hard lopen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weer overlast?
[..]
Na 2 jaren niks (op af en toe wat op de fiets en racefiets na) ben ik begonnen met hardlopen en dat doe ik nu al jaren, wat heerlijk is vanwege de vrijheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohja gisteren en vandaag nog de politie aan de lijn gehad ja dat ook nog.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weer overlast?
[..]
Na 2 jaren niks (op af en toe wat op de fiets en racefiets na) ben ik begonnen met hardlopen en dat doe ik nu al jaren, wat heerlijk is vanwege de vrijheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
EEn dame?quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In mijn connectie met iemand vrij recent begon heel goed maar nu niet meer zo zeker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: