Heb ik nietquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:12 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Vergeet je family-member card niet![]()
Dat wordt een mooie nieuwe AI![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het al tijd?
Het is kwart over.
Ja, als ik nu ga liggen ben ik vertrokken...quote:
Ik ook hoor, zullen we samen gaan liggenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als ik nu ga liggen ben ik vertrokken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
koud water over je gezicht doenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als ik nu ga liggen ben ik vertrokken...
Dat helpt ook maaar voor 5 minuten of zoquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koud water over je gezicht doen
Ja, of er even aan toegeven...quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koud water over je gezicht doen
ALs je het nodig hebt gewoon doen, wel de wekker zetten anders lig je vannacht weer wakkerquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of er even aan toegeven...
Tank joe. I will ask you for a membership when i am there. I am gonna buy a karpet with streets on it for my nephewquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
For this time I will see it through the fingers
Je bent in Nederland hoor, je mag gewoon Nederland stypenquote:
That's nice!! You two can sit on your knees and go "vroom vroom" !quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tank joe. I will ask you for a membership when i am there. I am gonna buy a karpet with streets on it for my nephew
ja als je toch al thuis bentquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of er even aan toegeven...
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja als je toch al thuis bent
Kan die jou vannacht weer bolkenquote:
Valt weinig te rapen, je zou ze moeten bolkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan nu alvast wat punten rapen
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
That's nice!! You two can sit on your knees and go "vroom vroom" !
wie bolkt zult rapenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt weinig te rapen, je zou ze moeten bolken
Wie raapt moet bolkenquote:
EN wie veel wil rapen moet hard bolkenquote:
Bolk?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
Drie keer raden hoe deze wielrenster heet:
[ afbeelding ]
Koffie?quote:
Tis een Brabantse.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
Drie keer raden hoe deze wielrenster heet:
[ afbeelding ]
Ik lees dit en ook hoor het je zeggen met een maaskantje accentquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
Tis een Brabantse.
Die rooie uit Schijndel? Van de WielerVereniging.
Had ik ook nog nooit van gezienquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel. Kende nog geen Florien.
Gaat het wel goed met je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |