Dan moet je weer een nieuwe kopenquote:
Het voelt gewoon iets officiëler als je in een pak afstudeert. Hoewel ik toen een 2de hands pak had wat mijn moeder nog een beetje had aangepastquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja hoeft niet maar is wel netter vind ik
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je weer een nieuwe kopen
Krijg ik een stickerquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist.
quote:
Wat was nu het probleemquote:
Nee, had kabeltje in de meterkast in de verkeerde UTP poort zittenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Driver probleem? Nieuwe toner erin?
Printer had geen zin om uit het raam gekeild te worden schijnbaarquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, had kabeltje in de meterkast in de verkeerde UTP poort zitten
Stom kabeltje ookquote:
Hij zou maar gekeild hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig heb je het zelf opgelost, én geld uitgespaard door beide printers (ik neem aan dat de ander het nu ook doet) heel te laten.
En misschien niet eens het probleem ontdekt hebben. Nieuwe printer besteld, uitpakken, installeren, aanzetten ... en doet het ook niet....quote:
Dat wilde ik ook typen, maar bedacht dat bij iedere printer weer andere kabeltjes zittenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En misschien niet eens het probleem ontdekt hebben. Nieuwe printer besteld, uitpakken, installeren, aanzetten ... en doet het ook niet....
Op een switch? Hoezo maakt dat uit dan?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, had kabeltje in de meterkast in de verkeerde UTP poort zitten
Vervelend Mutskequote:Op woensdag 21 januari 2026 14:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Brief gehad van parket ivm oplichting vorig jaar
Daders zijn niet gevonden
Ach ja ik had het wel verwachtquote:
Ja is vaak zo helaasquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ach ja ik had het wel verwacht
Ja beetje welquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neeeeee
Je zat even zo:
[ afbeelding ]
Ik heb van die verdeelstations in de meterkast. Daar heb ik vorige week mee lopen stoeien omdat de wifi was uitgevallen. Ik had hem in poort A en het moest in poort Bquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een switch? Hoezo maakt dat uit dan?
EEn legging er onder doen of zo dikke maillotquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen weer met de fiets
Wel een extra broek aandoen hihi
Thermische broek ✅quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn legging er onder doen of zo dikke maillot
die alleen is al warm genoeg denk ikquote:
Ongeveer 4 km denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
die alleen is al warm genoeg denk ik
Moet je lang fietsen?
O das een klein stukkie, goed met je billen schudden dan blijven ze wel warmquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ongeveer 4 km denk ik
Ik rijd binnendoor
Soort van patchpanel? Ja, dan maakt de poort wel uitquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb van die verdeelstations in de meterkast. Daar heb ik vorige week mee lopen stoeien omdat de wifi was uitgevallen. Ik had hem in poort A en het moest in poort B
Ja datquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Soort van patchpanel? Ja, dan maakt de poort wel uit
Hahaha jaquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das een klein stukkie, goed met je billen schudden dan blijven ze wel warm
Ik werk nu ook samen met enkele jongeren die mijn dochter zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:26 schreef devzero het volgende:
Over 5 minuten een vergadering met een twee "Engagement Coordinators". Een paar gen-z ers die mij gaan vertellen wat ik allemaal fout doe met marketing van mijn groepDat ik vroeger wel eens pokemon op Instagram postte telt vast niet mee
In beweging houden zei men altijd als het koud wasquote:
wat is er mis met pokemon postenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:26 schreef devzero het volgende:
Over 5 minuten een vergadering met een twee "Engagement Coordinators". Een paar gen-z ers die mij gaan vertellen wat ik allemaal fout doe met marketing van mijn groepDat ik vroeger wel eens pokemon op Instagram postte telt vast niet mee
Shake itquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In beweging houden zei men altijd als het koud was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |