Ik zie het al voor mij hoe jij morgen op de fiets naar je werk gaatquote:
Helemaal ingepakt plus fluovestje aan het shaken met die billenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mij hoe jij morgen op de fiets naar je werk gaat
quote:
quote:
Ik zat gisteren te appen met iemand en ze vroeg ineens of ik nog "ice pokemon" had gezien tijdens de sneeuwval afgelopen weekend. Die had kennelijk mijn instagram gevonden, want ik had een paar gepost tijdens de sneeuw die we hier afgelopen jaar hadden. Ik heb een "stalker"quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat is er mis met pokemon posten
Ik werk bij een universiteit, dus voldoende 18-24 jarigen die er hier rondlopen. De jongste persoon in mijn team komt uit 2000quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik werk nu ook samen met enkele jongeren die mijn dochter zouden kunnen zijn.
Je kunt ook iets leuks gaan doen ....quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:07 schreef Shii het volgende:
Nog even wat nuttigs doen, strijken, badkamer, zin in...
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben tegen beter weten in toch met de printer bezig
klinkt als @cigarmannlquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook iets leuks gaan doen ....
Terrasje pakken, biertje, bitterballen ...
Ligt eraan of er een dresscode is. En of je dat zelf leuk vindt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat dat tegenwoordig niet meer zo was dat je daar in een pak naar toe moest?
Het is gelukkig allemaal niet meer zo formeel als vroeger, ook op crematies niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ligt eraan of er een dresscode is. En of je dat zelf leuk vindt.
Dan moet ze die ook nog uitdoen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn legging er onder doen of zo dikke maillot
Maarrrrr ze heeft een kille billekesquote:
Eh ja, vache isquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
La Vache Qui Ritook bekend als koe-kaas
O jee, gelukkig maar dat het niet echt zichtbaar was dan. NIiet goed uitgeslapen toen je je aankleden vanmorgenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik zie net dat ik mijn trui binnenste buiten heb gekeerd en zo was ik ook op teams verschenengelukkig was dat niet heel duidelijk
zolang ik mijn onderbroek niet op mijn hoofd aan trek gaat het nog goed met mijquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, gelukkig maar dat het niet echt zichtbaar was dan. NIiet goed uitgeslapen toen je je aankleden vanmorgen
Kun je 'm volgende week weer n keer aan, en dan goed.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
ik zie net dat ik mijn trui binnenste buiten heb gekeerd en zo was ik ook op teams verschenengelukkig was dat niet heel duidelijk
Twee broeken lijkt me wel genoeg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maarrrrr ze heeft een kille billekes
O nu heb ik een heel raar beeld voor mequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zolang ik mijn onderbroek niet op mijn hoofd aan trek gaat het nog goed met mij
heb ook een rode trui aanquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je 'm volgende week weer n keer aan, en dan goed.
Zouden er mensen zijn die een screenshot maken bij elk zoom-overleg. En dan zeggen: "heej, dat rode shirt heb je al drie keer aangehad!"
Het zijn ook niet jou billekes hequote:
Het kan maar zo, zonder dat je het merkt. Vaak worden teams of zoom overleggen ook opgenomen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ook een rode trui aan
en ik zou dat niet leuk vinden als mensen zomaar screenshot maken hoor
Daar moet wel toestemming voor gevraagd worden hequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan maar zo, zonder dat je het merkt. Vaak worden teams overleggen ook opgenomen.
Je krijgt zo'n popup waarin staat dat het opgenomen wordt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet wel toestemming voor gevraagd worden he
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
@:maily ik ga binnenkort even wat bij je kopen
ja dan is het een ander verhaal, dan zijn het bij ons online lezingenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n popup waarin staat dat het opgenomen wordt.
Serieus?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kan maar zo, zonder dat je het merkt. Vaak worden teams of zoom overleggen ook opgenomen.
Kan maar zo gebeuren is niet te controleren natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ook een rode trui aan
en ik zou dat niet leuk vinden als mensen zomaar screenshot maken hoor
O bij ons wordt het altijd netjes gevraagdquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n popup waarin staat dat het opgenomen wordt.
Ja tuurlijk dat is zoquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan maar zo gebeuren is niet te controleren natuurlijk
Ik zit niet vaak in beeld, wij zitten vaak met twee of drie man hier bij mijn thuis en dan zorg ik altijd dat ik net buiten beeld zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |