Ik zie het al voor mij hoe jij morgen op de fiets naar je werk gaatquote:
Helemaal ingepakt plus fluovestje aan het shaken met die billenquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mij hoe jij morgen op de fiets naar je werk gaat
quote:
quote:
Ik zat gisteren te appen met iemand en ze vroeg ineens of ik nog "ice pokemon" had gezien tijdens de sneeuwval afgelopen weekend. Die had kennelijk mijn instagram gevonden, want ik had een paar gepost tijdens de sneeuw die we hier afgelopen jaar hadden. Ik heb een "stalker"quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat is er mis met pokemon posten
Ik werk bij een universiteit, dus voldoende 18-24 jarigen die er hier rondlopen. De jongste persoon in mijn team komt uit 2000quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik werk nu ook samen met enkele jongeren die mijn dochter zouden kunnen zijn.
Je kunt ook iets leuks gaan doen ....quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:07 schreef Shii het volgende:
Nog even wat nuttigs doen, strijken, badkamer, zin in...
quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben tegen beter weten in toch met de printer bezig
klinkt als @cigarmannlquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook iets leuks gaan doen ....
Terrasje pakken, biertje, bitterballen ...
Ligt eraan of er een dresscode is. En of je dat zelf leuk vindt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat dat tegenwoordig niet meer zo was dat je daar in een pak naar toe moest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |