Dank je lieverdquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt de mok van Dotteke extra vol...
Als Steven geen melk erin wil, dan niet.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is van mij ook goed?
[ afbeelding ]
Ik dacht ik help je even omdat je aan het werk was.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als Steven geen melk erin wil, dan niet.
Tnx ja dat heb je goedquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zwart toch? Geen melk of suiker.
[ afbeelding ]
Echte koffie drinkers drinken zwartquote:
Thanks anywayquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht ik help je even omdat je aan het werk was.En dan bolken, en eten en dan ook nog koffie zetten is wel een beetje veel
Ik ben ook een beetje druk inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht ik help je even omdat je aan het werk was.En dan bolken, en eten en dan ook nog koffie zetten is wel een beetje veel
Same here.quote:Op woensdag 21 januari 2026 13:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks anywayIk doe computer werk. Dus moet soms ook wel even op de computer wachten totdat ie klaar is met een scriptje
Dan is een kopje koffie wel lekker zo tussen doorquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks anywayIk doe computer werk. Dus moet soms ook wel even op de computer wachten totdat ie klaar is met een scriptje
Dan is het extra lief dat je ons van koffie voorzietquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje druk inderdaad.
Hey Mutske, ging het goed op de fiets?quote:
Yepquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mutske, ging het goed op de fiets?
Ja het is altijd killekes aan de billekes met dit weer op de fiets hequote:
trakteer jezelf op een waterfiets @StevenHyde is het mee eensquote:
Dat zou wel mooi zijn: stoelverwarming op de scootquote:
Ik heb altijd koude knieen en vingersquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn: stoelverwarming op de scoot
Deze man weetquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
trakteer jezelf op een waterfiets @:stevenhyde is het mee eens
is lekker warm gerecht dus je warmt er wel van opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |