Stuurverwarmingquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd koude knieen en vingers
Denk niet dat dat er isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee helaas, ik heb al van alles geprobeerd. De dikke die gewatteerd zijn te dik dan voel je de knop van het gasgeven niet. Ik heb zo knop wat op een lichtschakelaar lijk, duk ik hem helemaal in gaat hij op zijn hards, dat id nog wel te doen maar moet ik minderhard rijden voel ik hem nietquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
goede handschoenen aan, werkt dat bj jou Dot?
Dan ben je populairquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:50 schreef devzero het volgende:
Als een vergadering van 10:00 wordt geannuleerdmaar je had nog een 2de vergadering om dezelfde tijd
![]()
Mensen die je dubbel boeken
Of gewoon mensen die niet opletten wat je al in je kalender hebt staan. Maar woensdag is meestal de drukste dag in de weekquote:
een krachtige koffiedrank die bestaat uit een normale kop filterkoffie waaraan twee shots espresso zijn toegevoegdquote:
O, dat lijkt mij een straf bakkiequote:Op woensdag 21 januari 2026 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een krachtige koffiedrank die bestaat uit een normale kop filterkoffie waaraan twee shots espresso zijn toegevoegd
ik zou ook gewoon inplannen ook al heb je afspraak, want ik ga ervan uit dat je dan met AI aanwezig bentquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Of gewoon mensen die niet opletten wat je al in je kalender hebt staan. Maar woensdag is meestal de drukste dag in de week
Dus tijd voor een kopje thee.
Bam! In your face-koffiequote:Op woensdag 21 januari 2026 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een krachtige koffiedrank die bestaat uit een normale kop filterkoffie waaraan twee shots espresso zijn toegevoegd
Zere maag koffiequote:
Zonde van de koffie en zonde van de espressoquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon 8 vergaderingen tegelijkertijd inplannen met mijn AI-persoon, en zelf gewoon in bed blijven en na afloop de samenvatting lezenquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zou ook gewoon inplannen ook al heb je afspraak, want ik ga ervan uit dat je dan met AI aanwezig bent
Gewoon al je verschillende AI-selfies in zoom programmerenquote:Op woensdag 21 januari 2026 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon 8 vergaderingen tegelijkertijd inplannen met mijn AI-persoon, en zelf gewoon in bed blijven en na afloop de samenvatting lezenGoed idee
Inclusief zonnebrilquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:01 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon al je verschillende AI-selfies in zoom programmeren
Hoe kun je nou geen zin hebben in strijkenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:07 schreef Shii het volgende:
Nog even wat nuttigs doen, strijken, badkamer, zin in...
Gelukkig hoeft dat ook niet heel vaak.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen zin hebben in strijken
Ik heb dit jaar al 1x een shirt gestreken en vanmiddag weer 1tje (voor een presentatie morgen). Maar ik geloof niet dat ik vorig jaar iets heb gestrekenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft dat ook niet heel vaak.
En? is er een goede klik?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Zo eindelijk kennis gemaakt met de tijdelijke manager
Hoe lang is "tijdelijk" bij jullie?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
Zo eindelijk kennis gemaakt met de tijdelijke manager
Neutraal, wel beetje tegenovergestelde van mijn vorigequote:
Ergens tot eind zomerquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe lang is "tijdelijk" bij jullie?
Past het pak nog?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al 1x een shirt gestreken en vanmiddag weer 1tje (voor een presentatie morgen). Maar ik geloof niet dat ik vorig jaar iets heb gestreken
Morgen overigens de eerste keer in iets van 3 jaar dat ik een pak ga dragen
Ligt er dan maar net aan wat het beste bij je past natuurlijkquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neutraal, wel beetje tegenovergestelde van mijn vorige
[..]
Ergens tot eind zomer
Niet geprobeerdquote:
Des te fijner als het je lukt KWquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben tegen beter weten in toch met de printer bezig
Dacht dat dat tegenwoordig niet meer zo was dat je daar in een pak naar toe moest?quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:28 schreef hemarookworst het volgende:
Vorig jaar ook voor het eerst bij een bruiloft een pak aan gehad sinds afstuderen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-01-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ja hoeft niet maar is wel netter vind ikquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat dat tegenwoordig niet meer zo was dat je daar in een pak naar toe moest?
Oke, dat kan.quote:Op woensdag 21 januari 2026 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja hoeft niet maar is wel netter vind ik
uit het raam keilenquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben tegen beter weten in toch met de printer bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |