Denk Florianquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
Als het een jongetje was had hij Floris geheten denk ik
Lopen is altijdquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry mijn fantasie nam een loopje met me
Of florian?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
Als het een jongetje was had hij Floris geheten denk ik
Kookze voor straksquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kookze.
Ik moet ook vandaag koken voor de dames. Zijn beiden pas na 18u thuis.
Wat ga je koken?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kookze.
Ik moet ook vandaag koken voor de dames. Zijn beiden pas na 18u thuis.
Op zijn watetfiets nog wel @StevenHydequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wie heft steven zo laten laufen![]()
Okequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nope
Maar riep mezelf al op het matje.
waren de banden lek?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:36 schreef maily het volgende:
[..]
Op zijn watetfiets nog wel @:StevenHyde
Zou graag een carrière switch naar voetbal of wielrennen maken. Toch wel mijn grootste hobbyquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm ... zou kunnen.
Als je haar ooit nog gaat interviewen kun je dat vragen
Wat let je?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou graag een carrière switch naar voetbal of wielrennen maken. Toch wel mijn grootste hobby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
combineren, dan heb je mooi een niche te pakken die weinigen beheersenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou graag een carrière switch naar voetbal of wielrennen maken. Toch wel mijn grootste hobby
Dan zou het een uitgelezen kans moeten zijn met Sport en Data, zodat ik mijn huidige kennis kan gebruiken. Zou mooi zijn als dat ooit kan.quote:
Er bestaat al walking football, en polo op de fiets, en ringsteken op de fietsquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
combineren, dan heb je mooi een niche te pakken die weinigen beheersen
Je hebt natuurlijk gelijk! Mijn fantasie ging ook ff een marathon rennenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zou het een uitgelezen kans moeten zijn met Sport en Data, zodat ik mijn huidige kennis kan gebruiken. Zou mooi zijn als dat ooit kan.
Maar voor nu heel blij met mijn huidige werkgever. Geeft veel rust en zekerheid ook in mijn situatie.
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk! Mijn fantasie ging ook ff een marathon rennen![]()
chessboxing bestaat ookquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaat al walking football, en polo op de fiets, en ringsteken op de fiets
Volgens haar LinkedIn, werkt ze in Enschedequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
Tis een Brabantse.
Die rooie uit Schijndel? Van de WielerVereniging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |