Denk Florianquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
Als het een jongetje was had hij Floris geheten denk ik
Lopen is altijdquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry mijn fantasie nam een loopje met me
Of florian?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:34 schreef maily het volgende:
[..]
Als het een jongetje was had hij Floris geheten denk ik
Kookze voor straksquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kookze.
Ik moet ook vandaag koken voor de dames. Zijn beiden pas na 18u thuis.
Wat ga je koken?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kookze.
Ik moet ook vandaag koken voor de dames. Zijn beiden pas na 18u thuis.
Op zijn watetfiets nog wel @StevenHydequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wie heft steven zo laten laufen![]()
Okequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nope
Maar riep mezelf al op het matje.
waren de banden lek?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:36 schreef maily het volgende:
[..]
Op zijn watetfiets nog wel @:StevenHyde
Zou graag een carrière switch naar voetbal of wielrennen maken. Toch wel mijn grootste hobbyquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:35 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm ... zou kunnen.
Als je haar ooit nog gaat interviewen kun je dat vragen
Wat let je?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou graag een carrière switch naar voetbal of wielrennen maken. Toch wel mijn grootste hobby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
combineren, dan heb je mooi een niche te pakken die weinigen beheersenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou graag een carrière switch naar voetbal of wielrennen maken. Toch wel mijn grootste hobby
Dan zou het een uitgelezen kans moeten zijn met Sport en Data, zodat ik mijn huidige kennis kan gebruiken. Zou mooi zijn als dat ooit kan.quote:
Er bestaat al walking football, en polo op de fiets, en ringsteken op de fietsquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
combineren, dan heb je mooi een niche te pakken die weinigen beheersen
Je hebt natuurlijk gelijk! Mijn fantasie ging ook ff een marathon rennenquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan zou het een uitgelezen kans moeten zijn met Sport en Data, zodat ik mijn huidige kennis kan gebruiken. Zou mooi zijn als dat ooit kan.
Maar voor nu heel blij met mijn huidige werkgever. Geeft veel rust en zekerheid ook in mijn situatie.
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk! Mijn fantasie ging ook ff een marathon rennen![]()
chessboxing bestaat ookquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:40 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaat al walking football, en polo op de fiets, en ringsteken op de fiets
Volgens haar LinkedIn, werkt ze in Enschedequote:Op woensdag 21 januari 2026 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
Tis een Brabantse.
Die rooie uit Schijndel? Van de WielerVereniging.
quote:
Ik klikte op de foto en toen zag ik WielerVerenigingSchijndelquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens haar LinkedIn, werkt ze in Enschede
https://www.linkedin.com/in/florienbolks/?originalSubdomain=nl
Haha lekker sherlock.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens haar LinkedIn, werkt ze in Enschede
https://www.linkedin.com/in/florienbolks/?originalSubdomain=nl
Als ik je hier zo zie heel veelquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]vet
Hoe meer klappen op je slaap hoe minder je prestaties.
Wil zelf ook niet weten hoeveel cellen er bij mezelf verloren zijn door 20 jaar lang koppen.
Waarschijnlijk daar opgegroeidquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik klikte op de foto en toen zag ik WielerVerenigingSchijndel
Moest overal verboden worden. Niet voor niks dat oa Mohammed Ali Parkinson kreeg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]vet
Hoe meer klappen op je slaap hoe minder je prestaties.
Wil zelf ook niet weten hoeveel cellen er bij mezelf verloren zijn door 20 jaar lang koppen.
juist een kans om zelf een bedrijf met de juiste naam op te richtenquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik je hier zo zie heel veel![]()
Nee grapje
Heb je veel gevoetbald?
Ik heb haar al een berichtje gestuurd in LinkedInquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha lekker sherlock.
Het doel is om haar uiteindelijk mee te laten bolken
Je kan het hebbenquote:
De echte entrepreneur komt tevoorschijnquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
juist een kans om zelf een bedrijf met de juiste naam op te richten
Sowiesoquote:
Heb je lang volgehouden zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Maar 20 jaar gevoetbald, dat is wel redelijk veel voetballen. Ook nog jaren zaalvoetbalgedaan naast die 20 jaar veldvoetbal. Maar is alweer meer dan 10 jaar terug ondertussen.
Werd vader, dus koste wel veel van mijn vrije tijd. Mijn vrouw werkte toen nog heel onregelmatig wat betreft tijden, dus was onpraktisch. Daarnaast was ik zelf ook wel een beetje klaar omdat ik de laatste jaren wat vervelende blessures kreeg. En ook kwam er wat meer gezeik in het team. Dus best wat redenen om de knoop door te hakken en ermee te stoppen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je lang volgehouden zeg.
Waarom ben je gestopt?
Dan is dat ook een verstandig besluit geweestquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Werd vader, dus koste wel veel van mijn vrije tijd. Mijn vrouw werkte toen nog heel onregelmatig wat betreft tijden, dus was onpraktisch. Daarnaast was ik zelf ook wel een beetje klaar omdat ik de laatste jaren wat vervelende blessures kreeg. En ook kwam er wat meer gezeik in het team. Dus best wat redenen om de knoop door te hakken en ermee te stoppen.
Waar?quote:
Weer overlast?quote:
Na 2 jaren niks (op af en toe wat op de fiets en racefiets na) ben ik begonnen met hardlopen en dat doe ik nu al jaren, wat heerlijk is vanwege de vrijheidquote:Op woensdag 21 januari 2026 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is dat ook een verstandig besluit geweest
Ben je iets anders in sport gaan doen?
In mijn connectie met iemand vrij recent begon heel goed maar nu niet meer zo zeker.quote:
Is ook goed om je hoofd leeg te maken zet men, hard lopen?quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weer overlast?
[..]
Na 2 jaren niks (op af en toe wat op de fiets en racefiets na) ben ik begonnen met hardlopen en dat doe ik nu al jaren, wat heerlijk is vanwege de vrijheid
Ohja gisteren en vandaag nog de politie aan de lijn gehad ja dat ook nog.quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Weer overlast?
[..]
Na 2 jaren niks (op af en toe wat op de fiets en racefiets na) ben ik begonnen met hardlopen en dat doe ik nu al jaren, wat heerlijk is vanwege de vrijheid
EEn dame?quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In mijn connectie met iemand vrij recent begon heel goed maar nu niet meer zo zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |