Jup. Die hebben zichzelf en elkaar volledig gehersenspoeld de afgelopen paar jaren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zouden dit soort mensen dit nou echt menen vraag ik me toch vaak af.
Hij wacht nog op 5G ontvangst in het holletje van ome Poetquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:46 schreef superniger het volgende:
Heeft Wierd Duk al een reactie gegeven?
Ja en met die mening komen ze massaal naar fokquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
HowardRoarkquote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:46 schreef superniger het volgende:
Heeft Wierd Duk al een reactie gegeven?
Natuurlijk meen ik dit en het valt prima te onderbouwen. Alle referenda die ik heb mogen meemaken zijn allen genegeerd zonder uitzondering. Zodra er ander beleid word geeist (de PVV) dan zijn er een leger ambtenaren die het beleid gaan frustreren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat omroep brabant weet ook van gekkigheid niet meer wat te schrijven he. Heel artikel over iemand die de fractie niet verlaat (zoals de meesten).quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)n-loyaal-aan-wilders
heb ik niet gedaan sukkel, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Communistisch <Knip> nog wel. Kan je daar de grondbeginselen net zo goed van uitleggen als van democratie? Lesje politicologie, ik zit er klaar voor
Dat zei Baudet ook over Van Haga dus wat dat betreft heeft dit bericht 0 waarde.quote:
Dus Geert / Jesse / Rob heeft alle zetels van diens partij in handen, en die Kamerleden zijn niets meer dan ja-knik-poppetjes die de wil van de leider uitvoeren (of vervangen worden)?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:35 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het overigens achterlijk vinden dat die zetels weg gaan bij de PVV. In dit geval dan, ik zou het bij iedere partij belachelijk vinden. Tenzij iemand genoeg stemmen heeft voor een zetel zou dat bij de partij moeten blijven, daar is op gestemd, niet de persoon. Behalve dus als die genoeg stemmen voor die zetel heeft, dan is die persoon in de kamer gestemd en heeft recht op die zetel.
Anders niet.
Eens. Ongetwijfeld gaat iemand hier op reageren dat je in ons staatsrecht op personen stemt ipv partijen maar niemand (behalve 4 bekenden en de buurvrouw) stemt op de nummer 18 van een partij, zéker niet bij de PVV.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:35 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het overigens achterlijk vinden dat die zetels weg gaan bij de PVV. In dit geval dan, ik zou het bij iedere partij belachelijk vinden. Tenzij iemand genoeg stemmen heeft voor een zetel zou dat bij de partij moeten blijven, daar is op gestemd, niet de persoon. Behalve dus als die genoeg stemmen voor die zetel heeft, dan is die persoon in de kamer gestemd en heeft recht op die zetel.
Anders niet.
We stemmen op personen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:35 schreef Zorro het volgende:
Anders niet.
Als die popes zelf niet voldoende stemmen hebben wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus Geert / Jesse / Rob heeft alle zetels van diens partij in handen, en die Kamerleden zijn niets meer dan ja-knik-poppetjes die de wil van de leider uitvoeren (of vervangen worden)?
Precies. En als die personen niet voldoende stemmen hebben horen ze geen recht te hebben om hun zetel mee te nemen. Want we stemmen op personen en zij hebben niet voldoende stemmen verzameld.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:39 schreef capricia het volgende:
[..]
We stemmen op personen.
Al zit er wel een zetelverdeling per partij bij.
Dit systeem van evenredige vertegenwoordiging biedt je namelijk de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op wie er namens een partij in de Tweede Kamer enzo komt.
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Eens. Ongetwijfeld gaat iemand hier op reageren dat je in ons staatsrecht op personen stemt ipv partijen maar niemand (behalve 4 bekenden en de buurvrouw) stemt op de nummer 18 van een partij, zéker niet bij de PVV.
Eigenlijk de enige afsplitsers die zelf ook ruimschoots de kiesdrempel haalden waren Van Haga en Omtzigt.
Moeten ze dan überhaupt nog aanwezig zijn in de Kamer?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als die popes zelf niet voldoende stemmen hebben wel.
Bij Geert in ieder geval wel. In de andere partijen mogen ze meestemmen over het beleid.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus Geert / Jesse / Rob heeft alle zetels van diens partij in handen, en die Kamerleden zijn niets meer dan ja-knik-poppetjes die de wil van de leider uitvoeren (of vervangen worden)?
Dionn Grauss deelt zijn vrouw met zijn beste vrienden en vindt het mooi om daar dan naar te kijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:48 schreef Caland het volgende:
Dion Graus die anderen ratten noemt.
[ afbeelding ]
Met dit hoofd.
Geert zou ook met ijzeren hand het land regeren als hij aan de macht kwam, zoals hij dat nu ook binnen zijn eigen partij doet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Dan krijg je een ijzeren fractiediscipline. En kan met niet meer zonder last stemmen (grondwet).
Ik snap idd dat je ook niet Wilders in 18 delen kan delen. Maarja, de mensen stemmen op Wilders en niet op de nr 28quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
Dan krijg je een ijzeren fractiediscipline. En kan met niet meer zonder last stemmen (grondwet).
Als ik op Geert, of Dilan, of Henri of wie dan ook stem, dan wil ik die partij in de kamer. Niet iemand die uiteindelijk een andere mening heeft. Als ik een specifiek persoon zou willen zpu ik daar wel op stemmen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Moeten ze dan überhaupt nog aanwezig zijn in de Kamer?
Dat is aan die mensen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik snap idd dat je ook niet Wilders in 18 delen kan delen. Maarja, de mensen stemmen op Wilders en niet op de nr 28
Je vrouw seksueel exploiteren, ja iedereen houdt wel een andere definitie van mooi figuur er aan over inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:48 schreef Discombobulate het volgende:
Dion Graus is toch zo'n mooi figuur.
En bij de PvdA-GL heb je ook wat voorkeursstemmen die de zetelverdeling veranderen maar dan ben je er wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is aan die mensen.
Binnen de VVD kreeg bijv een Karremans heel veel voorkeurstemmen. En die stond op plek vier.
Ja maar die zal ook worden uitgesloten bij het regeren. Dit soort partijen moeten zich toch gaan beseffen dat als ze willen regeren ze toch echt hun boodschap moeten gaan aanpassen. Dat de asielstroom verminderd moet wordt fors gedragen onder Nederlanders maar je zult daar toch echt pragmatisch naar moeten gaan kijken als je aansluiting wilt vinden bij een D66 of een CDA ipv alleen maar populistisch en wetenschappelijk onbewezen gezwets uit te dragen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:45 schreef RotatoR het volgende:
Hier zal vooral FvD garen bij gaan spinnen. Ze waren al een tijd bezig met een opmars maar die zal op deze manier nog wel even doorzetten.
Wie een beetje oplette, wist dat 20 jaar geleden al. Maar vooruit.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is vooral interessant dat ook intern, door fractieleden die het dichts op het vuur zitten, de conclusie is getrokken dat Wilders helemaal geen oplossingen wil.
Ik weet geen beter systeem.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:57 schreef kalinhos het volgende:
[..]
En bij de PvdA-GL heb je ook wat voorkeursstemmen die de zetelverdeling veranderen maar dan ben je er wel.
Tis een beetje een onmogelijk dilemma. Ons hele stelsel (verkiezingsposters, debatten, fracties etc) is gebaseerd op partijen en zetels per partij. De meeste lijsttrekkers krijgen genoeg stemmen om de kiesdrempel meerdere keren te halen wat dus betekent dat er ook mensen de kamer inkomen puur obv hun positie op de verkiezingslijst. Heb je dan op die persoon gestemd?
Ik snap ook dat als je automatisch je zetel verliest bij afsplitsing je dus tegelijkertijd zorgt voor 1 leider die alles bepaalt en de rest dus moet meestemmen voor baanbehoud…
Maar aan de andere kant mensen als Femke Merel van Kooten, Nilufer Gundogan, Kuzu en Ozturk, die 2 afsplitsers van de PVV die Voor Nederland oprichtten….hadden die ooit in de kamer gekomen zonder dat ze meeliftten op het succes van de lijsttrekker?
Bij Van Haga en Omtzigt is het antwoord ja.
Volgens D66 is er geen probleem met de asielinstroom maar met de opvangcapaciteit dus heel pragmatisch is D66 ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:59 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja maar die zal ook worden uitgesloten bij het regeren. Dit soort partijen moeten zich toch gaan beseffen dat als ze willen regeren ze toch echt hun boodschap moeten gaan aanpassen. Dat de asielstroom verminderd moet wordt fors gedragen onder Nederlanders maar je zult daar toch echt pragmatisch naar moeten gaan kijken als je aansluiting wilt vinden bij een D66 of een CDA ipv alleen maar populistisch en wetenschappelijk onbewezen gezwets uit te dragen.
Nu gaan we ze allemaal de poot zien terugtrekken ja de komende jaren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wie een beetje oplette, wist dat 20 jaar geleden al. Maar vooruit.
Hij wil minder Islam en dat is tegen het zere been van de meeste gelovigen. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is vooral interessant dat ook intern, door fractieleden die het dichts op het vuur zitten, de conclusie is getrokken dat Wilders helemaal geen oplossingen wil.
Hij zegt het om stemmen te trekken en doet vervolgens niks.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Hij wil minder Islam en dat is tegen het zere been van de meeste gelovigen. Dat is het probleem.
Bom barst bij PVV: na opstand tegen Wilders splitsen zeven Kamerleden zich afquote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:07 schreef Lichtloper het volgende:
Ben benieuwd of de nieuwe fractie mee gaat doen in het zoeken naar meerderheden door het nieuwe minderheidskabinet.
Met steun van Merkuszower+SGP bijvoorbeeld heb je al een meerderheid in de tweede kamer.
Ik denk dat hij het vroeger wel echt wilde, als je zijn oude interviews ziet. Inmiddels al jaren niet meer. Op zich jammer, maar iemand is wel erg naïef om te denken dat het bij hem te halen valt. Een partij die oprecht de invloed van de Islam indamt en een zeer streng asielbeleid voert zou een goede partij zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij zegt het om stemmen te trekken en doet vervolgens niks.
Pas na 20 jaar begint de meerderheid van de mensen zijn spelletje een beetje door te krijgen.
Niet allemaal dus nog.
Ik zou als minderheidskabinet echt heel ver bij figuren als Gidi Markuszower vandaan blijven. Zelfs als hij je aan een meerderheid kan helpen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:07 schreef Lichtloper het volgende:
Ben benieuwd of de nieuwe fractie mee gaat doen in het zoeken naar meerderheden door het nieuwe minderheidskabinet.
Met steun van Merkuszower+SGP bijvoorbeeld heb je al een meerderheid in de tweede kamer.
Dat is slecht nieuws voor PvdA/GL lijkt me. Nu heeft het kabinet straks twee routes op rechtsquote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bom barst bij PVV: na opstand tegen Wilders splitsen zeven Kamerleden zich af
Ja dat is het mooie. Ik mag niet quoten, maar ze willen zaken doen met het minderheidskabinet.
Uit hun brief: "Juist met een minderheidskabinet kunnen we zakendoen. Het land is toe aan oplossingen en niet alleen aan kritiek leveren."
Ze willen meewerken aan oplossingen, ja dan moet je de PVV uit.
Jetten zit er anders in, als ik het zo lees:quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik zou als minderheidskabinet echt heel ver bij figuren als Gidi Markuszower vandaan blijven. Zelfs als hij je aan een meerderheid kan helpen.
quote:De afsplitsing van zeven PVV-Kamerleden zorgt voor nieuwe politieke verhoudingen in Den Haag. De nieuwe fractie zegt constructief te willen samenwerken. Dat opent volgens D66-leider Rob Jetten mogelijkheden voor steun aan de beoogde minderheidscoalitie van D66, VVD en CDA. Jetten reageerde tegenover de aanwezige Haagse pers op het nieuws dat de zeven Kamerleden zich hebben losgemaakt van de PVV. Hij sluit samenwerking met de nieuwe fractie niet op voorhand uit. “De komst van een nieuwe fractie die ‘constructief wil samenwerken’, biedt kansen”, aldus de D66-leider.
Goed nieuws voor het minderheidskabinet. En ik durf te beweren voor de bestuurbaarheid van ons land.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:18 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws voor PvdA/GL lijkt me. Nu heeft het kabinet straks twee routes op rechts
Dus niet met JA21, maar wel met PVV-overlopers? Bijzonder figuur wel, die Jetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:20 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Jetten zit er anders in, als ik het zo lees:
[..]
En nog steeds geen meerderheid in EKquote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:18 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat is slecht nieuws voor PvdA/GL lijkt me. Nu heeft het kabinet straks twee routes op rechts
Dat heeft PvdA/GL aan zichzelf te danken. Dat zelfs een Jetten ze niet mot.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:18 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
eens hoor - al heb je dat defacto nu ook. Hoevaak stemmen individuele fractieleden nou anders dan de rest van de fractie?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet geen beter systeem.
Als je geen ijzeren fractiediscipline en een kamer vol met Minions wil hebben.
Als de EK een stuiver waard was zou dat geen reet moeten uitmaken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nog steeds geen meerderheid in EK
En leden ipv een lidquote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:27 schreef opgebaarde het volgende:
Zo de afsplitsers willen meer inspraak. Dat is een nogal links standpunt
Ja, dus dat laatste is niet houdbaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:57 schreef kalinhos het volgende:
[..]
En bij de PvdA-GL heb je ook wat voorkeursstemmen die de zetelverdeling veranderen maar dan ben je er wel.
Tis een beetje een onmogelijk dilemma. Ons hele stelsel (verkiezingsposters, debatten, fracties etc) is gebaseerd op partijen en zetels per partij. De meeste lijsttrekkers krijgen genoeg stemmen om de kiesdrempel meerdere keren te halen wat dus betekent dat er ook mensen de kamer inkomen puur obv hun positie op de verkiezingslijst. Heb je dan op die persoon gestemd?
Ik snap ook dat als je automatisch je zetel verliest bij afsplitsing je dus tegelijkertijd zorgt voor 1 leider die alles bepaalt en de rest dus moet meestemmen voor baanbehoud…
Eerst maar eens afstand doen van Nanninga lijkt me zoquote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus niet met JA21, maar wel met PVV-overlopers? Bijzonder figuur wel, die Jetten.
Jetten wil met iedereen samenwerken, hij wilde JA21 alleen niet in de coalitie hebben.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus niet met JA21, maar wel met PVV-overlopers? Bijzonder figuur wel, die Jetten.
De partij van Klaver is nu de grootste oppositie partij. Wilders heeft 19 zetels.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:18 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Iedere politicus belooft toch gouden bergen aan de stemgerechtigden?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij zegt het om stemmen te trekken en doet vervolgens niks.
Pas na 20 jaar begint de meerderheid van de mensen zijn spelletje een beetje door te krijgen.
Niet allemaal dus nog.
Het mag vreemd klinken, maar sommigen doen ook écht wat.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:11 schreef torentje het volgende:
[..]
Iedere politicus belooft toch gouden bergen aan de stemgerechtigden?
Nee, dat zou kamerleden degraderen tot machteloze werktuigjes van de grote leider, die hij ieder moment op die manier uit de kamer zou kunnen bonjouren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:35 schreef Zorro het volgende:
Anders niet.
Ach, de nieuwe fractie voorzitter van FvD lijkt me wel een persoon die meer redelijk is en beter kan samenwerken.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is wat je krijgt inderdaad. FvD stond bij de vorige peiling al op 14 zetels en de PVV op 17.
Hoe bedoel je? Met JA21 wil hij juist nadrukkelijk wél samenwerken om meerderheden te zoeken. Net als met deze nieuwe fractie kennelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar FvD is de grootste ledenapartij.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is wat je krijgt inderdaad. FvD stond bij de vorige peiling al op 14 zetels en de PVV op 17.
Ach bij de FvD kun je wachten op nieuwe problemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Mwa ze houden er nog steeds dezelfde NSB ideeën op na.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, de nieuwe fractie voorzitter van FvD lijkt me wel een persoon die meer redelijk is en beter kan samenwerken.
Als ze echt dom waren hadden ze voor de verkiezingen stampij gemaakt en dat hebben ze niet gedaan. Deze mensen vrij slim en hebben blijkbaar enorm ve vertrouwen dat het komend kabinet de termijn uit zit.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De PVV ís letterlijk Geert Wilders. Geert Wilders is de PVV. En dan verbaasd zijn als daar naar wordt gehandeld.
Het infantilisme van mensen blijft verwonderlijk.
Fitna en het meldpunt voor Polenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik kan ze geen ongelijk geven.
Na meer dan vijfentwintig jaar heeft ie geen zak voor elkaar gekregen. Alles op een rijtje gezet.
Hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:38 schreef cinderloom het volgende:
niveau en de professionaliteit van de PVV
Touché. Ook @luxerobotsquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:16 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met JA21 wil hij juist nadrukkelijk wél samenwerken om meerderheden te zoeken. Net als met deze nieuwe fractie kennelijk.
Dat heb je niet nodig voor een samenwerking. "Afstand doen" is een morele, subjectieve luxepositie. Nanninga is geen staatsgevaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst maar eens afstand doen van Nanninga lijkt me zo
Ik denk dat hij de stekker eruit trekt binnenkortquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, deze mensen zien ook dat Geert oud wordt en er weinig zin in heeft. Kan maar zo dat hij er na deze termijn mee stopt en dan heeft niemand meer wat. Dit is puur de vlucht naar voren om nog relevant te blijven.
Dan komt zijn beveiliging in gevaar. Zolang hij binnen de overheid zit moet de overheid hem zeer serieus nemen als vertegenwoordiger van het instituut, hoezeer men hem ook haat. Zodra hij overheid af is, wordt hij Lale Gül 2.0 (hoewel 2.0 suggereert beter en knapperquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de stekker eruit trekt binnenkort
Daar heb je gelijk in, maar het zou toch wel fijn zijn als partijen eens een keer naar interne factoren zouden kijken als ze zich afvragen waarom ze buitenspel worden gezet. En ja, dat geldt ook voor Groen-Linksquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat heb je niet nodig voor een samenwerking. "Afstand doen" is een morele, subjectieve luxepositie. Nanninga is geen staatsgevaar.
Dat is zeker waar maar ik kan me niet herinneren dat Nanninga recentelijk nog veel ophef heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het zou toch wel fijn zijn als partijen eens een keer naar interne factoren zouden kijken als ze zich afvragen waarom ze buitenspel worden gezet. En ja, dat geldt ook voor Groen-Links
Mwah. Protestanten in Amsterdam die Hamas beleid uitvoerden. Toch wel tamelijk krankzinnige uitspraak als je dingt naar een coalitieplek.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar ik kan me niet herinneren dat Nanninga recentelijk nog veel ophef heeft veroorzaakt.
Dat denk ik ook. Komende weken nog een aantal die zich aansluiten bij de 7, misschien ook wel een aantal die naar FvD gaan, en Wilders verdwijnt als een dief in de nacht. De resterende nietsnutten zitten hun tijd uit. Af en toe een racistisch AI-plaatje, en soms eens meestemmen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de stekker eruit trekt binnenkort
3 september 2004:quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:57 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant mensen als Femke Merel van Kooten, Nilufer Gundogan, Kuzu en Ozturk, die 2 afsplitsers van de PVV die Voor Nederland oprichtten….hadden die ooit in de kamer gekomen zonder dat ze meeliftten op het succes van de lijsttrekker?
Bij Van Haga en Omtzigt is het antwoord ja.
Maar niet veel voor ongelovigen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het mag vreemd klinken, maar sommigen doen ook écht wat.
Volgens mij was dat ietsje eerder dan 2014.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:54 schreef capricia het volgende:
[..]
3 september 2014:
Wilders stapt uit de VVD fractie maar houdt zijn kamerzetel.
De rest is bekend.
Dit klinkt als @de_boswachterquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dionn Grauss deelt zijn vrouw met zijn beste vrienden en vindt het mooi om daar dan naar te kijken.
Precies dit. Ik vrees voor Geert dat het niet bij deze 7 blijftquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:54 schreef freako het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Komende weken nog een aantal die zich aansluiten bij de 7, misschien ook wel een aantal die naar FvD gaan, en Wilders verdwijnt als een dief in de nacht. De resterende nietsnutten zitten hun tijd uit. Af en toe een racistisch AI-plaatje, en soms eens meestemmen.
2 september 2014?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ietsje eerder dan 2014.
Ja. Haha! Een 0 ipv een 1.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ietsje eerder dan 2014.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |