Maar FvD is de grootste ledenapartij.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is wat je krijgt inderdaad. FvD stond bij de vorige peiling al op 14 zetels en de PVV op 17.
Ach bij de FvD kun je wachten op nieuwe problemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is wat je krijgt inderdaad. FvD stond bij de vorige peiling al op 14 zetels en de PVV op 17.
Mwa ze houden er nog steeds dezelfde NSB ideeën op na.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, de nieuwe fractie voorzitter van FvD lijkt me wel een persoon die meer redelijk is en beter kan samenwerken.
Als ze echt dom waren hadden ze voor de verkiezingen stampij gemaakt en dat hebben ze niet gedaan. Deze mensen vrij slim en hebben blijkbaar enorm ve vertrouwen dat het komend kabinet de termijn uit zit.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De PVV ís letterlijk Geert Wilders. Geert Wilders is de PVV. En dan verbaasd zijn als daar naar wordt gehandeld.
Het infantilisme van mensen blijft verwonderlijk.
Fitna en het meldpunt voor Polenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik kan ze geen ongelijk geven.
Na meer dan vijfentwintig jaar heeft ie geen zak voor elkaar gekregen. Alles op een rijtje gezet.
Hahaquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:38 schreef cinderloom het volgende:
niveau en de professionaliteit van de PVV
Touché. Ook @luxerobotsquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:16 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Met JA21 wil hij juist nadrukkelijk wél samenwerken om meerderheden te zoeken. Net als met deze nieuwe fractie kennelijk.
Dat heb je niet nodig voor een samenwerking. "Afstand doen" is een morele, subjectieve luxepositie. Nanninga is geen staatsgevaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst maar eens afstand doen van Nanninga lijkt me zo
Ik denk dat hij de stekker eruit trekt binnenkortquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar goed, deze mensen zien ook dat Geert oud wordt en er weinig zin in heeft. Kan maar zo dat hij er na deze termijn mee stopt en dan heeft niemand meer wat. Dit is puur de vlucht naar voren om nog relevant te blijven.
Dan komt zijn beveiliging in gevaar. Zolang hij binnen de overheid zit moet de overheid hem zeer serieus nemen als vertegenwoordiger van het instituut, hoezeer men hem ook haat. Zodra hij overheid af is, wordt hij Lale Gül 2.0 (hoewel 2.0 suggereert beter en knapperquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de stekker eruit trekt binnenkort
Daar heb je gelijk in, maar het zou toch wel fijn zijn als partijen eens een keer naar interne factoren zouden kijken als ze zich afvragen waarom ze buitenspel worden gezet. En ja, dat geldt ook voor Groen-Linksquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat heb je niet nodig voor een samenwerking. "Afstand doen" is een morele, subjectieve luxepositie. Nanninga is geen staatsgevaar.
Dat is zeker waar maar ik kan me niet herinneren dat Nanninga recentelijk nog veel ophef heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het zou toch wel fijn zijn als partijen eens een keer naar interne factoren zouden kijken als ze zich afvragen waarom ze buitenspel worden gezet. En ja, dat geldt ook voor Groen-Links
Mwah. Protestanten in Amsterdam die Hamas beleid uitvoerden. Toch wel tamelijk krankzinnige uitspraak als je dingt naar een coalitieplek.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar ik kan me niet herinneren dat Nanninga recentelijk nog veel ophef heeft veroorzaakt.
Dat denk ik ook. Komende weken nog een aantal die zich aansluiten bij de 7, misschien ook wel een aantal die naar FvD gaan, en Wilders verdwijnt als een dief in de nacht. De resterende nietsnutten zitten hun tijd uit. Af en toe een racistisch AI-plaatje, en soms eens meestemmen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:43 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de stekker eruit trekt binnenkort
3 september 2004:quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:57 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant mensen als Femke Merel van Kooten, Nilufer Gundogan, Kuzu en Ozturk, die 2 afsplitsers van de PVV die Voor Nederland oprichtten….hadden die ooit in de kamer gekomen zonder dat ze meeliftten op het succes van de lijsttrekker?
Bij Van Haga en Omtzigt is het antwoord ja.
Maar niet veel voor ongelovigen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het mag vreemd klinken, maar sommigen doen ook écht wat.
Volgens mij was dat ietsje eerder dan 2014.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:54 schreef capricia het volgende:
[..]
3 september 2014:
Wilders stapt uit de VVD fractie maar houdt zijn kamerzetel.
De rest is bekend.
Dit klinkt als @de_boswachterquote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dionn Grauss deelt zijn vrouw met zijn beste vrienden en vindt het mooi om daar dan naar te kijken.
Precies dit. Ik vrees voor Geert dat het niet bij deze 7 blijftquote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:54 schreef freako het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Komende weken nog een aantal die zich aansluiten bij de 7, misschien ook wel een aantal die naar FvD gaan, en Wilders verdwijnt als een dief in de nacht. De resterende nietsnutten zitten hun tijd uit. Af en toe een racistisch AI-plaatje, en soms eens meestemmen.
2 september 2014?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 18:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ietsje eerder dan 2014.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |