SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• Niet mijn smilies![]()
quote:
Liesjequote:
Ik eet zelf meestal de vegan van AH maar dit was gewoon dood beest van de AH en minder vet en taai dan ik van vroeger gewend was.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet jij nog ergens goede shoarma te vinden? Die uit de supermarkt is altijd van dat taaie spul
Liesl, dat is lang geleden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe is het hier met iedereen?quote:quote:Op zondag 18 januari 2026 21:14 schreef mschol het volgende:
Data oude foon naar nieuwe foon aan het overzetten...
misschien kan ik em dan wel in gebruik gaan nemen
[..]![]()
Ha Koen! Wat leuk, dat zou tijd worden!quote:Op zondag 18 januari 2026 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Liesje. Juni ga ik eindelijk ook eens richting Albaantje
ik zag nog op FB langskomen dat we daar vandaag 6 jaar geleden warenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha Koen! Wat leuk, dat zou tijd worden!Ga je rondreizen? Ben zellf echt al lang niet geweest, of naja laatst een overstap omdat dat de goedkoopste optie was om naar Valencia te vliegen.
6 jaar. jeetje!quote:Op zondag 18 januari 2026 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag nog op FB langskomen dat we daar vandaag 6 jaar geleden waren
Rondreizen, huurauto etc etc. Twijfelen alleen nog of het alleen Albanië wordt of ook Montenegro erbijquote:Op zondag 18 januari 2026 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha Koen! Wat leuk, dat zou tijd worden!Ga je rondreizen? Ben zellf echt al lang niet geweest, of naja laatst een overstap omdat dat de goedkoopste optie was om naar Valencia te vliegen.
ja dat met hallojo was in 2017quote:Op zondag 18 januari 2026 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
6 jaar. jeetje!Dat was Tirana dan denk ik he? Want met Hallojo was volgens mij in oktober of november dacht ik.
Oh ja, dat is een mooi hyperfocusprojectje voor je, dorodango's.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liesl, dat is lang geleden!
Ja goed goed, nog steeds druk met ingressen en ik had de afgelopen weken een mega hyperfocusje op dorodango's, inclusief klei winnen uit aarde en uiteraard de hele mikmak en tyfuszooi.Moest nog vaak aan de wilgen denken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja, dat kan je ook goed combineren inderdaad. Ik ben in Montenegro alleen in Bar (beetje matig) en Ulcjinquote:Op zondag 18 januari 2026 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rondreizen, huurauto etc etc. Twijfelen alleen nog of het alleen Albanië wordt of ook Montenegro erbij
Wilden eerst ook nog Noord Macedonië erbij maar dat wordt erg veelquote:Op zondag 18 januari 2026 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, dat kan je ook goed combineren inderdaad. Ik ben in Montenegro alleen in Bar (beetje matig) en Ulcjingeweest. Maar tof joh! Wel warm in juni.
Als ze op schoot gaat liggen blijft ze altijd wel lief doen. Ze kan beetje crazy worden als ze speels is.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een mooi hyperfocusprojectje voor je, dorodango's.Ben je nog speciale klei aan het zoeken?
En begint het al een beetje te lukken? Doet me ook wel denken aan vuur maken trouwens.
Je woonkamer is vast niet heel netjes nu.
[..]Leuk.
Ik ben het nog aan het leren, af en toe heb ik een mooie, en dan verpest ik het vervolgens weer compleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zeker bezig met klei zoeken en mensen vragen enzo, maar de klei uit de aarde filteren is dus een heel proces wat ik niet lekker onder de knie krijg, dus ben ik nu veel bezig met gekochte valsspeelklei.
En ja, ik denk dat je beeld van mijn woonkamer prima klopt.En ooohja man, dat vuur maken, dat zou ik eigenlijk weer eens moeten proberen. (Nee!
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het met jou alweer een beetje beter?
Lekker zijn diequote:Op zondag 18 januari 2026 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog even een goudkiwi verorberen.
Mooi. Moet je nog vaak naar de fysio?quote:Op zondag 18 januari 2026 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat de zwelling nu wel zo goed als uit m'n arm is verdwenen.
Ja weet niet hoe lang je gaat maar dat klinkt idd een beetje te optimistich allemaal.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wilden eerst ook nog Noord Macedonië erbij maar dat wordt erg veel
Ja dat duurt nog wel een tijdje. Eerst elke week en daarna elke twee weken.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi. Moet je nog vaak naar de fysio?
Ben jij in Skopje geweest?quote:Op zondag 18 januari 2026 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, dat kan je ook goed combineren inderdaad. Ik ben in Montenegro alleen in Bar (beetje matig) en Ulcjingeweest. Maar tof joh! Wel warm in juni.
Bijna 3 wekenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe lang je gaat maar dat klinkt idd een beetje te optimistich allemaal.
Dan vraag ik je niet om tipsquote:Op zondag 18 januari 2026 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee in Sveti Naum, dus alleen even de grens over.
Het zou wel mooi zijn als je een proces weet te vinden waarmee het steeds lekker gaat. Dan kun je het de kinderen misschien ook laten doen. Is goed voor de concentratie.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben het nog aan het leren, af en toe heb ik een mooie, en dan verpest ik het vervolgens weer compleet.Ik ben zeker bezig met klei zoeken en mensen vragen enzo, maar de klei uit de aarde filteren is dus een heel proces wat ik niet lekker onder de knie krijg, dus ben ik nu veel bezig met gekochte valsspeelklei.
Whehe, overal bakjes en zeven en zo?quote:En ja, ik denk dat je beeld van mijn woonkamer prima klopt.En ooohja man, dat vuur maken, dat zou ik eigenlijk weer eens moeten proberen. (Nee!
)
Niet fantastisch. Er zit veel tegen. Maar goed, dat houdt vast een keer op en ik houd wel stand.quote:Gaat het met jou alweer een beetje beter?
Haha, dat is een goede reden om ze te moeten eten.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker zijn dieeuro per stuk zowat dus dan moet ik ze wel eten.
Klopt wil ook nog een beetje rust ipv alleen maar rijdenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is lekker lang! Maar zou het denk ik alsnog beperken tot 2 landen.
Pff, je hebt er een hele hobby bij zo.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat duurt nog wel een tijdje. Eerst elke week en daarna elke twee weken.
Geloof me, mijn hele groep ligt inmiddels al vol met door de kinderen, met klei gemaakte dorodango's.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als je een proces weet te vinden waarmee het steeds lekker gaat. Dan kun je het de kinderen misschien ook laten doen. Is goed voor de concentratie.
[..]
Whehe, overal bakjes en zeven en zo?
[..]
Niet fantastisch. Er zit veel tegen. Maar goed, dat houdt vast een keer op en ik houd wel stand.
Ja, paar daagjes in maartquote:Op zondag 18 januari 2026 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen nee.Maar jij gaat naar Skoopje dus? Tof! Denk ik.
Hahaha, dat is fantastisch. Echt leuk dat je dat soort dingen voor elkaar krijgt. Die kinderen hebben maar geluk met je hoor.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, mijn hele groep ligt inmiddels al vol met door de kinderen, met klei gemaakte dorodango's.Heb afgelopen wee niets anders gedaan, ze vinden het geweldig!
Bakjes, vazen met water, zeefjes, en klei, veel klei.
Nee, die relatie is niet meer teruggekomen en dat is maar goed ook, maar daar heb ik nog wel veel last van. Mijn moeder moet echt een keer het huis uit i.v.m. dementie, maar die gaat niet vrijwillig voorlopig, dus het is vrij slopend.quote:Ik gun je zo dat je juist weer wat betere tijden hebt, en ja die komen ook wel maar ik bedoel nu. Of eigenlijk weken geleden al. Heb je nog wel die relatie?
Jaquote:Op zondag 18 januari 2026 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Met onze vrienden van Wizz?
Die kleuren van Wizz zijn wel lekker vrolijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Met onze vrienden van Wizz?
quote:Op zondag 18 januari 2026 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hahaha, dat is fantastisch. Echt leuk dat je dat soort dingen voor elkaar krijgt. Die kinderen hebben maar geluk met je hoor.
[..]
Nee, die relatie is niet meer teruggekomen en dat is maar goed ook, maar daar heb ik nog wel veel last van. Mijn moeder moet echt een keer het huis uit i.v.m. dementie, maar die gaat niet vrijwillig voorlopig, dus het is vrij slopend.Ok dat klinkt inderdaad als veel gedoe en veel zorgen, bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zin hebt aan afleiding weet ik nog wel een leuk spelletje voor je.![]()
quote:Op zondag 18 januari 2026 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaIk had dat bijna toegevoegd aan mijn vorige post
quote:Op zondag 18 januari 2026 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kleuren van Wizz zijn wel lekker vrolijk.
Zou me eerder druk maken dat die luchthaven gesloten wordtquote:Op zondag 18 januari 2026 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Prima luchtvaart maatscchappij. Zou tof zijn als ze eens vanaf Rotterdam zouden gaan vliegen.
quote:Op zondag 18 januari 2026 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou me eerder druk maken dat die luchthaven gesloten wordt
Politiek Rotterdam roept het steeds vaker en massalerquote:
Ik heb nog wel tips als je nachtje in de auto door moet brengen.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Kak, ik had de overnachting de dag voor de zonsverduistering ook iets serieuzer moeten nemen
Even dat eigen risico helemaal uitzuigen.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Pff, je hebt er een hele hobby bij zo.
Ja, en mijn zus is ook overspannen en die zou eigenlijk een deel van het regelwerk op haar nemen, maar dat lukt haar soms niet. En dan kan ze er ook niet tegen dat het niet zo goed met mij gaat en dat reageert ze dan af op mij. Echt feest.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok dat klinkt inderdaad als veel gedoe en veel zorgen, bah!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Als je zin hebt aan afleiding weet ik nog wel een leuk spelletje voor je.Ik denk dat ik er niet fanatiek genoeg voor ben. Ik ben nu trouwens bezig met DuoLingo Noors.
Ik ben bang dat ik die nodig ga hebben.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog wel tips als je nachtje in de auto door moet brengen.
Hoeveel keer krijg je vergoed? Ik mag geloof ik 12 keer.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even dat eigen risico helemaal uitzuigen.
quote:Op zondag 18 januari 2026 21:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, en mijn zus is ook overspannen en die zou eigenlijk een deel van het regelwerk op haar nemen, maar dat lukt haar soms niet. En dan kan ze er ook niet tegen dat het niet zo goed met mij gaat en dat reageert ze dan af op mij. Echt feest.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Ik denk dat ik er niet fanatiek genoeg voor ben. Ik ben nu trouwens bezig met DuoLingo Noors.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh je hoeft het helemaal niet fanatiek te spelen hoor, zat mensen die het af en toe of een beetje spelen. Maar Noors is ook leuk!
Ik ga eten!
Zet het vuurwerk maar alvast klaar.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:53 schreef Haags het volgende:
Aardig wat politie al in de Schilderswijk. Lijken beter voorbereid dan tijdens de vorige wedstrijd van Marokko.
quote:Op zondag 18 januari 2026 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk! En ik ga het echt een keer installeren. Ik moet dan wel even weten welke kleur ik moet kiezen.quote:Oh je hoeft het helemaal niet fanatiek te spelen hoor, zat mensen die het af en toe of een beetje spelen. Maar Noors is ook leuk!
Ik ga eten!![]()
16 volgens mij.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel keer krijg je vergoed? Ik mag geloof ik 12 keer.
quote:Op zondag 18 januari 2026 22:01 schreef Recce het volgende:
[..]Blauw! Of Groen. Wat jij wil eigenlijk, het spel is voor beide kleuren hetzelfde en hangt er ook wel vanaf welke kleur het meest aanwezig is in je omgeving. Maar blauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Eet smakelijk! En ik ga het echt een keer installeren. Ik moet dan wel even weten welke kleur ik moet kiezen.![]()
Zit er wel aan te komen ja..quote:Op zondag 18 januari 2026 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet het vuurwerk maar alvast klaar.
quote:Op zondag 18 januari 2026 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blauw! Of Groen. Wat jij wil eigenlijk, het spel is voor beide kleuren hetzelfde en hangt er ook wel vanaf welke kleur het meest aanwezig is in je omgeving. Maar blauw.
Gewoon doen dan. Gebruiken maken wat je kan.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik 20 kunnen krijgen vanwege de chronische aandoening.
Het is ook gewoon knotsgek en ik kijk pas sinds 21.30 ofzoquote:Op zondag 18 januari 2026 22:11 schreef Recce het volgende:
Volgens mij leven ze hier beneden intens mee met het voetbal. Het is nu even stil.
Dit gaat Senegal natuurlijk winnen nu. En daarna kunnen we nog rellen kijken.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De manier waarop ook hilarisch
Ze staan nu voorquote:Op zondag 18 januari 2026 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit gaat Senegal natuurlijk winnen nu. En daarna kunnen we nog rellen kijken.
notedquote:Op zondag 18 januari 2026 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ooit de Africa Cup gekeken in Afrika. Ik dacht dat wil ik even mededelen.
Ik ben nog nooit in Afrika geweest. Ik dacht dat wil ik even mededelen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ooit de Africa Cup gekeken in Afrika. Ik dacht dat wil ik even mededelen.
Ik ook niet en heb ook nog niet de plannen er ooit heen te gaan.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Afrika geweest. Ik dacht dat wil ik even mededelen.
Moet zeggen dat het bij mij ook niet direct hoog op de verlanglijst staatquote:Op zondag 18 januari 2026 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb ook nog niet de plannen er ooit heen te gaan.
Die heeft zeker naar het weerbericht gekeken.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:45 schreef Modus het volgende:
Bal is onderweg naar Noord-Afrika. Ik dacht dat wil ik even mededelen.
Kunnen we haar volgen?quote:Op zondag 18 januari 2026 22:45 schreef Modus het volgende:
Ik zie daar regen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft zeker naar het weerbericht gekeken.
Nee daar staat haar huis.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft zeker naar het weerbericht gekeken.
Heet Rotterdam-Zuid tegenwoordig zo?quote:Op zondag 18 januari 2026 22:45 schreef Modus het volgende:
ditquote:Op zondag 18 januari 2026 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb ook nog niet de plannen er ooit heen te gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
in ijsland?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Geen overnachting regelen de dag voor de verduistering is echt catastrofaal geweest.
Dat wordt overnachten in de auto.
Genoeg auto’s die je daar kunt huren waar je gewoon in kunt slapen.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Geen overnachting regelen de dag voor de verduistering is echt catastrofaal geweest.
Dat wordt overnachten in de auto.
Net als de ME.quote:
Heer Haags.quote:
Rip balliequote:Op maandag 19 januari 2026 04:51 schreef bitterbal het volgende:
De lucht kwaliteit is heel erg slecht in Bangkok nu en je merkt het ook. Moet hoesten en pijn in mijn keel
Nou nou nou.quote:
Ze gaat helemaal dood door de slechte lucht daarquote:
De Bangkokkers leven toch ook gewoon door ? Net als de mensen bij Tata Steel.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze gaat helemaal dood door de slechte lucht daar
Ja maar die zijn het gewend.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Bangkokkers leven toch ook gewoon door ? Net als de mensen bij Tata Steel.
moeten ze niet doen, zwak van zequote:Op maandag 19 januari 2026 07:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar die zijn het gewend.
Ballie haar longen zijn dit niet gewend en doen gelijk protesteren
Ballie is toch ook roker geweest? die moet daar wel tegen kunnenquote:Op maandag 19 januari 2026 07:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze straks de frisse poollucht hier opsnuiven.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duurde maar 40-45 minuten.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:47 schreef Recce het volgende:
@:haags, weet je op welk plein het ook onrustig was vannacht?
En de dampen uit de Rotterdamse havenquote:Op maandag 19 januari 2026 07:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze straks de frisse poollucht hier opsnuiven.
Oh. Ja dan moeten ze het wel kunnen hebben.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie is toch ook roker geweest? die moet daar wel tegen kunnen
Ja het vroor weer vannacht.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze straks de frisse poollucht hier opsnuiven.
De politie heeft nu alle tijd om massaal mensen aan te houden, aangezien vuurwerk afsteken nu illegaal is. @Nattekatquote:Op maandag 19 januari 2026 07:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Haags.
Was weer gezellig gister,
[ x ]
Plein 40'45quote:Op maandag 19 januari 2026 07:47 schreef Recce het volgende:
@:haags, weet je op welk plein het ook onrustig was vannacht?
quote:Koning Winter keert weer terug. En dat lijkt goed nieuws voor de schaatsliefhebber. In de aankomende week wordt het weer kouder, met richting het eind van de week veel kans op vorst.
Ff serieusquote:Op maandag 19 januari 2026 08:35 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, vliegt de koning met jou mee?
[..]
Jaquote:
Hij komt 1 week terug.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:35 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, vliegt de koning met jou mee?
[..]
Misschien heeft ie als voorbereiding vannacht alvast in een toyota yaris proberen te slapen.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je te laat was met je hotel boeken voor je vakantie?
Zou ernstig zijn als het daar van kwamquote:Op maandag 19 januari 2026 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je te laat was met je hotel boeken voor je vakantie?
Zou kunnenquote:Op maandag 19 januari 2026 08:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ernstig zijn als het daar van kwam
Proef je niks van als je verkouden bentquote:Op maandag 19 januari 2026 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bacon en caramelized peach is ook best bijzonder
Die zou misschien nog wel kunnen, die zoetigheid heb je ook met BBQ-saus, dast wel bij baconquote:Op maandag 19 januari 2026 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bacon en caramelized peach is ook best bijzonder
Hij is wel opeens een spin geworden?quote:
nee, dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:53 schreef maily het volgende:
[..]
Proef je niks van als je verkouden bent
Met een verstopte neus proef je ook een stuk minderquote:Op maandag 19 januari 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is ook wel weer waar.
Maar voorlopig is het vooral mijn neus doet vervelend doet.
Daar doen je longen het goed op toch?quote:Op maandag 19 januari 2026 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En de dampen uit de Rotterdamse haven
Ja hij is wat uit proportie geraakt in ijslandquote:Op maandag 19 januari 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is wel opeens een spin geworden?
quote:Op maandag 19 januari 2026 08:02 schreef bitterbal het volgende:
Vind Bangkok deze keer niet zo leuk. Was net bij een grote buda. Foto’s komen later. Nu ga ik eten en dan straks wil ik naar een concept store waar ze een super grote teckel hebben Maar verder had ik er eigenlijk ook niet kunnen zijn.
CherryLips zou daar een hendig sjieke slip kunnen maken.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gauw douchen en ontbijten. Kut geslapen. Jammer.
CL naait d'r eigen slipjesquote:Op maandag 19 januari 2026 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
CherryLips zou daar een hendig sjieke slip kunnen maken.
Jij niet dan?quote:
Helemaal volgevreten met skyr en gefermenteerde haaiquote:Op maandag 19 januari 2026 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij is wat uit proportie geraakt in ijsland
quote:Op maandag 19 januari 2026 08:02 schreef bitterbal het volgende:
Vind Bangkok deze keer niet zo leuk. Was net bij een grote buda. Foto’s komen later. Nu ga ik eten en dan straks wil ik naar een concept store waar ze een super grote teckel hebben Maar verder had ik er eigenlijk ook niet kunnen zijn.
Ik heb pas net de verzendbevestiging gehad.quote:
Zou me niks verbazenquote:
Ik wist dat je ging reageren toen ik dit las.quote:
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 19 januari 2026 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb pas net de verzendbevestiging gehad.
Ook fijne Blauwe Maandagquote:Op maandag 19 januari 2026 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
It's just one of those days when you don't wanna wake up
Everything is f-, everybody sucks
You don't really know why, but you want justify rippin' someone's head off
No human contact, and if you interact your life is on contract
Your best bet is to stay away, motherf-
It's just one of those days
Heerlijk
Vreemde hobby.quote:
Oh is dat vandaag. Ik niet weten. Ik begin elke maandag zoquote:
Het is Fok.quote:
"Heb ik iets gewonnen?"quote:Op maandag 19 januari 2026 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ondertussen in de wachtkamer. Komt er zo’n vrouwtje die hier werkt:
“bent u mevrouw (naam)”
- Nee
“Nee? Echt niet?”
Echt wat denk je zelf mens, dat ik m’n achternaam niet weet of ontken wie ik ben.![]()
![]()
Volgende keer bij zoiets toch zeggen: laat mij even nadenken en dan zeggen ja misschien toch wel denk ik. En dan 10 seconden later: oh nee toch niet.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
“bent u mevrouw (naam)”
- Nee
“Nee? Echt niet?”
Echt wat denk je zelf mens, dat ik m’n achternaam niet weet of ontken wie ik ben.![]()
![]()
quote:
Misschien dacht ze wel of je dement was.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
“bent u mevrouw (naam)”
- Nee
“Nee? Echt niet?”
![]()
Ik ben erg voorspelbaarquote:Op maandag 19 januari 2026 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wist dat je ging reageren toen ik dit las.
Oh wacht, ja, dat ben ik tochquote:Op maandag 19 januari 2026 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
“bent u mevrouw (naam)”
- Nee
“Nee? Echt niet?”
![]()
Ik heb dat steeds als ik de Waterbus neem.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
“bent u mevrouw (naam)”
- Nee
“Nee? Echt niet?”
![]()
Ik wilde zeggen: als jij dat wil, dan ben ik vandaag mevrouw (….) voor jou.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende keer bij zoiets toch zeggen: laat mij even nadenken en dan zeggen ja misschien toch wel denk ik. En dan 10 seconden later: oh nee toch niet.
doe maar Gorinchem, Sleeuwijk, kop van’t land.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat steeds als ik de Waterbus neem.
Vragen ze: “Merwekade?”
Ja, daar vaar je toch heen? Of doen we verzoeknummers?
Ik ben een manquote:Op maandag 19 januari 2026 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Naai jij je eigen ondergoed dan?
Komt door je verkeerde achternaam.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moest toch mee want ze had bedacht dat ik m’n bloeddruk moest opmeten.
En nu zit ik weer in de wachtkamer. 15 min na afspaaktijd. Lege wachtkamer. 2x Vrouw na mij is al geroepen…
Heel raar.
Ja, had je maar toch mee moeten gaan op die andere naam.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moest toch mee want ze had bedacht dat ik m’n bloeddruk moest opmeten.
En nu zit ik weer in de wachtkamer. 15 min na afspaaktijd. Lege wachtkamer. 2x Vrouw na mij is al geroepen…
Heel raar.
Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat steeds als ik de Waterbus neem.
Vragen ze: “Merwekade?”
Ja, daar vaar je toch heen? Of doen we verzoeknummers?
He bahquote:Op maandag 19 januari 2026 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meestal op een fietspad bij Ama in de buurt
Even Limb Bizkit draaien dan. En wat kapot slaanquote:Op maandag 19 januari 2026 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Sow, blij dat ik geen meetings meer heb vandaag verder. Heb daar echt de mentale energie niet voor.
iewquote:Op maandag 19 januari 2026 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Of in je schoenen en tent als je aan het kamperen bent
Waarom is dit het eerste wat ik lees nu ik wakker ben.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meestal op een fietspad bij Ama in de buurt
Newcastle, Kingston upon Hull, Bergen.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
doe maar Gorinchem, Sleeuwijk, kop van’t land.
Soms.quote:
Ik ben ook niet bevriend met iedereen waar ik stories van kijkquote:Op maandag 19 januari 2026 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik begrijp niet waarom die israeli zonder schaamte al mijn stories blijft kijken maar verder niets laat horen
Negeren dan of ontvrienden.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik begrijp niet waarom die israeli zonder schaamte al mijn stories blijft kijken maar verder niets laat horen
Israelies kennen geen schaamte.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Even aanpassen wie je stories kunnen zien.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Wat is er met haar?quote:
Zucht ...quote:Trump heeft in een opvallende brief aan de Noorse premier Jonas Gahr Store laten weten dat hij zich niet langer 'verplicht voelt om uitsluitend aan vrede te denken', nadat Noorwegen hem niet de Nobelprijs voor de Vrede heeft toegekend. Volgens Trump verdiende hij die prijs voor het beëindigen van 'acht oorlogen en meer'. Hoewel hij benadrukt dat vrede voor hem belangrijk blijft, schrijft hij dat hij zich voortaan ook zal richten op wat volgens hem 'goed en juist is voor de Verenigde Staten van Amerika'.
Ohw. Duimen we voor!quote:
Is wel een goed idee. Anders blijf je er maar mee bezig.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Zit te twijfelen of ik het niet gewoon moet vragen
Moet hij niet dood gaan?quote:
Examenvragen?quote:
Zijn gedrag doet me echt zo denken aan hoe ik was als klein kind toen ik mijn zin niet kreeg.quote:
Echt he, wat een clown.quote:
Ik heb ook voormalige vrienden die mijn stories kijken. So what? Dat is social media voor je. Dan moet je zo'n persoon gewoon blokkeren ofzo.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Zit te twijfelen of ik het niet gewoon moet vragen
Je vindt dat niet raar?quote:Op maandag 19 januari 2026 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook voormalige vrienden die mijn stories kijken. So what? Dat is social media voor je. Dan moet je zo'n persoon gewoon blokkeren ofzo.
quote:'Er zijn geen schriftelijke documenten, het is alleen zo omdat er honderden jaren geleden een boot aanmeerde, maar wij hebben daar ook boten laten aanmeren.'
Nee.quote:
Ja dit.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook voormalige vrienden die mijn stories kijken. So what? Dat is social media voor je. Dan moet je zo'n persoon gewoon blokkeren ofzo.
Mja omdat ik er gewoon echt nog steeds verdrietig om benquote:Op maandag 19 januari 2026 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij hecht er echt teveel waarde aan Bal
Het gaat natuurlijk niet echt om dat hij nog die stories volgt, maar dat hij verder niets van zich laat horen.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij hecht er echt teveel waarde aan Bal
Je verwacht het niet in de winter..quote:Op maandag 19 januari 2026 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik snap eindelijk waarom die zon gewoon niets deed om het binnen lekker op te warmen. Het is gewoon verschrikkelijk fris op eens buiten.
Mooie dag om de hele dag binnen te blijven
En wij op de VS- oh wacht.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leif mag aanspraak maken op de VS lees ik hierin.
Tja. Zo gaat het leven nou eenmaal. En je hecht er teveel waarde aan omdat je zo graag een vriend wil en dan voelt alles anders raar.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja omdat ik er gewoon echt nog steeds verdrietig om ben
Tja ook daarvoor geldt: helaas pindakaas.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet echt om dat hij nog die stories volgt, maar dat hij verder niets van zich laat horen.
quote:Op maandag 19 januari 2026 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leif mag aanspraak maken op de VS lees ik hierin.
Tja, uiteindelijk komt het er nu op neer wie het machtigst is. Als we niet gaan samenwerken als Europa, zijn we de klos.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met Amerika?
Acht? Het worden er steeds meer die hij beëindigd zou hebben.quote:
Die zwemt in het geld om haar zorgen te vergeten.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:30 schreef Ama het volgende:
Zou Melania nou nooit denken van fuck ik ben getrouwd met een enorme kleuter.
Nou ja, na afgelopen weekend had ik wel even de illusie dat het zacht zou blijvenquote:
Is IJsland.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met Amerika?
Ik zie mijn spaargeld in rook op gaanquote:Op maandag 19 januari 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
3 jaar duurt ineens nog best lang. Want zolang is die sinaasappel nog aan de macht.
Dat vind ik een beetje te makkelijk. Het maakt toch wel een beetje uit wie je vrienden zijn en of je daar contact mee hebt of niet? Als dat je allemaal niets kan boeien, heb je ook een probleem.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ook daarvoor geldt: helaas pindakaas.
Hoezo?quote:Op maandag 19 januari 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie mijn spaargeld in rook op gaan
Daarom uitgevenquote:Op maandag 19 januari 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie mijn spaargeld in rook op gaan
Mja ik kan ook niet zo denken nee.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje te makkelijk. Het maakt toch wel een beetje uit wie je vrienden zijn en of je daar contact mee hebt of niet? Als dat je allemaal niets kan boeien, heb je ook een probleem.
Rode kaarsen op de cryptomarkt sinds die clown weer een driftige peuter aan het uithangen is die z'n zin niet krijgt.quote:
Aah zo op die manier.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rode kaarsen op de cryptomarkt sinds die clown weer een driftige peuter aan het uithangen is die z'n zin niet krijgt.
Tuurlijk, maar je moet niet blijven hangen in antwoorden te vinden die je niet krijgt. Als iemand geen contact wil dan wil iemand geen contact.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje te makkelijk. Het maakt toch wel een beetje uit wie je vrienden zijn en of je daar contact mee hebt of niet? Als dat je allemaal niets kan boeien, heb je ook een probleem.
Valt nog mee dat er de afgelopen week niets gebeurd is. Men wordt immuun.quote:
Gewoon naar casino en even op rood inzetten.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rode kaarsen op de cryptomarkt sinds die clown weer een driftige peuter aan het uithangen is die z'n zin niet krijgt.
Vance.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:35 schreef Ama het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd welke president hierna het hele zooitje weer mag opruimen.
Jij zou je dan niet afvragen waarom iemand geen contact meer wil? Je kunt ook moeilijk besluiten ergens wel of niet in te blijven hangen trouwens.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je moet niet blijven hangen in antwoorden te vinden die je niet krijgt. Als iemand geen contact wil dan wil iemand geen contact.
Ik ken het verhaal van iemand die z'n hele hebben en houden op rood heeft gezet. Hij won.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon naar casino en even op rood inzetten.
Heb je die persoon gevraagd waaromquote:Op maandag 19 januari 2026 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Loslaten is een kunst.
Ik heb ook iemand gehad die op de ene andere dag niet meer met mij wilde spreken, maar nog wel zo nu en dan op een social media post reageerde. Voelde ik mij in eerste instantie ook gedumpt? Ja.
Blijf ik er in hangen? Nee. Door met het leven.
Daar heeft iemand redenen voor. Als iemand die zou willen delen dan zou iemand dat wel doen.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zou je dan niet afvragen waarom iemand geen contact meer wil? Je kunt ook moeilijk besluiten ergens wel of niet in te blijven hangen trouwens.
Nee. Hoef ik niet te weten. Al kan ik het wel raden.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je die persoon gevraagd waarom
Die geen contact meer wilde ?
Soms is zo'n vriendschap ook gewoon te beschadigd, dat komt niet meer goed. Maar ik kan zelf ook heel moeilijk mensen uit mijn leven bannenquote:Op maandag 19 januari 2026 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Hoef ik niet te weten. Al kan ik het wel raden.
En je krijgt die vriendschap toch niet meer terug als je de reden weet.
Daar heb je ook wel een punt.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Hoef ik niet te weten. Al kan ik het wel raden.
En je krijgt die vriendschap toch niet meer terug als je de reden weet.
"I still want to see you eat, just not at my table"quote:Op maandag 19 januari 2026 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms is zo'n vriendschap ook gewoon te beschadigd, dat komt niet meer goed. Maar ik kan zelf ook heel moeilijk mensen uit mijn leven bannenDus ik hou ze wel op social media enzo. Dat vinden sommige mensen ook weer raar, maar dat we mot hebben gehad wil niet zeggen dat je dood kan vallen en dat het me niet boeit wat er met je gebeurt. Dan moet je het wel heel bont hebben gemaakt en dat is nog nooit gebeurd.
Geen #Nattekatquote:
Hij kan er niks Vance.quote:
Dat zal ook wel een verschil in hechtingsstijlen zijn.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heeft iemand redenen voor. Als iemand die zou willen delen dan zou iemand dat wel doen.
Ik kan mij daar iets minder druk over maken, sorry.
Ik verveelde me laatst en keek voor de grap even wat Instagram mij voor hersenrot te bieden had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |