Nee daar staat haar huis.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft zeker naar het weerbericht gekeken.
Heet Rotterdam-Zuid tegenwoordig zo?quote:Op zondag 18 januari 2026 22:45 schreef Modus het volgende:
Bal is onderweg naar Noord-Afrika. Ik dacht dat wil ik even mededelen.
ditquote:Op zondag 18 januari 2026 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb ook nog niet de plannen er ooit heen te gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
in ijsland?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Geen overnachting regelen de dag voor de verduistering is echt catastrofaal geweest.
Dat wordt overnachten in de auto.
Genoeg auto’s die je daar kunt huren waar je gewoon in kunt slapen.quote:Op zondag 18 januari 2026 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Geen overnachting regelen de dag voor de verduistering is echt catastrofaal geweest.
Dat wordt overnachten in de auto.
Net als de ME.quote:
Heer Haags.quote:
Rip balliequote:Op maandag 19 januari 2026 04:51 schreef bitterbal het volgende:
De lucht kwaliteit is heel erg slecht in Bangkok nu en je merkt het ook. Moet hoesten en pijn in mijn keel
Nou nou nou.quote:
Ze gaat helemaal dood door de slechte lucht daarquote:
De Bangkokkers leven toch ook gewoon door ? Net als de mensen bij Tata Steel.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze gaat helemaal dood door de slechte lucht daar
Ja maar die zijn het gewend.quote:Op maandag 19 januari 2026 07:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Bangkokkers leven toch ook gewoon door ? Net als de mensen bij Tata Steel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |