notedquote:Op zondag 18 januari 2026 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ooit de Africa Cup gekeken in Afrika. Ik dacht dat wil ik even mededelen.
Ik ben nog nooit in Afrika geweest. Ik dacht dat wil ik even mededelen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb ooit de Africa Cup gekeken in Afrika. Ik dacht dat wil ik even mededelen.
Ik ook niet en heb ook nog niet de plannen er ooit heen te gaan.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Afrika geweest. Ik dacht dat wil ik even mededelen.
Moet zeggen dat het bij mij ook niet direct hoog op de verlanglijst staatquote:Op zondag 18 januari 2026 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb ook nog niet de plannen er ooit heen te gaan.
Die heeft zeker naar het weerbericht gekeken.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:45 schreef Modus het volgende:
Bal is onderweg naar Noord-Afrika. Ik dacht dat wil ik even mededelen.
Kunnen we haar volgen?quote:Op zondag 18 januari 2026 22:45 schreef Modus het volgende:
Ik zie daar regen.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft zeker naar het weerbericht gekeken.
Nee daar staat haar huis.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heeft zeker naar het weerbericht gekeken.
Heet Rotterdam-Zuid tegenwoordig zo?quote:Op zondag 18 januari 2026 22:45 schreef Modus het volgende:
ditquote:Op zondag 18 januari 2026 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb ook nog niet de plannen er ooit heen te gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
in ijsland?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Geen overnachting regelen de dag voor de verduistering is echt catastrofaal geweest.
Dat wordt overnachten in de auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |