Wilden eerst ook nog Noord Macedonië erbij maar dat wordt erg veelquote:Op zondag 18 januari 2026 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, dat kan je ook goed combineren inderdaad. Ik ben in Montenegro alleen in Bar (beetje matig) en Ulcjingeweest. Maar tof joh! Wel warm in juni.
Als ze op schoot gaat liggen blijft ze altijd wel lief doen. Ze kan beetje crazy worden als ze speels is.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat is een mooi hyperfocusprojectje voor je, dorodango's.Ben je nog speciale klei aan het zoeken?
En begint het al een beetje te lukken? Doet me ook wel denken aan vuur maken trouwens.
Je woonkamer is vast niet heel netjes nu.
[..]Leuk.
Ik ben het nog aan het leren, af en toe heb ik een mooie, en dan verpest ik het vervolgens weer compleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zeker bezig met klei zoeken en mensen vragen enzo, maar de klei uit de aarde filteren is dus een heel proces wat ik niet lekker onder de knie krijg, dus ben ik nu veel bezig met gekochte valsspeelklei.
En ja, ik denk dat je beeld van mijn woonkamer prima klopt.En ooohja man, dat vuur maken, dat zou ik eigenlijk weer eens moeten proberen. (Nee!
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het met jou alweer een beetje beter?
Lekker zijn diequote:Op zondag 18 januari 2026 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga zo ook nog even een goudkiwi verorberen.
Mooi. Moet je nog vaak naar de fysio?quote:Op zondag 18 januari 2026 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat de zwelling nu wel zo goed als uit m'n arm is verdwenen.
Ja weet niet hoe lang je gaat maar dat klinkt idd een beetje te optimistich allemaal.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wilden eerst ook nog Noord Macedonië erbij maar dat wordt erg veel
Ja dat duurt nog wel een tijdje. Eerst elke week en daarna elke twee weken.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi. Moet je nog vaak naar de fysio?
Ben jij in Skopje geweest?quote:Op zondag 18 januari 2026 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, dat kan je ook goed combineren inderdaad. Ik ben in Montenegro alleen in Bar (beetje matig) en Ulcjingeweest. Maar tof joh! Wel warm in juni.
Bijna 3 wekenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe lang je gaat maar dat klinkt idd een beetje te optimistich allemaal.
Dan vraag ik je niet om tipsquote:Op zondag 18 januari 2026 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee in Sveti Naum, dus alleen even de grens over.
Het zou wel mooi zijn als je een proces weet te vinden waarmee het steeds lekker gaat. Dan kun je het de kinderen misschien ook laten doen. Is goed voor de concentratie.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben het nog aan het leren, af en toe heb ik een mooie, en dan verpest ik het vervolgens weer compleet.Ik ben zeker bezig met klei zoeken en mensen vragen enzo, maar de klei uit de aarde filteren is dus een heel proces wat ik niet lekker onder de knie krijg, dus ben ik nu veel bezig met gekochte valsspeelklei.
Whehe, overal bakjes en zeven en zo?quote:En ja, ik denk dat je beeld van mijn woonkamer prima klopt.En ooohja man, dat vuur maken, dat zou ik eigenlijk weer eens moeten proberen. (Nee!
)
Niet fantastisch. Er zit veel tegen. Maar goed, dat houdt vast een keer op en ik houd wel stand.quote:Gaat het met jou alweer een beetje beter?
Haha, dat is een goede reden om ze te moeten eten.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker zijn dieeuro per stuk zowat dus dan moet ik ze wel eten.
Klopt wil ook nog een beetje rust ipv alleen maar rijdenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is lekker lang! Maar zou het denk ik alsnog beperken tot 2 landen.
Pff, je hebt er een hele hobby bij zo.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat duurt nog wel een tijdje. Eerst elke week en daarna elke twee weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |