SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• Niet mijn smilies![]()
quote:
Liesjequote:
Ik eet zelf meestal de vegan van AH maar dit was gewoon dood beest van de AH en minder vet en taai dan ik van vroeger gewend was.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet jij nog ergens goede shoarma te vinden? Die uit de supermarkt is altijd van dat taaie spul
Liesl, dat is lang geleden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe is het hier met iedereen?quote:quote:Op zondag 18 januari 2026 21:14 schreef mschol het volgende:
Data oude foon naar nieuwe foon aan het overzetten...
misschien kan ik em dan wel in gebruik gaan nemen
[..]![]()
Ha Koen! Wat leuk, dat zou tijd worden!quote:Op zondag 18 januari 2026 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Liesje. Juni ga ik eindelijk ook eens richting Albaantje
ik zag nog op FB langskomen dat we daar vandaag 6 jaar geleden warenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha Koen! Wat leuk, dat zou tijd worden!Ga je rondreizen? Ben zellf echt al lang niet geweest, of naja laatst een overstap omdat dat de goedkoopste optie was om naar Valencia te vliegen.
6 jaar. jeetje!quote:Op zondag 18 januari 2026 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zag nog op FB langskomen dat we daar vandaag 6 jaar geleden waren
Rondreizen, huurauto etc etc. Twijfelen alleen nog of het alleen Albanië wordt of ook Montenegro erbijquote:Op zondag 18 januari 2026 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha Koen! Wat leuk, dat zou tijd worden!Ga je rondreizen? Ben zellf echt al lang niet geweest, of naja laatst een overstap omdat dat de goedkoopste optie was om naar Valencia te vliegen.
ja dat met hallojo was in 2017quote:Op zondag 18 januari 2026 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
6 jaar. jeetje!Dat was Tirana dan denk ik he? Want met Hallojo was volgens mij in oktober of november dacht ik.
Oh ja, dat is een mooi hyperfocusprojectje voor je, dorodango's.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Liesl, dat is lang geleden!
Ja goed goed, nog steeds druk met ingressen en ik had de afgelopen weken een mega hyperfocusje op dorodango's, inclusief klei winnen uit aarde en uiteraard de hele mikmak en tyfuszooi.Moest nog vaak aan de wilgen denken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja, dat kan je ook goed combineren inderdaad. Ik ben in Montenegro alleen in Bar (beetje matig) en Ulcjinquote:Op zondag 18 januari 2026 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rondreizen, huurauto etc etc. Twijfelen alleen nog of het alleen Albanië wordt of ook Montenegro erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |