Wie zou ik zijn?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, is me niet heel erg goed afgegaan volgens mij.
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dar klinkt best lekker idd :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja tropische Tessa is ook logiscjer voor balquote:Op zondag 18 januari 2026 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ik dacht @:thestigsdutchcousin omdat het net als Fles een man is en hij op een motor rijdt.
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]Ahja gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nou, beter dan een hostel tochquote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was al blij als we naar een huisje vlak over de grens in Duitsland gingen.
Nee ik weet het ook nietquote:Op zondag 18 januari 2026 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag niks met haken, en zag ook niks voor mezelf
Moet zelf ook nog op cursus zo te zienquote:Op zondag 18 januari 2026 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik weet het ook niet
Ik spreek niet genoeg USiaans hiervoor
Meeste hostels waar ik geweest ben hadden we gewoon prive-kamer. Dan maakt het allemaal niet zo gek veel uit. Je komt er toch alleen om te slapen.quote:
Ah ok, ik dacht dat je altijd met anderen sliep. Onbekenden die snurken e.d.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste hostels waar ik geweest ben hadden we gewoon prive-kamer. Dan maakt het allemaal niet zo gek veel uit. Je komt er toch alleen om te slapen.
Vind het toch een vies idee.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste hostels waar ik geweest ben hadden we gewoon prive-kamer. Dan maakt het allemaal niet zo gek veel uit. Je komt er toch alleen om te slapen.
Ja, dat had ik in Oostenrijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je altijd met anderen sliep. Onbekenden die snurken e.d.
Wij gingen eigenlijk altijd naar een huisje in Nederland, soms België en soms idd Duitsland.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was al blij als we naar een huisje vlak over de grens in Duitsland gingen.
Vrienden die snurken zijn net zo vervelend. Op de vriendenweekenden lagen de snurkers altijd bij elkaar gelukkig.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met interrailen met ex hadden we veelal 2 persoonskamers in hostelsquote:Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt mij goedquote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, is me niet heel erg goed afgegaan volgens mij.
Ik vind kamperen persoonlijk echt verschrikkelijk. Helemaal in een tentje.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom kamperen. Eigen bed, eigen lakens. Ga zo maar door.
ze was wel misselijk van het te veel eten... dus kans is aanwezig dat er wat kilo's bij zijn gekomenquote:
Snap ik wel. Overal naaktslakkenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind kamperen persoonlijk echt verschrikkelijk. Helemaal in een tentje.
Volgens mij had ze daarvoor wel redelijk wat ruimte gemaakt om in Nederland alles te kunnen eten.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze was wel misselijk van het te veel eten... dus kans is aanwezig dat er wat kilo's bij zijn gekomen
Die gaan dan 's nachts binnen over het tentdoek naar boven en dan laten ze zich vallen.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap ik wel. Overal naaktslakken
Of kruipen in je schoenen die voor je tent staanquote:Op zondag 18 januari 2026 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Die gaan dan 's nachts binnen over het tentdoek naar boven en dan laten ze zich vallen.
Oh ja, dan voel je dat snot zo tussen je tenen als je dan je schoenen aandoet.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of kruipen in je schoenen die voor je tent staan
Nu wil ik helemaal niet meer.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap ik wel. Overal naaktslakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |