quote:Op zondag 18 januari 2026 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat
Even deze jas kopen als je alleen maar handbagage mag hebben
Bekijk deze YouTube-video
Was vooral besparen op de verkeerde dingen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hostel.. Wat was dit voor budgetvakantie zeg
Weer wat geleerd US. Kun je eindelijk afscheid nemen van dat wogstebrooike.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze die ook voor mannen dan tegenwoordig?
Jezusquote:Op zondag 18 januari 2026 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het beste komt nog. Want we hadden een heel vroege vlucht terug dus konden ook een overnachting minder boeken want zouden wel hele nacht met auto rondcrossen om noorderlicht te zien.
Als je een auto huurt kun je toch gewoon een fatsoenlijke tas en een kleinere rugzak meenemen? Normaal formaat rugzak is personal item.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... denk dat een week net iets te lang is om met alleen m'n wandelrugzak te overleven.
Voor 5 dagen Oostenrijk zat dat ding al propvol, en dat was 5 dagen 30+. Denk niet dat ik dat hoef te verwachten in IJsland
ik heb dezequote:Op zondag 18 januari 2026 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh ik had nog een vraag voor je. Welke vaatwasser heb jij? Ik zat er namelijk ook aan te denken om er toch maar eentje aan te schaffen om depri afwasstapel te voorkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoeft niet aan een kraan te hangen, zit een maatbeker van 1.8ltr bij waarmee je hem kan vullen met 5ltr water.
Kan wel aan de kraan als je wilt.
Afvoerslang kan in de gootsteen, of een andere afvoerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
hostels sowiesoquote:Op zondag 18 januari 2026 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik had al spijt van mijn keus voor een hostel in Oostenrijk, laat staan als je met z'n tweeën bent
Wowquote:Op zondag 18 januari 2026 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als feeder kun je geen betere hebben
Ja, mijn rugzak lijkt net binnen die grenzen te vallen, en mijn grote wandelrugzak is precies de maat van handbagage. Maar het is vooral de vraag of ik wel genoeg kleding erin gepropt krijgquote:Op zondag 18 januari 2026 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je een auto huurt kun je toch gewoon een fatsoenlijke tas en een kleinere rugzak meenemen? Normaal formaat rugzak is personal item.
Hoe lang ga je? En beter proppen. Je bent geen vrouwquote:Op zondag 18 januari 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, mijn rugzak lijkt net binnen die grenzen te vallen, en mijn grote wandelrugzak is precies de maat van handbagage. Maar het is vooral de vraag of ik wel genoeg kleding erin gepropt krijg
dan kan ik het mij nog voorstellen dat je daarvoor kiestquote:Op zondag 18 januari 2026 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is leuk als je op de middelbare school zit. Oh nee, ook dan niet.
Oh dat klinkt wel leuk.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:29 schreef Nizno het volgende:
@:ama
is dit wat voor je?
Talamasca: The Secret Order
[..]
Je bent een man, zoveel hoef je niet mee te nemenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, mijn rugzak lijkt net binnen die grenzen te vallen, en mijn grote wandelrugzak is precies de maat van handbagage. Maar het is vooral de vraag of ik wel genoeg kleding erin gepropt krijg
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En je hebt maar 1 boxer nodig per 4 dagen
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En je hebt maar 1 boxer nodig per 4 dagen
Heeft hij toevallig 1 extra schone boxer voor.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]En wat als hij daar de vrouw van zijn dromen tegen komt?
Die heeft haar eigen tas.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]En wat als hij daar de vrouw van zijn dromen tegen komt?
Dat ligt wat zwaar op de maag.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EN barbecue-gegrilde stoeptegel
Luxe ponyquote:Op zondag 18 januari 2026 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is leuk als je op de middelbare school zit. Oh nee, ook dan niet.
Ik denk terug aan mijn 5-daagse trip naar Oostenrijk afgelopen zomer, toen zat dat ding propvolquote:Op zondag 18 januari 2026 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe lang ga je? En beter proppen. Je bent geen vrouw
Of string. Dat heeft namelijk helemaal geen ruimte nodigquote:Op zondag 18 januari 2026 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig 1 extra schone boxer voor.
Met boxers voor kat?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heeft haar eigen tas.
Hoe is dit nog afgelopen ouwe pik?quote:Op zondag 18 januari 2026 09:40 schreef Haags het volgende:
Mooie dag voor een goede boswandeling. #10.000stappenkomeneraan @:dr_flash
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of string. Dat heeft namelijk helemaal geen ruimte nodig
Die hoopte de man van haar dromen tegen te komenquote:
Als je onderlaag merino is heb je maar 2 merino shirts nodig ipv 5. 2 broeken lijkt mij ook voldoende.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk terug aan mijn 5-daagse trip naar Oostenrijk afgelopen zomer, toen zat dat ding propvol
Maar bedenk met nu dat dat inclusief die kleinere rugtas was, die kan nu los mee en ook gevuld worden, dus zal vast wel lukken.
Ik ga een week. En ik verwacht nog wel wat dikkere kleding nodig te hebben.
Ik ging gewoon over de hele wereld bij familie op vakantiequote:
Ik kwam daarvoor niet verder dan 1 dorp verder in de Achterhoek, Betuwe en Kampenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging gewoon over de hele wereld bij familie op vakantieAls ik in een hostel had moeten slapen, was ik niet op vakantie gegaan
Dan liever in een tentje.
Campingsquote:Op zondag 18 januari 2026 20:42 schreef mschol het volgende:
als ik al wegging toen, zou je mij nooit op een camping zien
bungelows vroegerquote:Op zondag 18 januari 2026 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Campings![]()
![]()
Heerlijk man als kind 2 weken vrijheid en je eigen tent
Ik nomineer mezelf voor accuzuurquote:Op zondag 18 januari 2026 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Wie is wie in het dorpje?
De Dikke Rollade
De Professor
Tokkie Teek
De Geit
Voorn met je Lesbische Moeders
Fles op de Brommert
De Golden Retriever
Gesmolten ET Gezicht
Accuzuur
Picasso
NPC (tweemaal)
Linkerbaangranaat
Muizenhoofdje aka Brasem
Belegen Kaas Huismerk
Luxe Platvis
Emo Breinaald
Tropische Tessa
Antieke Spijker
De Gillende Ponyman
De Vesuvius
Hare Onhandigheid
Moeten we de user met je omschrijving matchen?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:43 schreef UitStraling het volgende:
De Dikke Rollade
De Professor
Tokkie Teek
De Geit
Fles op de Brommert
De Golden Retriever
Gesmolten ET Gezicht
Accuzuur
Picasso
NPC (tweemaal)
Linkerbaangranaat
Muizenhoofdje aka Brasem
Belegen Kaas Huismerk
Luxe Platvis
Emo Breinaald
Tropische Tessa
Antieke Spijker
De Gillende Ponyman
De Vesuvius
Hare Onhandigheid
Totaal 15.574 stappen vandaagquote:Op zondag 18 januari 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is dit nog afgelopen ouwe pik?
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we de user met je omschrijving matchen?
Ging toen met een vriendin naar hostels, want dat deden we ook toen we nog arme studenten waren.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik had al spijt van mijn keus voor een hostel in Oostenrijk, laat staan als je met z'n tweeën bent
Is weer eens wat anders dan m'n dagelijkse kruiswoordpuzzel. Even zienquote:Op zondag 18 januari 2026 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
In een andere werkelijkheid heten ze zo.
2 weken kamperen en dan tijdens kamperen 1 uitje naar pretpark/dierentuin oidquote:Op zondag 18 januari 2026 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik wel.. we hadden het best luxe
Ik denk dat Fles op de brommert @bitterbal isquote:Op zondag 18 januari 2026 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten we de user met je omschrijving matchen?
Wat zit er in?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:41 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills
Deze is trouwens verrassend lekker
we deden vaak dagtripjes naar steden in de buurt volgens mij, niet perse pretpark of dierentuin ofzoquote:Op zondag 18 januari 2026 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 weken kamperen en dan tijdens kamperen 1 uitje naar pretpark/dierentuin oid
Tquote:
quote:Ingrediënten: Zwarte Thee, aroma, saffloerbloesem, korenbloembloesem, zonnenbloembloesem
Hmm, is me niet heel erg goed afgegaan volgens mij.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:43 schreef UitStraling het volgende:
De Dikke Rollade --> Kan vrijwel iedereen hier zijn![]()
De Professor --> Recce
Tokkie Teek --> Ama
De Geit
Fles op de Brommert --> Stig
De Golden Retriever
Gesmolten ET Gezicht
Accuzuur --> ieniminimuis
Picasso --> Bomenverzameling
NPC (tweemaal) --> Wat is NPC?![]()
Linkerbaangranaat --> Budapestenaar
Muizenhoofdje aka Brasem --> dud0r
Belegen Kaas Huismerk
Luxe Platvis
Emo Breinaald --> Crack
Tropische Tessa --> bitterbal
Antieke Spijker --> Etto
De Gillende Ponyman
De Vesuvius
Hare Onhandigheid --> CherryLips
Ik was al blij als we naar een huisje vlak over de grens in Duitsland gingen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging gewoon over de hele wereld bij familie op vakantieAls ik in een hostel had moeten slapen, was ik niet op vakantie gegaan
Dan liever in een tentje.
Oh dar klinkt best lekker idd :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hmm ik dacht @TheStigsDutchCousin omdat het net als Fles een man is en hij op een motor rijdt.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat Fles op de brommert @:bitterbal is
npc, Non-Player Characterquote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, is me niet heel erg goed afgegaan volgens mij.
Wie zou ik zijn?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dar klinkt best lekker idd :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja tropische Tessa is ook logiscjer voor balquote:Op zondag 18 januari 2026 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ik dacht @:thestigsdutchcousin omdat het net als Fles een man is en hij op een motor rijdt.
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]Ahja gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nou, beter dan een hostel tochquote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was al blij als we naar een huisje vlak over de grens in Duitsland gingen.
Nee ik weet het ook nietquote:Op zondag 18 januari 2026 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag niks met haken, en zag ook niks voor mezelf
Moet zelf ook nog op cursus zo te zienquote:Op zondag 18 januari 2026 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik weet het ook niet
Ik spreek niet genoeg USiaans hiervoor
Meeste hostels waar ik geweest ben hadden we gewoon prive-kamer. Dan maakt het allemaal niet zo gek veel uit. Je komt er toch alleen om te slapen.quote:
Ah ok, ik dacht dat je altijd met anderen sliep. Onbekenden die snurken e.d.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste hostels waar ik geweest ben hadden we gewoon prive-kamer. Dan maakt het allemaal niet zo gek veel uit. Je komt er toch alleen om te slapen.
Vind het toch een vies idee.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste hostels waar ik geweest ben hadden we gewoon prive-kamer. Dan maakt het allemaal niet zo gek veel uit. Je komt er toch alleen om te slapen.
Ja, dat had ik in Oostenrijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je altijd met anderen sliep. Onbekenden die snurken e.d.
Wij gingen eigenlijk altijd naar een huisje in Nederland, soms België en soms idd Duitsland.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was al blij als we naar een huisje vlak over de grens in Duitsland gingen.
Vrienden die snurken zijn net zo vervelend. Op de vriendenweekenden lagen de snurkers altijd bij elkaar gelukkig.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met interrailen met ex hadden we veelal 2 persoonskamers in hostelsquote:Op zondag 18 januari 2026 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt mij goedquote:Op zondag 18 januari 2026 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind kamperen persoonlijk echt verschrikkelijk. Helemaal in een tentje.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarom kamperen. Eigen bed, eigen lakens. Ga zo maar door.
ze was wel misselijk van het te veel eten... dus kans is aanwezig dat er wat kilo's bij zijn gekomenquote:
Snap ik wel. Overal naaktslakkenquote:Op zondag 18 januari 2026 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind kamperen persoonlijk echt verschrikkelijk. Helemaal in een tentje.
Volgens mij had ze daarvoor wel redelijk wat ruimte gemaakt om in Nederland alles te kunnen eten.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze was wel misselijk van het te veel eten... dus kans is aanwezig dat er wat kilo's bij zijn gekomen
Die gaan dan 's nachts binnen over het tentdoek naar boven en dan laten ze zich vallen.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap ik wel. Overal naaktslakken
Of kruipen in je schoenen die voor je tent staanquote:Op zondag 18 januari 2026 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Die gaan dan 's nachts binnen over het tentdoek naar boven en dan laten ze zich vallen.
Oh ja, dan voel je dat snot zo tussen je tenen als je dan je schoenen aandoet.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of kruipen in je schoenen die voor je tent staan
Nu wil ik helemaal niet meer.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap ik wel. Overal naaktslakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |