Wowquote:Op zondag 18 januari 2026 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als feeder kun je geen betere hebben
Ja, mijn rugzak lijkt net binnen die grenzen te vallen, en mijn grote wandelrugzak is precies de maat van handbagage. Maar het is vooral de vraag of ik wel genoeg kleding erin gepropt krijgquote:Op zondag 18 januari 2026 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je een auto huurt kun je toch gewoon een fatsoenlijke tas en een kleinere rugzak meenemen? Normaal formaat rugzak is personal item.
Hoe lang ga je? En beter proppen. Je bent geen vrouwquote:Op zondag 18 januari 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, mijn rugzak lijkt net binnen die grenzen te vallen, en mijn grote wandelrugzak is precies de maat van handbagage. Maar het is vooral de vraag of ik wel genoeg kleding erin gepropt krijg
dan kan ik het mij nog voorstellen dat je daarvoor kiestquote:Op zondag 18 januari 2026 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is leuk als je op de middelbare school zit. Oh nee, ook dan niet.
Oh dat klinkt wel leuk.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:29 schreef Nizno het volgende:
@:ama
is dit wat voor je?
Talamasca: The Secret Order
[..]
Je bent een man, zoveel hoef je niet mee te nemenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, mijn rugzak lijkt net binnen die grenzen te vallen, en mijn grote wandelrugzak is precies de maat van handbagage. Maar het is vooral de vraag of ik wel genoeg kleding erin gepropt krijg
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En je hebt maar 1 boxer nodig per 4 dagen
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En je hebt maar 1 boxer nodig per 4 dagen
Heeft hij toevallig 1 extra schone boxer voor.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]En wat als hij daar de vrouw van zijn dromen tegen komt?
Die heeft haar eigen tas.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]En wat als hij daar de vrouw van zijn dromen tegen komt?
Dat ligt wat zwaar op de maag.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
EN barbecue-gegrilde stoeptegel
Luxe ponyquote:Op zondag 18 januari 2026 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is leuk als je op de middelbare school zit. Oh nee, ook dan niet.
Ik denk terug aan mijn 5-daagse trip naar Oostenrijk afgelopen zomer, toen zat dat ding propvolquote:Op zondag 18 januari 2026 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe lang ga je? En beter proppen. Je bent geen vrouw
Of string. Dat heeft namelijk helemaal geen ruimte nodigquote:Op zondag 18 januari 2026 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig 1 extra schone boxer voor.
Met boxers voor kat?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heeft haar eigen tas.
Hoe is dit nog afgelopen ouwe pik?quote:Op zondag 18 januari 2026 09:40 schreef Haags het volgende:
Mooie dag voor een goede boswandeling. #10.000stappenkomeneraan @:dr_flash
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of string. Dat heeft namelijk helemaal geen ruimte nodig
Die hoopte de man van haar dromen tegen te komenquote:
Als je onderlaag merino is heb je maar 2 merino shirts nodig ipv 5. 2 broeken lijkt mij ook voldoende.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk terug aan mijn 5-daagse trip naar Oostenrijk afgelopen zomer, toen zat dat ding propvol
Maar bedenk met nu dat dat inclusief die kleinere rugtas was, die kan nu los mee en ook gevuld worden, dus zal vast wel lukken.
Ik ga een week. En ik verwacht nog wel wat dikkere kleding nodig te hebben.
Ik ging gewoon over de hele wereld bij familie op vakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |