quote:Op zondag 18 januari 2026 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat
Even deze jas kopen als je alleen maar handbagage mag hebben
Bekijk deze YouTube-video
Was vooral besparen op de verkeerde dingen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hostel.. Wat was dit voor budgetvakantie zeg
Weer wat geleerd US. Kun je eindelijk afscheid nemen van dat wogstebrooike.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze die ook voor mannen dan tegenwoordig?
Jezusquote:Op zondag 18 januari 2026 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het beste komt nog. Want we hadden een heel vroege vlucht terug dus konden ook een overnachting minder boeken want zouden wel hele nacht met auto rondcrossen om noorderlicht te zien.
Als je een auto huurt kun je toch gewoon een fatsoenlijke tas en een kleinere rugzak meenemen? Normaal formaat rugzak is personal item.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:31 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... denk dat een week net iets te lang is om met alleen m'n wandelrugzak te overleven.
Voor 5 dagen Oostenrijk zat dat ding al propvol, en dat was 5 dagen 30+. Denk niet dat ik dat hoef te verwachten in IJsland
ik heb dezequote:Op zondag 18 januari 2026 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh ik had nog een vraag voor je. Welke vaatwasser heb jij? Ik zat er namelijk ook aan te denken om er toch maar eentje aan te schaffen om depri afwasstapel te voorkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoeft niet aan een kraan te hangen, zit een maatbeker van 1.8ltr bij waarmee je hem kan vullen met 5ltr water.
Kan wel aan de kraan als je wilt.
Afvoerslang kan in de gootsteen, of een andere afvoerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
hostels sowiesoquote:Op zondag 18 januari 2026 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik had al spijt van mijn keus voor een hostel in Oostenrijk, laat staan als je met z'n tweeën bent
Wowquote:Op zondag 18 januari 2026 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als feeder kun je geen betere hebben
Ja, mijn rugzak lijkt net binnen die grenzen te vallen, en mijn grote wandelrugzak is precies de maat van handbagage. Maar het is vooral de vraag of ik wel genoeg kleding erin gepropt krijgquote:Op zondag 18 januari 2026 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je een auto huurt kun je toch gewoon een fatsoenlijke tas en een kleinere rugzak meenemen? Normaal formaat rugzak is personal item.
Hoe lang ga je? En beter proppen. Je bent geen vrouwquote:Op zondag 18 januari 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, mijn rugzak lijkt net binnen die grenzen te vallen, en mijn grote wandelrugzak is precies de maat van handbagage. Maar het is vooral de vraag of ik wel genoeg kleding erin gepropt krijg
dan kan ik het mij nog voorstellen dat je daarvoor kiestquote:Op zondag 18 januari 2026 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is leuk als je op de middelbare school zit. Oh nee, ook dan niet.
Oh dat klinkt wel leuk.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:29 schreef Nizno het volgende:
@:ama
is dit wat voor je?
Talamasca: The Secret Order
[..]
Je bent een man, zoveel hoef je niet mee te nemenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, mijn rugzak lijkt net binnen die grenzen te vallen, en mijn grote wandelrugzak is precies de maat van handbagage. Maar het is vooral de vraag of ik wel genoeg kleding erin gepropt krijg
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En je hebt maar 1 boxer nodig per 4 dagen
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En je hebt maar 1 boxer nodig per 4 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |