quote:
One can only hope.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, misschien rijdt ie daar wel doorheen met zijn Yaris op hoge pootjes @:kwiwi
Lijkt me wel iets voor Kat om in een asregen terecht te komen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, misschien rijdt ie daar wel doorheen met zijn Yaris op hoge pootjes @:kwiwi
Zelf fooi vragen natuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat nou als je geld terugkrijgt, geen jij daar dan een fooi bij?
Doen ze toch wel als je blank bent.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je niks geeft spugen ze op je patat.
Kwiwi: eerst fooi % intoetsen en dan krijg je je antwoordquote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen massaal morgen een fooiverzoek naar HR sturen, graag 15 procent extra loon aub (omdat ik het waard ben)
Denk niet dat een 4x4 dan veel verder komtquote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Een verse lavastroom is ook best lastig door te komen.
Of misschien heet Eyjafjallajökull er wel weer zin in en gaan de vliegtuigen niet meerquote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen ze toch wel als je blank bent.
Daardoor heb ik ooit 15 uur op mijn vliegtuig moeten wachtenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien heet Eyjafjallajökull er wel weer zin in en gaan de vliegtuigen niet meer
Krijg je de dag er na een voorstel voor een transitievergoeding en mag je je laptop en pasjes inleverenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen massaal morgen een fooiverzoek naar HR sturen, graag 15 procent extra loon aub (omdat ik het waard ben)
Dat je jezelf verplicht om moet laten bouwen?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je de dag er na een voorstel voor een transitievergoeding en mag je je laptop en pasjes inleveren
Nou, Kat wel hoor, die kan heel goed rijden als het glad is.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat een 4x4 dan veel verder komt
Heb je toen hier ook een liveverslag van gedaan, of was mobiel internet in die tijd nog een gedoetje?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daardoor heb ik ooit 15 uur op mijn vliegtuig moeten wachten
* geeft 5 broodballetjesquote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwiwi: eerst fooi % intoetsen en dan krijg je je antwoord
Ik krijg toch binnenkort een gesprek met HR vanwege mijn wens om elders binnen het bedrijf te werkenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Stoomkat stoomt gewoon door?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, Kat wel hoor, die kan heel goed rijden als het glad is.
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien heet Eyjafjallajökull er wel weer zin in en gaan de vliegtuigen niet meer
Toen kon ik hooguit naar Danny sms’en.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toen hier ook een liveverslag van gedaan, of was mobiel internet in die tijd nog een gedoetje?
Patrick de zeester.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe heet die roze bowling pin uit NK’s UI eigenlijk?
Nu al zin in NK's vakantiequote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe heet die roze bowling pin uit NK’s UI eigenlijk?
Ik zou graag nog eens terug gaan in de winter en rondje afmaken.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja een 4x4 is daar aan te raden begreep ik, zelfs in de zomer. Vrienden van ons vertelden toevallig een paar weken terug dat ze in de zomer een auto uit de modder/een diepe plas op de weg hebben moeten trekken - blijkbaar moesten ze continu door van die plassen waarvan je eigenlijk niet weet hoe diep ze zijn.
Hij vond het wel leuk daar, zij wilde er nooit meer naartoe. Nu heb ik dus nog steeds geen idee of het leuk is of niet
Hoezo lastig? Gewoon de directe vlucht kiezenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de lastigste keuze ooit
Laten we dat maar vooral niet doen. Ik wil nog graag naar Zandvoort de week ernaquote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt toch 26 euro. Daar kun je vast een biertje voor bestellen op IJsland.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo lastig? Gewoon de directe vlucht kiezen
Ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of 1 tomaat.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt toch 26 euro. Daar kun je vast een biertje voor bestellen op IJsland.
Maar ¤26! En dan ook nog eens 25 minuten langer in bed kunnen blijvenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we dat maar vooral niet doen. Ik wil nog graag naar Zandvoort de week erna
Nee joh die 25 euro ben je anders weer kwijt op je tussenstop omdat je daar even wat gaat eten ofzo.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Als je zo moeilijk doet over 26 euro, lijkt me ijsland de verkeerde vakantiebestemmingquote:Op zondag 18 januari 2026 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ¤26! En dan ook nog eens 25 minuten langer in bed kunnen blijven
Ik had die directe eerst nog niet gezien en rekende op 6:30 vertrek uit de AirBnB waar we die laatste nacht slapen. Dat wordt zo steeds vroeger, en mijn reisgenoot vertrekt 's middags pas
Wel 2 uur langer onderweg, irritante overstap en later thuisquote:Op zondag 18 januari 2026 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ¤26! En dan ook nog eens 25 minuten langer in bed kunnen blijven
Ik had die directe eerst nog niet gezien en rekende op 6:30 vertrek uit de AirBnB waar we die laatste nacht slapen. Dat wordt zo steeds vroeger, en mijn reisgenoot vertrekt 's middags pas
jij weet net zo goed als ik waarom hij die tussenstop neemt... extra kans op klaagfeestenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh die 25 euro ben je anders weer kwijt op je tussenstop omdat je daar even wat gaat eten ofzo.
Jouw kennende zou er namelijk ook spontaan vertraging zijn ofzo.
Doe jezelf en ons een plezier en boek de directe vlucht.
Nee als die ons een plezier wil doen kiest 'ie die met overstapquote:Op zondag 18 januari 2026 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee joh die 25 euro ben je anders weer kwijt op je tussenstop omdat je daar even wat gaat eten ofzo.
Ga je ook mee?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Precies. Ik heb @kwiwi nu al zo veel teleurgesteld met m'n goede keuzes, er moet toch wel iets tegemoet komen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee als die ons een plezier wil doen kiest 'ie die met overstap
Toiletbezoek kost daar al 26 euro.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je zo moeilijk doet over 26 euro, lijkt me ijsland de verkeerde vakantiebestemming
Nee. Ik besteed dat geld liever ergens anders aan.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je ook mee?
Is leuk voor ons en het joekeltje.
hoe dan? dit is blind de directe vlucht nemen?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend van me deed dat ook. Dus we gingen de huurauto niet op het vliegtuig halen maar ergens in de stad. Dat scheelde weer een dag auto hurenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je zo moeilijk doet over 26 euro, lijkt me ijsland de verkeerde vakantiebestemming
Wordt gewaardeerdquote:Op zondag 18 januari 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Ik heb @:kwiwi nu al zo veel teleurgesteld met m'n goede keuzes, er moet toch wel iets tegemoet komen.
Maar dan kan ik wel mooi zeggen dat ik in Noorwegen ben geweestquote:Op zondag 18 januari 2026 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel 2 uur langer onderweg, irritante overstap en later thuis
Vliegveld telt nietquote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan kan ik wel mooi zeggen dat ik in Noorwegen ben geweest
Leuk voor in het autistenboekje.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het was wel 3 euro goedkoper, dat je nog een taxi/trein/bus moest betalen om er te komen is terzijdequote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me deed dat ook. Dus we gingen de huurauto niet op het vliegtuig halen maar ergens in de stad. Dat scheelde weer een dag auto huren
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw...
*schoorvoetend toch maar de directe vlucht boekt
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had ik gisteren laten maken, maar durf hem niet in dat ene AI topic te plaatsen
Gids voor verzelenaarsquote:Op zondag 18 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had ik gisteren laten maken, maar durf hem niet in dat ene AI topic te plaatsen
Hahahahaquote:Op zondag 18 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom nietquote:Op zondag 18 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat maakt chatgpt ervan. Ik had gewoon om een boek over antiek gevraagdquote:
Het beste komt nog. Want we hadden een heel vroege vlucht terug dus konden ook een overnachting minder boeken want zouden wel hele nacht met auto rondcrossen om noorderlicht te zien.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het was wel 3 euro goedkoper, dat je nog een taxi/trein/bus moest betalen om er te komen is terzijde
Toch wel veel KSC-info met name die Ama tattoeagequote:
Fles Jagermeister.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag meenemen: persoonlijk item en handbagage. Wat is een persoonlijk item in vredesnaam?
ik heb heel geen tattoeagesquote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch wel veel KSC-info met name die Ama tattoeage
Wat zei Google of de website?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag meenemen: persoonlijk item en handbagage. Wat is een persoonlijk item in vredesnaam?
Je vriendin.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het beste komt nog. Want we hadden een heel vroege vlucht terug dus konden ook een overnachting minder boeken want zouden wel hele nacht met auto rondcrossen om noorderlicht te zien.
Een dildo?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ja maar vind verzelenaars wel een grappig woordje eigenlijkquote:Op zondag 18 januari 2026 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat maakt chatgpt ervan. Ik had gewoon om een boek over antiek gevraagd
Een handtas.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Zal vast een goede nacht zijn geweestquote:Op zondag 18 januari 2026 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het beste komt nog. Want we hadden een heel vroege vlucht terug dus konden ook een overnachting minder boeken want zouden wel hele nacht met auto rondcrossen om noorderlicht te zien.
had ik ook niet verwacht, maar ik moest Ama er in verwerkenquote:
Uiteindelijk was het bewolkt en waren aantal wegen afgesloten. Dus heb achter een sneeuwschuiver gereden grootste deel van de nacht.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]klinkt als die snurkende reisgenoot van Fles
En iedereen was zeker moe en chagrijnig?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het bewolkt en waren aantal wegen afgesloten. Dus heb achter een sneeuwschuiver gereden grootste deel van de nacht.
Als feeder kun je geen betere hebbenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
had ik ook niet verwacht, maar ik moest Ama er in verwerken
Kat met een nektasje, bontkraagje heeft die ook wel nodig in de kou daarquote:
Dat was vast voordeliger dan een hotelquote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het bewolkt en waren aantal wegen afgesloten. Dus heb achter een sneeuwschuiver gereden grootste deel van de nacht.
quote:Deze geheime organisatie houdt toezicht op de balans tussen de mensenwereld en het bovennatuurlijke, met aandacht voor vampiers, heksen en geesten. Guy ontdekt dat hij zelf sinds zijn jeugd in de gaten wordt gehouden door deze organisatie.
Hoefde we niet nog een nachtje in hostel te slapen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was vast voordeliger dan een hotel
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze die ook voor mannen dan tegenwoordig?
Oeh ik had nog een vraag voor je. Welke vaatwasser heb jij? Ik zat er namelijk ook aan te denken om er toch maar eentje aan te schaffen om depri afwasstapel te voorkomenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:29 schreef Nizno het volgende:
@:ama
is dit wat voor je?
Talamasca: The Secret Order
[..]
Hostel.. Wat was dit voor budgetvakantie zegquote:Op zondag 18 januari 2026 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoefde we niet nog een nachtje in hostel te slapen.
Ja ok, liever een nacht in de auto dan in een hostel, dat begrijp ik welquote:Op zondag 18 januari 2026 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoefde we niet nog een nachtje in hostel te slapen.
Scheelt ook in de verwarmingskosten.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh ik had nog een vraag voor je. Welke vaatwasser heb jij? Ik zat er namelijk ook aan te denken om er toch maar eentje aan te schaffen om depri afwasstapel te voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |