Ik had dat laatst al bij een snackbarquote:Op zondag 18 januari 2026 20:00 schreef mschol het volgende:
weer wat uit amerika komt overwaaien:
[..]
https://www.nu.nl/uit-and(...)m-een-extraatje.html
Maar wat nou als je geld terugkrijgt, geen jij daar dan een fooi bij?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ambtenaar geef ik nu die mogelijkheid bij je belastingaanslag.
Ik geef altijd netjes 10+% fooi bij goede service hier, terwijl het helemaal niet gebruikelijk is. Maar dring het me niet op bij self-servicequote:
Een verse lavastroom is ook best lastig door te komen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja om alle vulkanen te bezoeken zul je over een hoop onverharde weggetjes moeten, zeker als het dan net heeft geregend is dat een puinhoop
Als je niks geeft spugen ze op je patat.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had dat laatst al bij een snackbar
Dat was echt vlak voor dit nieuws werd gepubliceerd.
Nee er zitten over het algemeen geen krenten in glühwein denk ikquote:
Weet niet of dat de 150km rijden naar waar mijn huis woont waard geweest zou zijn voor 'mquote:Op zondag 18 januari 2026 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt de ober je adres door om alsnog een fooi op te halen om 03:00.
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee er zitten over het algemeen geen krenten in glühwein denk ik
Nee zegquote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat nou als je geld terugkrijgt, geen jij daar dan een fooi bij?
Oeh, misschien rijdt ie daar wel doorheen met zijn Yaris op hoge pootjes @kwiwiquote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Een verse lavastroom is ook best lastig door te komen.
quote:
One can only hope.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, misschien rijdt ie daar wel doorheen met zijn Yaris op hoge pootjes @:kwiwi
Lijkt me wel iets voor Kat om in een asregen terecht te komen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, misschien rijdt ie daar wel doorheen met zijn Yaris op hoge pootjes @:kwiwi
Zelf fooi vragen natuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat nou als je geld terugkrijgt, geen jij daar dan een fooi bij?
Doen ze toch wel als je blank bent.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je niks geeft spugen ze op je patat.
Kwiwi: eerst fooi % intoetsen en dan krijg je je antwoordquote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen massaal morgen een fooiverzoek naar HR sturen, graag 15 procent extra loon aub (omdat ik het waard ben)
Denk niet dat een 4x4 dan veel verder komtquote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Een verse lavastroom is ook best lastig door te komen.
Of misschien heet Eyjafjallajökull er wel weer zin in en gaan de vliegtuigen niet meerquote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen ze toch wel als je blank bent.
Daardoor heb ik ooit 15 uur op mijn vliegtuig moeten wachtenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien heet Eyjafjallajökull er wel weer zin in en gaan de vliegtuigen niet meer
Krijg je de dag er na een voorstel voor een transitievergoeding en mag je je laptop en pasjes inleverenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen massaal morgen een fooiverzoek naar HR sturen, graag 15 procent extra loon aub (omdat ik het waard ben)
Dat je jezelf verplicht om moet laten bouwen?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je de dag er na een voorstel voor een transitievergoeding en mag je je laptop en pasjes inleveren
Nou, Kat wel hoor, die kan heel goed rijden als het glad is.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat een 4x4 dan veel verder komt
Heb je toen hier ook een liveverslag van gedaan, of was mobiel internet in die tijd nog een gedoetje?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daardoor heb ik ooit 15 uur op mijn vliegtuig moeten wachten
* geeft 5 broodballetjesquote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwiwi: eerst fooi % intoetsen en dan krijg je je antwoord
Ik krijg toch binnenkort een gesprek met HR vanwege mijn wens om elders binnen het bedrijf te werkenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Stoomkat stoomt gewoon door?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, Kat wel hoor, die kan heel goed rijden als het glad is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |