quote:
One can only hope.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, misschien rijdt ie daar wel doorheen met zijn Yaris op hoge pootjes @:kwiwi
Lijkt me wel iets voor Kat om in een asregen terecht te komen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, misschien rijdt ie daar wel doorheen met zijn Yaris op hoge pootjes @:kwiwi
Zelf fooi vragen natuurlijkquote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat nou als je geld terugkrijgt, geen jij daar dan een fooi bij?
Doen ze toch wel als je blank bent.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je niks geeft spugen ze op je patat.
Kwiwi: eerst fooi % intoetsen en dan krijg je je antwoordquote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen massaal morgen een fooiverzoek naar HR sturen, graag 15 procent extra loon aub (omdat ik het waard ben)
Denk niet dat een 4x4 dan veel verder komtquote:Op zondag 18 januari 2026 20:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Een verse lavastroom is ook best lastig door te komen.
Of misschien heet Eyjafjallajökull er wel weer zin in en gaan de vliegtuigen niet meerquote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doen ze toch wel als je blank bent.
Daardoor heb ik ooit 15 uur op mijn vliegtuig moeten wachtenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien heet Eyjafjallajökull er wel weer zin in en gaan de vliegtuigen niet meer
Krijg je de dag er na een voorstel voor een transitievergoeding en mag je je laptop en pasjes inleverenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen massaal morgen een fooiverzoek naar HR sturen, graag 15 procent extra loon aub (omdat ik het waard ben)
Dat je jezelf verplicht om moet laten bouwen?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je de dag er na een voorstel voor een transitievergoeding en mag je je laptop en pasjes inleveren
Nou, Kat wel hoor, die kan heel goed rijden als het glad is.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk niet dat een 4x4 dan veel verder komt
Heb je toen hier ook een liveverslag van gedaan, of was mobiel internet in die tijd nog een gedoetje?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daardoor heb ik ooit 15 uur op mijn vliegtuig moeten wachten
* geeft 5 broodballetjesquote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwiwi: eerst fooi % intoetsen en dan krijg je je antwoord
Ik krijg toch binnenkort een gesprek met HR vanwege mijn wens om elders binnen het bedrijf te werkenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Stoomkat stoomt gewoon door?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, Kat wel hoor, die kan heel goed rijden als het glad is.
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien heet Eyjafjallajökull er wel weer zin in en gaan de vliegtuigen niet meer
Toen kon ik hooguit naar Danny sms’en.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toen hier ook een liveverslag van gedaan, of was mobiel internet in die tijd nog een gedoetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |