Botbreuken, zwangerschappen, gillen, dronken gefriemel, hechtingen, struikelen, drank, leuke beestjes, smerig eten, vechten, liefde, haat, ijszwemmen, alles zit erin.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Combinatie tussen een horror en slapstick film
Dat is wat jouw familie serveerde?quote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor dat het die dag bewolkt is.
Mag micromaus ook mee, kunnen ze de babi pambar ook nog offeren in een vulkaanquote:Op zondag 18 januari 2026 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Botbreuken, zwangerschappen, gillen, dronken gefriemel, hechtingen, struikelen, drank, leuke beestjes, smerig eten, vechten, liefde, haat, ijszwemmen, alles zit erin.
Hopelijk nietquote:Op zondag 18 januari 2026 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wat jouw familie serveerde?
Paprikachips zekerquote:
Ja een 4x4 is daar aan te raden begreep ik, zelfs in de zomer. Vrienden van ons vertelden toevallig een paar weken terug dat ze in de zomer een auto uit de modder/een diepe plas op de weg hebben moeten trekken - blijkbaar moesten ze continu door van die plassen waarvan je eigenlijk niet weet hoe diep ze zijn.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste keer moesten we een auto vol met japanners in een kia picanto uit de sneeuw trekken
Met onze 4x4 ook bijna nog gestrand tijdens een sneeuwstorm.
quote:
Zegquote:Op zondag 18 januari 2026 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop in de winter, beter voor ons vermaak
GTST is er niets bij.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Botbreuken, zwangerschappen, gillen, dronken gefriemel, hechtingen, struikelen, drank, leuke beestjes, smerig eten, vechten, liefde, haat, ijszwemmen, alles zit erin.
Sowieso zou ik in zo'n open en dunbevolkt land een grote auto kiezen en niet een stadsbakkie, dat is meer iets voor op een krap Grieks eilandquote:Op zondag 18 januari 2026 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja een 4x4 is daar aan te raden begreep ik, zelfs in de zomer. Vrienden van ons vertelden toevallig een paar weken terug dat ze in de zomer een auto uit de modder/een diepe plas op de weg hebben moeten trekken - blijkbaar moesten ze continu door van die plassen waarvan je eigenlijk niet weet hoe diep ze zijn.
Hij vond het wel leuk daar, zij wilde er nooit meer naartoe. Nu heb ik dus nog steeds geen idee of het leuk is of niet
En ik heb gewoon deze mooie 4x4, dus ook daar heb je dikke pechquote:Op zondag 18 januari 2026 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja een 4x4 is daar aan te raden begreep ik, zelfs in de zomer. Vrienden van ons vertelden toevallig een paar weken terug dat ze in de zomer een auto uit de modder/een diepe plas op de weg hebben moeten trekken - blijkbaar moesten ze continu door van die plassen waarvan je eigenlijk niet weet hoe diep ze zijn.
Hij vond het wel leuk daar, zij wilde er nooit meer naartoe. Nu heb ik dus nog steeds geen idee of het leuk is of niet
Hebben ze die ook al hoog op de pootjes gezetquote:Op zondag 18 januari 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik heb gewoon deze mooie 4x4, dus ook daar heb je dikke pech
[ afbeelding ]
Ik zou wel voor de paprikachips gaan hoorquote:
IJsland heeft zo'n ringweg rondom het eiland. Daar kun je in de zomer wel met een kleinere auto op, lijkt me. Maar voor al het andere werk wil je daar wel iets stevigers hebben.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso zou ik in zo'n open en dunbevolkt land een grote auto kiezen en niet een stadsbakkie, dat is meer iets voor op een krap Grieks eiland
Het is de all-terrain versie, dus zal wel.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze die ook al hoog op de pootjes gezet
Die heb ik toevallig wel liggen.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou wel voor de paprikachips gaan hoor
ik ga zo monchou met uitje prakken en in ham rollenquote:
quote:Of het nu een kapper is, een ober of maaltijdbezorger: er wordt steeds vaker actief om een extraatje gevraagd. Op nieuwe pinautomaten is dat wel heel dwingend: kies je voor 10, 15 of 20 procent fooi? Geen extraatje is de laatste (en kleinste) optie.
Ik las uiltjequote:Op zondag 18 januari 2026 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga zo monchou met uitje prakken en in ham rollen
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:00 schreef mschol het volgende:
weer wat uit amerika komt overwaaien:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |