Kieeeepshoarma is wel lekker.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet jij nog ergens goede shoarma te vinden? Die uit de supermarkt is altijd van dat taaie spul
Ze zien aan je dat je vandaag ernstig geleden hebt.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Er komt nog een kaasplankje![]()
Geen idee wat het wordt of kost. Wordt even ad hoc voor mij samengesteld
Zolang er vlees is is het goed.quote:
Laatste keer moesten we een auto vol met japanners in een kia picanto uit de sneeuw trekkenquote:Op zondag 18 januari 2026 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop in de winter, beter voor ons vermaak
We moeten jou eens volproppen. Met kaas.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga Ama volproppen met ijskoude satesaus
Samen met Fles en CherryLips, als er sneeuw en ijs ligt, alle zwembaden halfvol zijn, er wilde woeste sledehonden rondstruinen, sneeuwuilen rondvliegen en alle chocolade op IJsland op is.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop in de winter, beter voor ons vermaak
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:42 schreef Recce het volgende:
[..]
We moeten jou eens volproppen. Met kaas.
Je bent er maar druk meequote:Op zondag 18 januari 2026 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga Ama volproppen met ijskoude satesaus
Zou kijkenquote:Op zondag 18 januari 2026 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met Fles en CherryLips, als er sneeuw en ijs ligt, alle zwembaden halfvol zijn, er wilde woeste sledehonden rondstruinen, sneeuwuilen rondvliegen en alle chocolade op IJsland op is.
Shoarma hoort lammetjesafvalvlees te zijn, zo jong mogelijk, dan gaat het wel.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kieeeepshoarma is wel lekker.
Klinkt als een kringverjaardag snackquote:Op zondag 18 januari 2026 19:40 schreef mschol het volgende:
[..]
plakje gekookt ei, komkommer, evt tomaat en beetje zout is best oke zo los maar zou er zelf ook eerder nog een broodje bij doen
Dat hebben ze niet bij AHquote:Op zondag 18 januari 2026 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shoarma hoort lammetjesafvalvlees te zijn, zo jong mogelijk, dan gaat het wel.
Vroeger bij de makro wel eens lamsshoarma gehaald, die was zeer smakelijkquote:Op zondag 18 januari 2026 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kieeeepshoarma is wel lekker.
Zo’n hele rol en dan zitten flamberen met je aansteker?quote:Op zondag 18 januari 2026 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger bij de makro wel eens lamsshoarma gehaald, die was zeer smakelijk
Combinatie tussen een horror en slapstick filmquote:Op zondag 18 januari 2026 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met Fles en CherryLips, als er sneeuw en ijs ligt, alle zwembaden halfvol zijn, er wilde woeste sledehonden rondstruinen, sneeuwuilen rondvliegen en alle chocolade op IJsland op is.
Van 6 tot 13 augustusquote:Op zondag 18 januari 2026 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je in de zomer gaat dan.
Van het eijte?quote:
Nee gewoon zo'n voorgesneden pak van een pond ofzoquote:Op zondag 18 januari 2026 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n hele rol en dan zitten flamberen met je aansteker?
quote:
Ik hoor dat het die dag bewolkt is.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van 6 tot 13 augustus
Geen bijzondere reden verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |