ik heb heel geen tattoeagesquote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch wel veel KSC-info met name die Ama tattoeage
Wat zei Google of de website?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag meenemen: persoonlijk item en handbagage. Wat is een persoonlijk item in vredesnaam?
Je vriendin.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag meenemen: persoonlijk item en handbagage. Wat is een persoonlijk item in vredesnaam?
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het beste komt nog. Want we hadden een heel vroege vlucht terug dus konden ook een overnachting minder boeken want zouden wel hele nacht met auto rondcrossen om noorderlicht te zien.
Een dildo?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ja maar vind verzelenaars wel een grappig woordje eigenlijkquote:Op zondag 18 januari 2026 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat maakt chatgpt ervan. Ik had gewoon om een boek over antiek gevraagd
Een handtas.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Zal vast een goede nacht zijn geweestquote:Op zondag 18 januari 2026 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het beste komt nog. Want we hadden een heel vroege vlucht terug dus konden ook een overnachting minder boeken want zouden wel hele nacht met auto rondcrossen om noorderlicht te zien.
had ik ook niet verwacht, maar ik moest Ama er in verwerkenquote:
Uiteindelijk was het bewolkt en waren aantal wegen afgesloten. Dus heb achter een sneeuwschuiver gereden grootste deel van de nacht.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]klinkt als die snurkende reisgenoot van Fles
En iedereen was zeker moe en chagrijnig?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het bewolkt en waren aantal wegen afgesloten. Dus heb achter een sneeuwschuiver gereden grootste deel van de nacht.
Als feeder kun je geen betere hebbenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
had ik ook niet verwacht, maar ik moest Ama er in verwerken
Kat met een nektasje, bontkraagje heeft die ook wel nodig in de kou daarquote:
Dat was vast voordeliger dan een hotelquote:Op zondag 18 januari 2026 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het bewolkt en waren aantal wegen afgesloten. Dus heb achter een sneeuwschuiver gereden grootste deel van de nacht.
quote:Deze geheime organisatie houdt toezicht op de balans tussen de mensenwereld en het bovennatuurlijke, met aandacht voor vampiers, heksen en geesten. Guy ontdekt dat hij zelf sinds zijn jeugd in de gaten wordt gehouden door deze organisatie.
Hoefde we niet nog een nachtje in hostel te slapen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was vast voordeliger dan een hotel
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze die ook voor mannen dan tegenwoordig?
Oeh ik had nog een vraag voor je. Welke vaatwasser heb jij? Ik zat er namelijk ook aan te denken om er toch maar eentje aan te schaffen om depri afwasstapel te voorkomenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:29 schreef Nizno het volgende:
@:ama
is dit wat voor je?
Talamasca: The Secret Order
[..]
Hostel.. Wat was dit voor budgetvakantie zegquote:Op zondag 18 januari 2026 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoefde we niet nog een nachtje in hostel te slapen.
Ja ok, liever een nacht in de auto dan in een hostel, dat begrijp ik welquote:Op zondag 18 januari 2026 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoefde we niet nog een nachtje in hostel te slapen.
Scheelt ook in de verwarmingskosten.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh ik had nog een vraag voor je. Welke vaatwasser heb jij? Ik zat er namelijk ook aan te denken om er toch maar eentje aan te schaffen om depri afwasstapel te voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |