Precies. Ik heb @kwiwi nu al zo veel teleurgesteld met m'n goede keuzes, er moet toch wel iets tegemoet komen.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee als die ons een plezier wil doen kiest 'ie die met overstap
Toiletbezoek kost daar al 26 euro.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je zo moeilijk doet over 26 euro, lijkt me ijsland de verkeerde vakantiebestemming
Nee. Ik besteed dat geld liever ergens anders aan.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je ook mee?
Is leuk voor ons en het joekeltje.
hoe dan? dit is blind de directe vlucht nemen?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de lastigste keuze ooit
Vriend van me deed dat ook. Dus we gingen de huurauto niet op het vliegtuig halen maar ergens in de stad. Dat scheelde weer een dag auto hurenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je zo moeilijk doet over 26 euro, lijkt me ijsland de verkeerde vakantiebestemming
Wordt gewaardeerdquote:Op zondag 18 januari 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Ik heb @:kwiwi nu al zo veel teleurgesteld met m'n goede keuzes, er moet toch wel iets tegemoet komen.
Maar dan kan ik wel mooi zeggen dat ik in Noorwegen ben geweestquote:Op zondag 18 januari 2026 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel 2 uur langer onderweg, irritante overstap en later thuis
Vliegveld telt nietquote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan kan ik wel mooi zeggen dat ik in Noorwegen ben geweest
Leuk voor in het autistenboekje.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het was wel 3 euro goedkoper, dat je nog een taxi/trein/bus moest betalen om er te komen is terzijdequote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me deed dat ook. Dus we gingen de huurauto niet op het vliegtuig halen maar ergens in de stad. Dat scheelde weer een dag auto huren
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw...
*schoorvoetend toch maar de directe vlucht boekt
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had ik gisteren laten maken, maar durf hem niet in dat ene AI topic te plaatsen
Gids voor verzelenaarsquote:Op zondag 18 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had ik gisteren laten maken, maar durf hem niet in dat ene AI topic te plaatsen
Hahahahaquote:Op zondag 18 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom nietquote:Op zondag 18 januari 2026 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat maakt chatgpt ervan. Ik had gewoon om een boek over antiek gevraagdquote:
Het beste komt nog. Want we hadden een heel vroege vlucht terug dus konden ook een overnachting minder boeken want zouden wel hele nacht met auto rondcrossen om noorderlicht te zien.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het was wel 3 euro goedkoper, dat je nog een taxi/trein/bus moest betalen om er te komen is terzijde
Toch wel veel KSC-info met name die Ama tattoeagequote:
Fles Jagermeister.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag meenemen: persoonlijk item en handbagage. Wat is een persoonlijk item in vredesnaam?
ik heb heel geen tattoeagesquote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch wel veel KSC-info met name die Ama tattoeage
Wat zei Google of de website?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag meenemen: persoonlijk item en handbagage. Wat is een persoonlijk item in vredesnaam?
Je vriendin.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het beste komt nog. Want we hadden een heel vroege vlucht terug dus konden ook een overnachting minder boeken want zouden wel hele nacht met auto rondcrossen om noorderlicht te zien.
Een dildo?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:25 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |