Helemaal volgevreten met skyr en gefermenteerde haaiquote:Op maandag 19 januari 2026 09:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij is wat uit proportie geraakt in ijsland
quote:Op maandag 19 januari 2026 08:02 schreef bitterbal het volgende:
Vind Bangkok deze keer niet zo leuk. Was net bij een grote buda. Foto’s komen later. Nu ga ik eten en dan straks wil ik naar een concept store waar ze een super grote teckel hebben Maar verder had ik er eigenlijk ook niet kunnen zijn.
Ik heb pas net de verzendbevestiging gehad.quote:
Zou me niks verbazenquote:
Ik wist dat je ging reageren toen ik dit las.quote:
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 19 januari 2026 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb pas net de verzendbevestiging gehad.
Ook fijne Blauwe Maandagquote:Op maandag 19 januari 2026 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
It's just one of those days when you don't wanna wake up
Everything is f-, everybody sucks
You don't really know why, but you want justify rippin' someone's head off
No human contact, and if you interact your life is on contract
Your best bet is to stay away, motherf-
It's just one of those days
Heerlijk
Vreemde hobby.quote:
Oh is dat vandaag. Ik niet weten. Ik begin elke maandag zoquote:
Het is Fok.quote:
"Heb ik iets gewonnen?"quote:Op maandag 19 januari 2026 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ondertussen in de wachtkamer. Komt er zo’n vrouwtje die hier werkt:
“bent u mevrouw (naam)”
- Nee
“Nee? Echt niet?”
Echt wat denk je zelf mens, dat ik m’n achternaam niet weet of ontken wie ik ben.![]()
![]()
Volgende keer bij zoiets toch zeggen: laat mij even nadenken en dan zeggen ja misschien toch wel denk ik. En dan 10 seconden later: oh nee toch niet.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
“bent u mevrouw (naam)”
- Nee
“Nee? Echt niet?”
Echt wat denk je zelf mens, dat ik m’n achternaam niet weet of ontken wie ik ben.![]()
![]()
quote:
Misschien dacht ze wel of je dement was.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
“bent u mevrouw (naam)”
- Nee
“Nee? Echt niet?”
![]()
Ik ben erg voorspelbaarquote:Op maandag 19 januari 2026 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wist dat je ging reageren toen ik dit las.
Oh wacht, ja, dat ben ik tochquote:Op maandag 19 januari 2026 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
“bent u mevrouw (naam)”
- Nee
“Nee? Echt niet?”
![]()
Ik heb dat steeds als ik de Waterbus neem.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
“bent u mevrouw (naam)”
- Nee
“Nee? Echt niet?”
![]()
Ik wilde zeggen: als jij dat wil, dan ben ik vandaag mevrouw (….) voor jou.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende keer bij zoiets toch zeggen: laat mij even nadenken en dan zeggen ja misschien toch wel denk ik. En dan 10 seconden later: oh nee toch niet.
doe maar Gorinchem, Sleeuwijk, kop van’t land.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat steeds als ik de Waterbus neem.
Vragen ze: “Merwekade?”
Ja, daar vaar je toch heen? Of doen we verzoeknummers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |