Misschien heeft ie als voorbereiding vannacht alvast in een toyota yaris proberen te slapen.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je te laat was met je hotel boeken voor je vakantie?
Zou ernstig zijn als het daar van kwamquote:Op maandag 19 januari 2026 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je te laat was met je hotel boeken voor je vakantie?
Zou kunnenquote:Op maandag 19 januari 2026 08:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ernstig zijn als het daar van kwam
Proef je niks van als je verkouden bentquote:Op maandag 19 januari 2026 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bacon en caramelized peach is ook best bijzonder
Die zou misschien nog wel kunnen, die zoetigheid heb je ook met BBQ-saus, dast wel bij baconquote:Op maandag 19 januari 2026 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bacon en caramelized peach is ook best bijzonder
Hij is wel opeens een spin geworden?quote:
nee, dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:53 schreef maily het volgende:
[..]
Proef je niks van als je verkouden bent
Met een verstopte neus proef je ook een stuk minderquote:Op maandag 19 januari 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is ook wel weer waar.
Maar voorlopig is het vooral mijn neus doet vervelend doet.
Daar doen je longen het goed op toch?quote:Op maandag 19 januari 2026 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En de dampen uit de Rotterdamse haven
Ja hij is wat uit proportie geraakt in ijslandquote:Op maandag 19 januari 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is wel opeens een spin geworden?
quote:Op maandag 19 januari 2026 08:02 schreef bitterbal het volgende:
Vind Bangkok deze keer niet zo leuk. Was net bij een grote buda. Foto’s komen later. Nu ga ik eten en dan straks wil ik naar een concept store waar ze een super grote teckel hebben Maar verder had ik er eigenlijk ook niet kunnen zijn.
CherryLips zou daar een hendig sjieke slip kunnen maken.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gauw douchen en ontbijten. Kut geslapen. Jammer.
CL naait d'r eigen slipjesquote:Op maandag 19 januari 2026 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
CherryLips zou daar een hendig sjieke slip kunnen maken.
Jij niet dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |