Ik ben een manquote:Op maandag 19 januari 2026 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Naai jij je eigen ondergoed dan?
Komt door je verkeerde achternaam.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moest toch mee want ze had bedacht dat ik m’n bloeddruk moest opmeten.
En nu zit ik weer in de wachtkamer. 15 min na afspaaktijd. Lege wachtkamer. 2x Vrouw na mij is al geroepen…
Heel raar.
Ja, had je maar toch mee moeten gaan op die andere naam.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moest toch mee want ze had bedacht dat ik m’n bloeddruk moest opmeten.
En nu zit ik weer in de wachtkamer. 15 min na afspaaktijd. Lege wachtkamer. 2x Vrouw na mij is al geroepen…
Heel raar.
Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat steeds als ik de Waterbus neem.
Vragen ze: “Merwekade?”
Ja, daar vaar je toch heen? Of doen we verzoeknummers?
He bahquote:Op maandag 19 januari 2026 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meestal op een fietspad bij Ama in de buurt
Even Limb Bizkit draaien dan. En wat kapot slaanquote:Op maandag 19 januari 2026 10:00 schreef Nattekat het volgende:
Sow, blij dat ik geen meetings meer heb vandaag verder. Heb daar echt de mentale energie niet voor.
iewquote:Op maandag 19 januari 2026 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Of in je schoenen en tent als je aan het kamperen bent
Waarom is dit het eerste wat ik lees nu ik wakker ben.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meestal op een fietspad bij Ama in de buurt
Newcastle, Kingston upon Hull, Bergen.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
doe maar Gorinchem, Sleeuwijk, kop van’t land.
Soms.quote:
Ik ben ook niet bevriend met iedereen waar ik stories van kijkquote:Op maandag 19 januari 2026 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik begrijp niet waarom die israeli zonder schaamte al mijn stories blijft kijken maar verder niets laat horen
Negeren dan of ontvrienden.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik begrijp niet waarom die israeli zonder schaamte al mijn stories blijft kijken maar verder niets laat horen
Israelies kennen geen schaamte.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Even aanpassen wie je stories kunnen zien.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:17 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |