Wat is er met haar?quote:
Zucht ...quote:Trump heeft in een opvallende brief aan de Noorse premier Jonas Gahr Store laten weten dat hij zich niet langer 'verplicht voelt om uitsluitend aan vrede te denken', nadat Noorwegen hem niet de Nobelprijs voor de Vrede heeft toegekend. Volgens Trump verdiende hij die prijs voor het beëindigen van 'acht oorlogen en meer'. Hoewel hij benadrukt dat vrede voor hem belangrijk blijft, schrijft hij dat hij zich voortaan ook zal richten op wat volgens hem 'goed en juist is voor de Verenigde Staten van Amerika'.
Ohw. Duimen we voor!quote:
Is wel een goed idee. Anders blijf je er maar mee bezig.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Zit te twijfelen of ik het niet gewoon moet vragen
Moet hij niet dood gaan?quote:
Examenvragen?quote:
Zijn gedrag doet me echt zo denken aan hoe ik was als klein kind toen ik mijn zin niet kreeg.quote:
Echt he, wat een clown.quote:
Ik heb ook voormalige vrienden die mijn stories kijken. So what? Dat is social media voor je. Dan moet je zo'n persoon gewoon blokkeren ofzo.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Zit te twijfelen of ik het niet gewoon moet vragen
Je vindt dat niet raar?quote:Op maandag 19 januari 2026 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook voormalige vrienden die mijn stories kijken. So what? Dat is social media voor je. Dan moet je zo'n persoon gewoon blokkeren ofzo.
quote:'Er zijn geen schriftelijke documenten, het is alleen zo omdat er honderden jaren geleden een boot aanmeerde, maar wij hebben daar ook boten laten aanmeren.'
Nee.quote:
Ja dit.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook voormalige vrienden die mijn stories kijken. So what? Dat is social media voor je. Dan moet je zo'n persoon gewoon blokkeren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |