Daar kan 'ie een AGM-158C LRASM op af vuren? Of een Harpoon.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..] Wat kan een F-35B überhaupt uitrichten tegen een moderne destroyer of fregat?
quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 01:23 schreef sp3c het volgende:
anti ship missiles zijn het logische antwoord idd, genoeg penguins is al een probleem
daarnaast HARM
radar weg gaattie naar huis
Soort van 'hahaaaaa we nemen even alles gewoon over wat we willen, muhahahaha hou ons eens tegen, we ownen de wereld!' ja. Heel heel bizarquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:51 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com/p/DTjvj4JDk8j/
Sommige MAGA figuren zijn wel volledig op de imperialistische tour he?
Je bent echt zo vermoeiend een monoloog aan het voeren in elke discussie. Heb je al verteld dat we meer op links moeten stemmen om de VS te verslaan?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:08 schreef SymbolicFrank het volgende:
Kortom, veel mensen zien Trump en de VS als Goden en ons Europeanen als mieren. We kunnen wel iets, maar veel is het niet. Zeker niet als je het gaat vergelijken met de Almachtige VS! We moeten Trump op onze knietjes danken dat hij ons nog niet heeft afgemaakt als het ongedierte dat we zijn!
Dat zou zeker helpen. Goed idee.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je bent echt zo vermoeiend een monoloog aan het voeren in elke discussie. Heb je al verteld dat we meer op links moeten stemmen om de VS te verslaan?
Alles wat niet links is is radicaalrechts?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:33 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat zou zeker helpen. Goed idee.
Al die Euro-skeptische en nieuw rechtste partijtjes zijn een feestje voor Trump en Poetin. Lekker de EU uit elkaar spelen zodat ze individuele landen onder druk kunnen zetten.
De radicaal rechtste kiezer wordt soevereiniteit belooft, maar uiteindelijk wordt je gewoon een vazal-staat van Rusland of de VS waarbinnen je als burger niks te vertellen hebt.
Zeker niet. Maar zelf traditionelere rechtse partijen zoals de VVD nemen radicaal rechtse standpunten in omdat ze hun macht aan het verliezen zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alles wat niet links is is radicaalrechts?
Ik zie VS niet als een grote, eerder een dikzak een egoïst kapitalisme. Die alleen voor zichzelf doet.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 00:08 schreef SymbolicFrank het volgende:
Kortom, veel mensen zien Trump en de VS als Goden en ons Europeanen als mieren. We kunnen wel iets, maar veel is het niet. Zeker niet als je het gaat vergelijken met de Almachtige VS! We moeten Trump op onze knietjes danken dat hij ons nog niet heeft afgemaakt als het ongedierte dat we zijn!
jij denkt dat luchtdoelraketten op luchtdoelen gaan schieten?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:44 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Correctie: die komt uit zijn bommenruim. Past dus wel.
Allemaal leuk die kleine anti-schip of anti-radar raketjes, maar een SM3 heeft al gauw een 5 keer zo grote range. Dus dan bied je die vliegtuigen aan als schietschijven om afgeschoten te worden. In de praktijk is het dus een gevecht tussen de destroyers en fregatten.
minder stealth, niet geen stealthquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel geen stealth. Ze zijn blijkbaar een kleintje aan het ontwikkelen dat in het bommenruim past.
Ik mag hopen dat zelfs meerderheid van de MAGA achterban nog een soort van verstand heeft (wishful thinking) en niet verder meegaat in dit soort praatjes.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Soort van 'hahaaaaa we nemen even alles gewoon over wat we willen, muhahahaha hou ons eens tegen, we ownen de wereld!' ja. Heel heel bizar
Dit gaat gestopt worden, maar vast pas als het heel nasty moet worden
Ik insinueer helemaal niks, jij komt met:quote:Op vrijdag 16 januari 2026 23:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Nee, jij insinueert gewoon dat een vliegdekschip groep met een paar F-35B alle EU vloten op kan ruimen. Ik vraag me dan af, waarom je dat denkt? Hoe zie je dat voor je? Wat kan een F-35B überhaupt uitrichten tegen een moderne destroyer of fregat?
Ik vraag gewoon hoe jij dat voor je ziet. Want hoezo trekken de radars van die schepen zich niks van stealth (LO) aan? Werken die volgens andere natuurkundige wetmatigheden ofzo? Ik heb je wel vaker uitgelegd hoe LO werkt en voor welke frequentieband dat geoptimaliseerd is. Als jij met je F-35 ruim binnen je weapon release (300km+ voor de AGM-88G) kunt komen voordat de radar je ziet is het prima. De RCS van een F-35 ligt zo ongeveer tussen die van een insect en een vogel... En kom niet aan met allerlei "ja maar we hebben hem op de radar gezien" verhalen want zolang ze in de vredesconfig rondvliegen vliegen ze met de Lunenburg reflectors.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:21 schreef SymbolicFrank het volgende:
En die vliegtuigen schiet je uit de lucht met raketten. Stealth gaat je ook niet helpen op zee, want de radars van die schepen trekken zich daar niks van aan.
Dus, dan komen er 10 F35's op je fregatten af. Allemaal met twee kleine raketjes en twee kleine bommetjes. Je schiet daar een salvo op af van 50 luchtdoelraketten. Dan veranderen ze in kleine stukjes. En tegelijkertijd schiet je ook 50 anti schip raketten naar het vliegdekschip. Als er nog wat drijft nadat de rook is opgetrokken, doe je dat nog een keer. En dan kun je gaan herladen voor de volgende.
De range van de SM3 ansich is niet relevant. Het gaat om de radar.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:44 schreef SymbolicFrank het volgende:
Allemaal leuk die kleine anti-schip of anti-radar raketjes, maar een SM3 heeft al gauw een 5 keer zo grote range.
Meedogenloze man.quote:
Sjezus. Wacht dan effe daarmee in je kamertje en een borrel erbij.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 12:33 schreef Perrin het volgende:
Ik weet niet of ze hiervoor al rookten, maar naderhand dus zeker wel. Let op de lichaamstaal.
[ x ]
Er wordt al reikhalzend naar uitgekeken zie ikquote:Op zaterdag 17 januari 2026 13:10 schreef Hathor het volgende:
De Amerikanen gaan het gewoon pakken en er is helemaal niemand die daar iets aan kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |