Maar heb je ook bronnen die daadwerkelijk bevestigen wat je stelt, of niet?quote:Op zondag 11 januari 2026 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik baseer mij gewoon op feiten én wat onze media outlet hierover zegt he?
De Russen moeten nog gaan beginnen aan mobiliseren, ze vechten nu met hun beroepsleger én een handvol huurlingen.
Het beste en nieuwe materiaal moet nog ingezet worden.
BRON BRON BRON BRON
https://www.ad.nl/buitenl(...)%2Fwww.google.com%2F
https://www.19fortyfive.c(...)-problem/?utm_source
Daar staan ze.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar heb je ook bronnen die daadwerkelijk bevestigen wat je stelt, of niet?
Eh, nee.quote:
Je kunt zelf prima lezen. Ik ga niet alles voor je oplepelen en uitzoeken.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, nee.
Maar misschien lees ik er over heen, en kun je ff de relevante zinssnede quoten?
Klopt, vandaar dat ik je ook vraag of je bronnen hebt die ondersteunen wat je hier uitkraamt. Want dat doen die artikelen die je oplepelt namelijk niet.quote:
Heeft die Oostenrijker een punt denk je? Hij wordt wel bejubeld in comments her en der.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus een niet NATO lid gaat NATO landen wel even vertellen hoe het allemaal moet?![]()
Daarom zijn de lid van navo en beschikken ze fysiek over Amerikaanse nukes.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:16 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Omdat EU landen op de Fransen na stuk voor stuk te laf zijn hun eigen bommen te ontwikkelen of de Fransen te vragen garant te staan. Weet niet of je dat moet willen 'belonen.'
Gunther is een heel aparte gast, Pro EU, Pro Oekraine, Nick fuentes fan/racistischquote:Op zondag 11 januari 2026 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft die Oostenrijker een punt denk je? Hij wordt wel bejubeld in comments her en der.
Want “sterke taal” daar houden we van.
Natuurlijk heeft hij dat.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft die Oostenrijker een punt denk je?
Oostenrijk moet eens stoppen met een grote broek aan te trekken. Prima lui verder om mee samen te werken hoor en echt geen domme figren, daar niet van. Maar dat je als niet NATO lid wel even een grote broek gaat aantrekken en gaat roepen dat je allerlei basissen in europa gaat sluiten dan weet je niet echt waar je het over hebt. Bijna al die basissen worden gewoon internationaal (NATO verband) gebruikt.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Heeft die Oostenrijker een punt denk je? Hij wordt wel bejubeld in comments her en der.
+1 voor netjes om de olifant in de kamer heenwandelen.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:17 schreef AchJa het volgende:
Maar dat je als niet NATO lid wel even een grote broek gaat aantrekken en gaat roepen dat je allerlei basisen in europa gaat sluiten dan weet je niet echt waar je het over hebt.
Oooow ze doen gewoon alleen maar net alsof ze zich helemaal stukbijten op Oekraïne?quote:Op zondag 11 januari 2026 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze winnen toch stap voor stap?
De Russen gaan ook niet all out he?
De Russen vechten met 130 miljoen tegen een mogendheid van 400 miljoen + én de Amerikanen.
Ja, gewoon inzetten op maximaal verlies van materialen en manschappenquote:Op zondag 11 januari 2026 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oooow ze doen gewoon alleen maar net alsof ze zich helemaal stukbijten op Oekraïne?
Ja dat lijkt mij ook. En het is een absurd voorstel. Alsof de basissen er zitten om de VS te pleasen.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oostenrijk moet eens stoppen met een grote broek aan te trekken. Prima lui verder om mee samen te werken hoor en echt geen domme figren, daar niet van. Maar dat je als niet NATO lid wel even een grote broek gaat aantrekken en gaat roepen dat je allerlei basissen in europa gaat sluiten dan weet je niet echt waar je het over hebt. Bijna al die basissen worden gewoon internationaal (NATO verband) gebruikt.
Ik heb al een paar keer eerder verteld dat ik het niet zie gebeuren.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:19 schreef ExTec het volgende:
+1 voor netjes om de olifant in de kamer heenwandelen.
Oorspronkelijk was de Amerikaanse aanwezigheid in Europa om ons tegen het Warschau pact te beschermen.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. En het is een absurd voorstel. Alsof de basissen er zitten om de VS te pleasen.
Dit zijn navo bassisen voor de Europese veiligheid.
En meneer de oostenrijker is er ook vrij duidelijk over dat hij vind dat dat moet gebeuren ALS.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer eerder verteld dat ik het niet zie gebeuren.
Not your keys not your cryptoquote:Op zondag 11 januari 2026 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom zijn de lid van navo en beschikken ze fysiek over Amerikaanse nukes.
Geen enkele IT-achtige beveiliging overleeft fysieke toegang.quote:
Logisch, meeste comments komen van de farms in Bangladesh en Nigeriaquote:Op zondag 11 januari 2026 14:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet hij verder zelf weten. Ik vind dat die speldjesmeneer een wat minder grote broek moet aantrekken.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:41 schreef ExTec het volgende:
En meneer de oostenrijker is er ook vrij duidelijk over dat hij vind dat dat moet gebeuren ALS.
Je bent in dit geval plotseling wel erg op de Oostenrijkse hand valt me op... In het verleden wist je niet hoe hard je moest roepen dat het eoa onbetrouwbaar knakenland was wat een dependance van de FSB was of zoiets was het... Van hoog tot laag liepen ze toch aan de leiband van de FSB?quote:Als hij nou out of the blue roept dat dit moet gebeuren, maar: nee.
Maar dat belet jou niet om de messenger te shooten he.
Borrelt echt zo'n luchtje op: AchJa ziet het niet gebeuren, persoonlijk, en daarom moet niemand het er maar over hebben.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet hij verder zelf weten. Ik vind dat die speldjesmeneer een wat minder grote broek moet aantrekken.
Ikzelf heb dit argument ook al meermaals gebezigd. Denk je dat ik soms ook aan de leiband van de FSB loop?quote:Je bent in dit geval plotseling wel erg op de Oostenrijkse hand valt me op...
Dat "beschermen" is dan hoe je dat wilt/kunt zien of positioneren. Je stelling lijkt te redeneren vanuit machtsposities die er in de pragmatiek daarvan, er (helaas, gaan) toedoen.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was de Amerikaanse aanwezigheid in Europa om ons tegen het Warschau pact te beschermen.
Dus een mening verkondigen mag niet meer? Een bijzonder portret ben je ook.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:18 schreef ExTec het volgende:
Borrelt echt zo'n luchtje op: AchJa ziet het niet gebeuren, persoonlijk, en daarom moet niemand het er maar over hebben.
Want anders heb je "een te grote broek aan".
Zoals elke krijgsmacht honderden plannen in de kast heeft liggen danwel over mogelijke scenario's nadenkt.quote:Zal em nog een keer posten, we hebben helaas over een scenario wat niet outside the realm of possibility is:
[ x ]
Ja en? Het staat iedereen vrij om het daar mee eens te zijn of niet en er commentaar op te leveren. Maar het is altijd wel opvallend dat als het commentaar niet in de kraam van jou te pas komt je dan stante pede in de gordijnen hangt.quote:Dat jij denkt van niet, prima, moet jij weten.
Maar dat doet 0 af aan de commentaren van mensen die hun licht laten schijnen over de situatie als het wel zou gebeuren.
Als het om Reisner gaat kom je superlatieven tekort om Oostenrijk als FSB land weg te zetten...quote:Ikzelf heb dit argument ook al meermaals gebezigd. Denk je dat ik soms ook aan de leiband van de FSB loop?
Jouw bronnen zeggen daar niets over.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Russen moeten nog gaan beginnen aan mobiliseren, ze vechten nu met hun beroepsleger én een handvol huurlingen.
BRON BRON BRON BRON
Uh huh.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus een mening verkondigen mag niet meer? Een bijzonder portret ben je ook.
Exact. Maar ow wee als meneer de oostenrijker er mee komt.quote:Zoals elke krijgsmacht honderden plannen in de kast heeft liggen danwel over mogelijke scenario's nadenkt.
De infiltratie van veiligheidsdiensten in dat land door de FSB is gewoon feit? Genoeg over geschreven?quote:Als het om Reisner gaat kom je superlatieven tekort om Oostenrijk als FSB land weg te zetten...
EU =/= europa =/= NATO, dat zou zeker jij moeten weten.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:40 schreef ExTec het volgende:
Uh huh.
Maar als meneer de oostenrijker het doet, en oostenrijk is gewoon EU lid, en uit hoofde daarvan mag hij hier gerust over spreken daar militaire bases op EU grondgebied niet exclusief een NAVO aangelegenheid is, maar ook gewoon een EU aangelegenheid,
Heeft meneer "een te grote broek aan".
Nee hoor, dit geldt voor iedereen die met dit soort verhalen op de proppen komt.quote:Exact. Maar ow wee als meneer de oostenrijker er mee komt.
Nu plotseling niet he?quote:De infiltratie van veiligheidsdiensten in dat land door de FSB is gewoon feit? Genoeg over geschreven?
Maar dat heeft hier niet zo veel mee te maken.
Is Oostenrijk EU lid, Y/N?quote:Op zondag 11 januari 2026 15:44 schreef AchJa het volgende:
EU =/= europa =/= NATO, dat zou zeker jij moeten weten.
Precies.quote:Nee hoor, dit geldt voor iedereen die met dit soort verhalen op de proppen komt.
quote:Op zondag 11 januari 2026 15:18 schreef ExTec het volgende:
Borrelt echt zo'n luchtje op: AchJa ziet het niet gebeuren, persoonlijk, en daarom moet niemand het er maar over hebben.
https://militarnyi.com/en(...)s-fp-1-attack-drone/quote:Op zondag 11 januari 2026 15:50 schreef oheng het volgende:
[..]
Kaspische Zee is best ver weg, laten we zeggen 1000km. En dan hebben ze ook nog video?
Kan wel hoor. Psychopathie komt veel vaker voor dan je denkt.quote:Op zondag 11 januari 2026 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn niet de types die gewoon een stabiel leven leiden.
Maar het is van alle tijden, huurlingen.
Pijnlijk 1 dimensionaal om te doen alsof huurlingen dat zijn omdat ze graag willen doden. Geld dat dan ook voor beroepssoldaten, soms?quote:Op zondag 11 januari 2026 16:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Psychopathie komt veel vaker voor dan je denkt.
Das wat anders, huurlingen trekken van land naar land maar herbergen zich vaak in discutabele plekken als Bangkok, Thailand en Afrika.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan wel hoor. Psychopathie komt veel vaker voor dan je denkt.
Het is mij niet duidelijk of je de geschiedenis een beetje kent, maar dat is NOOIT onderdeel geweest van de Russische en/of Sovjet oorlogsdoctrine, in de zin van besparing, integendeel, want vervangbaar...quote:Op zondag 11 januari 2026 14:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, gewoon inzetten op maximaal verlies van materialen en manschappen
Ik heb het idee dat Rusland aan het begin van de invasie juist het beste ingezet heeft. Zoals die speciale Spetsnaz eenheden in Kyiv die daar heimelijk faalden.quote:Op zondag 11 januari 2026 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
BRON BRON BRON BRON
Je hebt gewoon gelijk hoor.quote:Op zondag 11 januari 2026 15:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus een mening verkondigen mag niet meer? Een bijzonder portret ben je ook.
[..]
Zoals elke krijgsmacht honderden plannen in de kast heeft liggen danwel over mogelijke scenario's nadenkt.
[..]
Ja en? Het staat iedereen vrij om het daar mee eens te zijn of niet en er commentaar op te leveren. Maar het is altijd wel opvallend dat als het commentaar niet in de kraam van jou te pas komt je dan stante pede in de gordijnen hangt.
[..]
Als het om Reisner gaat kom je superlatieven tekort om Oostenrijk als FSB land weg te zetten...
Dan heb je de verkeerde boeken gelezen.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:05 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk of je de geschiedenis een beetje kent, maar dat is NOOIT onderdeel geweest van de Russische en/of Sovjet oorlogsdoctrine, in de zin van besparing, integendeel, want vervangbaar...
Echter de doelen die zij hadden hebben ze altijd netjes gerealiseerd.
Ook deze keer zie ik het niet anders de geschiedenisboeken ingaan...
huhquote:Op zondag 11 januari 2026 16:05 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk of je de geschiedenis een beetje kent, maar dat is NOOIT onderdeel geweest van de Russische en/of Sovjet oorlogsdoctrine, in de zin van besparing, integendeel, want vervangbaar...
Echter de doelen die zij hadden hebben ze altijd netjes gerealiseerd.
Ook deze keer zie ik het niet anders de geschiedenisboeken ingaan...
Dat spreken daarover, doen ze hier: (3de ronde)quote:Op zondag 11 januari 2026 16:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedenk ook dat de VS alleen apenland Venezuela is ingevallen en nooit direct heeft gesproken over militair ingrijpen tegen Navo bondgenoten.
Klopt, en het is nog steeds een enorm goede verdediging tegen huidige communisten als Rusland en China. De hele nucleaire schil is hiermee gedekt in Europa, de allerbeste (en voor de EU goedkoopste) verdediging die je kunt hebben.quote:Op zondag 11 januari 2026 14:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was de Amerikaanse aanwezigheid in Europa om ons tegen het Warschau pact te beschermen.
quote:Op zondag 11 januari 2026 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, en het is nog steeds een enorm goede verdediging tegen huidige communisten als Rusland en China. De hele nucleaire schil is hiermee gedekt in Europa, de allerbeste (en voor de EU goedkoopste) verdediging die je kunt hebben.
Stel je voor dat de Amerikanen echt vertrekken, hun wapensystemen meenemen, de F35 onderdelen niet leveren, en zich uitspreken voor het niet meer verdedigen van Europa.
De UK zit in team VS.
Dan heb je alleen nog wat stokoude Franse kernwapens en de Franse grillen en een Europese defensie met niet-werkende centraal commando.
Levensgevaarlijk voor het voortbestaan van een westers democratisch Europa.
Dat hoef ik eigenlijk niet uit te leggen want dat horen mensen al te weten.
quote:Op zondag 11 januari 2026 14:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
+1 voor netjes om de olifant in de kamer heenwandelen.
De enige bron daarvan is de immer betrouwbare Daily Mail.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat spreken daarover, doen ze hier: (3de ronde)
[ x ]
Ow, dus het is gewoon "niet waar".quote:Op zondag 11 januari 2026 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De enige bron daarvan is de immer betrouwbare Daily Mail.
Als je een bron hebt van Reuters of Ap kunnen we verder praten.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus het is gewoon "niet waar".
Helder.
Nee, je hebt het bezworen joh.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je een bron hebt van Reuters of Ap kunnen we verder praten.
Zijn de Fransen en de Duitsers niet finaal de pan ingehakt dan?quote:
Wacht even, waarom zou dat betrouwbaar zijn? Dat is toch maar één kant van de medaille?quote:Op zondag 11 januari 2026 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je een bron hebt van Reuters of Ap kunnen we verder praten.
Hallo kloon van Extec.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:36 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Wacht even, waarom zou dat betrouwbaar zijn? Dat is toch maar één kant van de medaille?
Hoe ben jij in staat een opinie te vormen en daar conclusies aan te verbinden aan de hand van halve informatie?
Dat dus, als Rusland beter materiaal of betere troepen zou hebben, dan waren die al lang en breed ingezet.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rusland aan het begin van de invasie juist het beste ingezet heeft. Zoals die speciale Spetsnaz eenheden in Kyiv die daar heimelijk faalden.
Gaat ook niet zo lekker met die speciale operatie, dus als Rusland nog iets achter de hand heeft om het sneller af te wikkelen mogen ze wel opschieten.
Yquote:
Yquote:Hebben we het over bases op EU grondgebied, Y/N?
Bijzondere conclusies weet je weer te trekken...quote:Precies.
Wat vind jij dat er moet gebeuren ALS de VS militair gaat avonturieren in groenland?quote:Op zondag 11 januari 2026 16:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Y
[..]
Y
Is er een US basis in Oostenrijk: N...
Als dat nou het geval was geweest en hij het daar over had gehad had ik het verder prima gevonden.
Maar goed, het is ook niet relevant voor deze discussie natuurlijk, een Oostenrijker (geen NATO lid) die wel voor andere landen gaat bepalen wat ze moeten doen... Ook jij weet prima dat het niet zo werkt.
[..]
Bijzondere conclusies weet je weer te trekken...
quote:Op zondag 11 januari 2026 15:33 schreef AchJa het volgende:
Zoals elke krijgsmacht honderden plannen in de kast heeft liggen danwel over mogelijke scenario's nadenkt.
Hangt er vanaf wat jij met "avonturieren" bedoelt. Als ze hun militaire aanwezigheid daar serieus gaan opplussen (Pituffik vml Thule) is dat wmb verder prima. En dat is nmm ook het meest waarschijnlijke scenario.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:02 schreef ExTec het volgende:
Wat vind jij dat er moet gebeuren ALS de VS militair gaat avonturieren in groenland?
Ik vraag je niet of jij denkt dat dat gaat gebeuren, antwoord op die vraag weet ik al.
Weetjewel, een beetje van dit:
Eens. Algemeen bekend dat de VS er aanwezigheid heeft, en in het verleden een grotere had.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij met "avonturieren" bedoelt. Als ze hun militaire aanwezigheid daar serieus gaan opplussen (Pituffik vml Thule) is dat wmb verder prima. En dat is nmm ook het meest waarschijnlijke scenario.
Interessant.quote:Mochten ze serieus de boel gewapenderhand met geweld gaan innemen en bezetten dan is het einde Trump (op wat voor manier dan ook, wsl een interne dader) en niet einde NATO.
Flikker toch op man met je clonequote:Op zondag 11 januari 2026 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo kloon van Extec.
Als ik met een bijzonder verhaal kom met bron Daily mail wil ik het commentaar en oeverloze huil-lach smileys wel eens zien.
Klopt, enige verstandige geluid wat ik hier hoor.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij met "avonturieren" bedoelt. Als ze hun militaire aanwezigheid daar serieus gaan opplussen (Pituffik vml Thule) is dat wmb verder prima. En dat is nmm ook het meest waarschijnlijke scenario.
Mochten ze serieus de boel gewapenderhand met geweld gaan innemen en bezetten dan is het einde Trump (op wat voor manier dan ook, wsl een interne dader) en niet einde NATO danwel eoa oorlog tussen de NATO lidstaten onderling.
Ik ken je niet, dus je hoeft niet te tutoyeren.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:01 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Flikker toch op man met je clone![]()
Reageer anders even op wat ik vraag in plaats van direct full-retard ad hominem te gaan...
Die zullen het koud hebben zeg.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:25 schreef Perrin het volgende:
Hier laten we Oekraïners alleen tegen vechten, tegen deze meedogenloosheid en wreedheid. Terwijl we eindeloos vergaderen in onze verwarmde kantoren en driftig wapperen met het morele vingertje.
[ x ]
Arme zielen.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:25 schreef Perrin het volgende:
Hier laten we Oekraïners alleen tegen vechten, tegen deze meedogenloosheid en wreedheid. Terwijl we eindeloos vergaderen in onze verwarmde kantoren en driftig wapperen met het morele vingertje.
[ x ]
Oekraine outsourced wapens en munitie, Rusland outsourced personeelquote:Op zondag 11 januari 2026 16:25 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Zelfs putinversteher Wierd Duk postte vandaag dat Rusland een racistisch kutland is en het leger barbaars. Nou, dan weet je het wel.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Arme zielen.
Ik weet wel wie hier de Nazi's zijn. Bah.
Maar Rusland krijst tegelijk dat buitenlandse troepen in UA out of the question zijn. Hypocriet much.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:29 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Oekraine outsourced wapens en munitie, Rusland outsourced personeel
Het zou goed zijn als we eens wat minder gaan luisteren naar wat Rusland allemaal uitkraamt.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar Rusland krijst tegelijk dat buitenlandse troepen in UA out of the question zijn. Hypocriet much.
Wierd Duk Putinversteher noemen.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zelfs putinversteher Wierd Duk postte vandaag dat Rusland een racistisch kutland is en het leger barbaars. Nou, dan weet je het wel.
En hier is Rusland het dus niet mee eens. Daarom zijn die “onderhandelingen” ook totaal kansloos, de standpunten zijn onverenigbaar. Oekraïne wil gewoon bestaan, Rusland wil het bezetten en russificeren. Er is geen middenweg.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als we eens wat minder gaan luisteren naar wat Rusland allemaal uitkraamt.
De laatste keer dat ik keek was Oekraïne een eigen soevereine natie. En mogen ze uitnodigen wie ze willen.
Wierd Duk is een putinversteher.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wierd Duk Putinversteher noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |