abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219810394
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De enige bron daarvan is de immer betrouwbare Daily Mail.
Ow, dus het is gewoon "niet waar".

Helder.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zondag 11 januari 2026 @ 16:25:08 #277
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219810399
Hier laten we Oekraïners alleen tegen vechten, tegen deze meedogenloosheid en wreedheid. Terwijl we eindeloos vergaderen in onze verwarmde kantoren en driftig wapperen met het morele vingertje.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219810417
quote:
10s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow, dus het is gewoon "niet waar".

Helder.
Als je een bron hebt van Reuters of Ap kunnen we verder praten.
Vakman pur sang
pi_219810434
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee, je hebt het bezworen joh.

Probleem is "weg".
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  zondag 11 januari 2026 @ 16:30:31 #280
286657 Mr.Anderson83
There is no spoon.
pi_219810452
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]
huh
Zijn de Fransen en de Duitsers niet finaal de pan ingehakt dan?
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
  zondag 11 januari 2026 @ 16:36:20 #281
286657 Mr.Anderson83
There is no spoon.
pi_219810550
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wacht even, waarom zou dat betrouwbaar zijn? Dat is toch maar één kant van de medaille?
Hoe ben jij in staat een opinie te vormen en daar conclusies aan te verbinden aan de hand van halve informatie? :')
"You take the blue pill and the story ends. You wake in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill, you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes..."
pi_219810608
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:36 schreef Mr.Anderson83 het volgende:

[..]
Wacht even, waarom zou dat betrouwbaar zijn? Dat is toch maar één kant van de medaille?
Hoe ben jij in staat een opinie te vormen en daar conclusies aan te verbinden aan de hand van halve informatie? :')
Hallo kloon van Extec.
Als ik met een bijzonder verhaal kom met bron Daily mail wil ik het commentaar en oeverloze huil-lach smileys wel eens zien. _O-
Vakman pur sang
pi_219810650
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hallo kloon van Extec.
Nee.
pi_219810683
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:06 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat Rusland aan het begin van de invasie juist het beste ingezet heeft. Zoals die speciale Spetsnaz eenheden in Kyiv die daar heimelijk faalden.

Gaat ook niet zo lekker met die speciale operatie, dus als Rusland nog iets achter de hand heeft om het sneller af te wikkelen mogen ze wel opschieten.
Dat dus, als Rusland beter materiaal of betere troepen zou hebben, dan waren die al lang en breed ingezet.
  zondag 11 januari 2026 @ 16:56:58 #285
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219810882
quote:
7s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:48 schreef ExTec het volgende:
Is Oostenrijk EU lid, Y/N?
Y

quote:
Hebben we het over bases op EU grondgebied, Y/N?
Y

Is er een US basis in Oostenrijk: N...

Als dat nou het geval was geweest en hij het daar over had gehad had ik het verder prima gevonden.

Maar goed, het is ook niet relevant voor deze discussie natuurlijk, een Oostenrijker (geen NATO lid) die wel voor andere landen gaat bepalen wat ze moeten doen... Ook jij weet prima dat het niet zo werkt.

quote:
Precies.
Bijzondere conclusies weet je weer te trekken...
pi_219810984
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:56 schreef AchJa het volgende:

[..]
Y
[..]
Y

Is er een US basis in Oostenrijk: N...

Als dat nou het geval was geweest en hij het daar over had gehad had ik het verder prima gevonden.

Maar goed, het is ook niet relevant voor deze discussie natuurlijk, een Oostenrijker (geen NATO lid) die wel voor andere landen gaat bepalen wat ze moeten doen... Ook jij weet prima dat het niet zo werkt.
[..]
Bijzondere conclusies weet je weer te trekken...
Wat vind jij dat er moet gebeuren ALS de VS militair gaat avonturieren in groenland?

Ik vraag je niet of jij denkt dat dat gaat gebeuren, antwoord op die vraag weet ik al.

Weetjewel, een beetje van dit:

quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:33 schreef AchJa het volgende:
Zoals elke krijgsmacht honderden plannen in de kast heeft liggen danwel over mogelijke scenario's nadenkt.
  zondag 11 januari 2026 @ 17:46:55 #287
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219811490
quote:
7s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:02 schreef ExTec het volgende:
Wat vind jij dat er moet gebeuren ALS de VS militair gaat avonturieren in groenland?

Ik vraag je niet of jij denkt dat dat gaat gebeuren, antwoord op die vraag weet ik al.

Weetjewel, een beetje van dit:
Hangt er vanaf wat jij met "avonturieren" bedoelt. Als ze hun militaire aanwezigheid daar serieus gaan opplussen (Pituffik vml Thule) is dat wmb verder prima. En dat is nmm ook het meest waarschijnlijke scenario.

Mochten ze serieus de boel gewapenderhand met geweld gaan innemen en bezetten dan is het einde Trump (op wat voor manier dan ook, wsl een interne dader) en niet einde NATO danwel eoa oorlog tussen de NATO lidstaten onderling.

[ Bericht 1% gewijzigd door AchJa op 11-01-2026 17:53:13 ]
pi_219811563
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:46 schreef AchJa het volgende:

[..]
Hangt er vanaf wat jij met "avonturieren" bedoelt. Als ze hun militaire aanwezigheid daar serieus gaan opplussen (Pituffik vml Thule) is dat wmb verder prima. En dat is nmm ook het meest waarschijnlijke scenario.
Eens. Algemeen bekend dat de VS er aanwezigheid heeft, en in het verleden een grotere had.

quote:
Mochten ze serieus de boel gewapenderhand met geweld gaan innemen en bezetten dan is het einde Trump (op wat voor manier dan ook, wsl een interne dader) en niet einde NATO.
Interessant. ;)
  zondag 11 januari 2026 @ 18:01:22 #289
286657 Mr.Anderson83
There is no spoon.
pi_219811643
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hallo kloon van Extec.
Als ik met een bijzonder verhaal kom met bron Daily mail wil ik het commentaar en oeverloze huil-lach smileys wel eens zien. _O-
Flikker toch op man met je clone :+ :')
Reageer anders even op wat ik vraag in plaats van direct full-retard ad hominem te gaan... O-)
pi_219812467
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 17:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mochten ze serieus de boel gewapenderhand met geweld gaan innemen en bezetten dan is het einde Trump (op wat voor manier dan ook, wsl een interne dader) en niet einde NATO danwel eoa oorlog tussen de NATO lidstaten onderling.
Klopt, enige verstandige geluid wat ik hier hoor.
Tevens is dit zoals het is, navo is nog steeds de basis en dit blijft nog wel even zo, onafhankelijkheid van die oranje mongool allemaal roeptoetert.
Vakman pur sang
pi_219812476
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:01 schreef Mr.Anderson83 het volgende:

[..]
Flikker toch op man met je clone :+ :')
Reageer anders even op wat ik vraag in plaats van direct full-retard ad hominem te gaan... O-)
Ik ken je niet, dus je hoeft niet te tutoyeren.
Je mag U zeggen.
Vakman pur sang
pi_219812546
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:25 schreef Perrin het volgende:
Hier laten we Oekraïners alleen tegen vechten, tegen deze meedogenloosheid en wreedheid. Terwijl we eindeloos vergaderen in onze verwarmde kantoren en driftig wapperen met het morele vingertje.

[ x ]
Die zullen het koud hebben zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zondag 11 januari 2026 @ 19:55:12 #293
236264 crew  capricia
pi_219812571
quote:

[ x ]
Arme zielen.
Ik weet wel wie hier de Nazi's zijn. Bah.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_219812870
quote:

[ x ]
Oekraine outsourced wapens en munitie, Rusland outsourced personeel
pi_219812966
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Arme zielen.
Ik weet wel wie hier de Nazi's zijn. Bah.
Zelfs putinversteher Wierd Duk postte vandaag dat Rusland een racistisch kutland is en het leger barbaars. Nou, dan weet je het wel.
pi_219812977
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 20:29 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Oekraine outsourced wapens en munitie, Rusland outsourced personeel
Maar Rusland krijst tegelijk dat buitenlandse troepen in UA out of the question zijn. Hypocriet much.
  Moderator zondag 11 januari 2026 @ 20:40:12 #297
236264 crew  capricia
pi_219813005
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 20:38 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Maar Rusland krijst tegelijk dat buitenlandse troepen in UA out of the question zijn. Hypocriet much.
Het zou goed zijn als we eens wat minder gaan luisteren naar wat Rusland allemaal uitkraamt.
De laatste keer dat ik keek was Oekraïne een eigen soevereine natie. En mogen ze uitnodigen wie ze willen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_219813040
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 20:37 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Zelfs putinversteher Wierd Duk postte vandaag dat Rusland een racistisch kutland is en het leger barbaars. Nou, dan weet je het wel.
Wierd Duk Putinversteher noemen. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219813075
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 20:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Het zou goed zijn als we eens wat minder gaan luisteren naar wat Rusland allemaal uitkraamt.
De laatste keer dat ik keek was Oekraïne een eigen soevereine natie. En mogen ze uitnodigen wie ze willen.
En hier is Rusland het dus niet mee eens. Daarom zijn die “onderhandelingen” ook totaal kansloos, de standpunten zijn onverenigbaar. Oekraïne wil gewoon bestaan, Rusland wil het bezetten en russificeren. Er is geen middenweg.
pi_219813081
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 20:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wierd Duk Putinversteher noemen. :')
Wierd Duk is een putinversteher.

En een opruiende clown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')