Ow, dus het is gewoon "niet waar".quote:Op zondag 11 januari 2026 16:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De enige bron daarvan is de immer betrouwbare Daily Mail.
Als je een bron hebt van Reuters of Ap kunnen we verder praten.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus het is gewoon "niet waar".
Helder.
Nee, je hebt het bezworen joh.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je een bron hebt van Reuters of Ap kunnen we verder praten.
Zijn de Fransen en de Duitsers niet finaal de pan ingehakt dan?quote:
Wacht even, waarom zou dat betrouwbaar zijn? Dat is toch maar één kant van de medaille?quote:Op zondag 11 januari 2026 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je een bron hebt van Reuters of Ap kunnen we verder praten.
Hallo kloon van Extec.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:36 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Wacht even, waarom zou dat betrouwbaar zijn? Dat is toch maar één kant van de medaille?
Hoe ben jij in staat een opinie te vormen en daar conclusies aan te verbinden aan de hand van halve informatie?
Dat dus, als Rusland beter materiaal of betere troepen zou hebben, dan waren die al lang en breed ingezet.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:06 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Rusland aan het begin van de invasie juist het beste ingezet heeft. Zoals die speciale Spetsnaz eenheden in Kyiv die daar heimelijk faalden.
Gaat ook niet zo lekker met die speciale operatie, dus als Rusland nog iets achter de hand heeft om het sneller af te wikkelen mogen ze wel opschieten.
Yquote:
Yquote:Hebben we het over bases op EU grondgebied, Y/N?
Bijzondere conclusies weet je weer te trekken...quote:Precies.
Wat vind jij dat er moet gebeuren ALS de VS militair gaat avonturieren in groenland?quote:Op zondag 11 januari 2026 16:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Y
[..]
Y
Is er een US basis in Oostenrijk: N...
Als dat nou het geval was geweest en hij het daar over had gehad had ik het verder prima gevonden.
Maar goed, het is ook niet relevant voor deze discussie natuurlijk, een Oostenrijker (geen NATO lid) die wel voor andere landen gaat bepalen wat ze moeten doen... Ook jij weet prima dat het niet zo werkt.
[..]
Bijzondere conclusies weet je weer te trekken...
quote:Op zondag 11 januari 2026 15:33 schreef AchJa het volgende:
Zoals elke krijgsmacht honderden plannen in de kast heeft liggen danwel over mogelijke scenario's nadenkt.
Hangt er vanaf wat jij met "avonturieren" bedoelt. Als ze hun militaire aanwezigheid daar serieus gaan opplussen (Pituffik vml Thule) is dat wmb verder prima. En dat is nmm ook het meest waarschijnlijke scenario.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:02 schreef ExTec het volgende:
Wat vind jij dat er moet gebeuren ALS de VS militair gaat avonturieren in groenland?
Ik vraag je niet of jij denkt dat dat gaat gebeuren, antwoord op die vraag weet ik al.
Weetjewel, een beetje van dit:
Eens. Algemeen bekend dat de VS er aanwezigheid heeft, en in het verleden een grotere had.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij met "avonturieren" bedoelt. Als ze hun militaire aanwezigheid daar serieus gaan opplussen (Pituffik vml Thule) is dat wmb verder prima. En dat is nmm ook het meest waarschijnlijke scenario.
Interessant.quote:Mochten ze serieus de boel gewapenderhand met geweld gaan innemen en bezetten dan is het einde Trump (op wat voor manier dan ook, wsl een interne dader) en niet einde NATO.
Flikker toch op man met je clonequote:Op zondag 11 januari 2026 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo kloon van Extec.
Als ik met een bijzonder verhaal kom met bron Daily mail wil ik het commentaar en oeverloze huil-lach smileys wel eens zien.
Klopt, enige verstandige geluid wat ik hier hoor.quote:Op zondag 11 januari 2026 17:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij met "avonturieren" bedoelt. Als ze hun militaire aanwezigheid daar serieus gaan opplussen (Pituffik vml Thule) is dat wmb verder prima. En dat is nmm ook het meest waarschijnlijke scenario.
Mochten ze serieus de boel gewapenderhand met geweld gaan innemen en bezetten dan is het einde Trump (op wat voor manier dan ook, wsl een interne dader) en niet einde NATO danwel eoa oorlog tussen de NATO lidstaten onderling.
Ik ken je niet, dus je hoeft niet te tutoyeren.quote:Op zondag 11 januari 2026 18:01 schreef Mr.Anderson83 het volgende:
[..]
Flikker toch op man met je clone![]()
Reageer anders even op wat ik vraag in plaats van direct full-retard ad hominem te gaan...
Die zullen het koud hebben zeg.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:25 schreef Perrin het volgende:
Hier laten we Oekraïners alleen tegen vechten, tegen deze meedogenloosheid en wreedheid. Terwijl we eindeloos vergaderen in onze verwarmde kantoren en driftig wapperen met het morele vingertje.
[ x ]
Arme zielen.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:25 schreef Perrin het volgende:
Hier laten we Oekraïners alleen tegen vechten, tegen deze meedogenloosheid en wreedheid. Terwijl we eindeloos vergaderen in onze verwarmde kantoren en driftig wapperen met het morele vingertje.
[ x ]
Oekraine outsourced wapens en munitie, Rusland outsourced personeelquote:Op zondag 11 januari 2026 16:25 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Zelfs putinversteher Wierd Duk postte vandaag dat Rusland een racistisch kutland is en het leger barbaars. Nou, dan weet je het wel.quote:Op zondag 11 januari 2026 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Arme zielen.
Ik weet wel wie hier de Nazi's zijn. Bah.
Maar Rusland krijst tegelijk dat buitenlandse troepen in UA out of the question zijn. Hypocriet much.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:29 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Oekraine outsourced wapens en munitie, Rusland outsourced personeel
Het zou goed zijn als we eens wat minder gaan luisteren naar wat Rusland allemaal uitkraamt.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar Rusland krijst tegelijk dat buitenlandse troepen in UA out of the question zijn. Hypocriet much.
Wierd Duk Putinversteher noemen.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zelfs putinversteher Wierd Duk postte vandaag dat Rusland een racistisch kutland is en het leger barbaars. Nou, dan weet je het wel.
En hier is Rusland het dus niet mee eens. Daarom zijn die “onderhandelingen” ook totaal kansloos, de standpunten zijn onverenigbaar. Oekraïne wil gewoon bestaan, Rusland wil het bezetten en russificeren. Er is geen middenweg.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als we eens wat minder gaan luisteren naar wat Rusland allemaal uitkraamt.
De laatste keer dat ik keek was Oekraïne een eigen soevereine natie. En mogen ze uitnodigen wie ze willen.
Wierd Duk is een putinversteher.quote:Op zondag 11 januari 2026 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wierd Duk Putinversteher noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |