Gaat ze dan alleen?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:37 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Boekenbal zal de 4e keer worden en MG gaat nooit mee.
Ik wil ook niet dat ze uit elkaar gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:06 schreef Harper het volgende:
Wat zegt AM nou?
Dat ze hoopt dat iedereen de beslissing van Jim en Arte (om uit elkaar te gaan) respecteert?
Wat is dat voor rare opmerking? Wat hebben de volgers daar in hemelsnaam mee te maken??
Daar heeft ze hard voor gewerkt!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 18:44 schreef Earring het volgende:
🎉🎉🎉 Jet krijgt eindelijk een andere fiets!
Stelletje misgunnende Gerda’s hier 😂quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:13 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Gerda's toch! Gun haar nou eens iets 🤣
Nee dat ging over de bollens, en over Curly en Sanne.. AM is nooit genoemd door niemand.. wat voor Juice moet daar vandaan komen? AM wilt graag beroemd zijn, daarom blijft ze in het Tim verhaal.. hele Tim had het niet eens over haar maar ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:41 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Heilige Gerda hier 😇!
Niet zo lang geleden bij Juicechannel was er een vraagsticker waarin iemand schreef "dat 2025 het jaar van de momfluencer was *of zoiets* en Juicechannel reageerde met "nou en of". Geen idee of AM hiermee werd bedoeld (podcast met Tim) maar wellicht betrekt ze dit op zichzelf en doet ze alsof ze dagelijks daar wordt besproken.
Naast wat al is gezegd, valt het me op dat ze haar abonnement posts heeft verwijderd (is een aparte sectie naast de gewone posts) en ook kun je geen abonnement meer nemen (oude abonnees bestaan nog wel). En ook dat ze het in haar stories vandaag heeft "over het meenemen van de denktank ervaringen in haar lezingen". Lezingen? Welke lezingen? Of ziet AM een carrière van het geven van lezingen, voordrachten, presentaties of het leiden van panelgesprekken in het verschiet?
Ik heb echt nog nooit wat op een juicekanaal van AM gezienquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:29 schreef Harper het volgende:
Er staat weer eens een interview met AM online. Ze weet de boel lekker te verdraaien.
Nu is er een heksenjacht gestart ná het telefoontje van Tim. Dat volledig onvoorbereid was.
Ze vindt het absurd dat kinderen door hun ouders gefilmd worden als ze overstuur of aan het huilen zijn.
Ze doet geen geen samenwerkingen meer waarbij de kinderen betrokken worden. Zij horen na school lekker te spelen en niet te moeten werken.
En blijkbaar wordt er regelmatig over haar gezin gesproken op juicekanalen.
Liegebeest.
En ze krijgt natuurlijk een tweedehandsequote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar heeft ze hard voor gewerkt!
Dan heb je dus echt tijd teveel 🫣quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:51 schreef Lalaland79 het volgende:
Dus Milou verdient geld door met dr eigen nep profielen op dr eigen officiële istagram pagina te klikken op linkjes die ze zelf post🤔. Dat is lucratieve business
Je zal vast meer exemplaren verkopen dan de Barneveldse Gerdaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:56 schreef SterreKaatje het volgende:
Na alle reacties heb ik besloten om een e-book uit te brengen.
Ik twijfel nog wel over de titel 'Verbinding door Gerda's' of 'Wat niemand wist over Gerda's' of toch...'Krijg nu je Gerda leven op orde'
Oke oke ik sla door. Mn man is een week van huis en ik zit hier in mn eentje op de bank. De jongere kinderen slapen en de pubers hangen hier stilzwijgend.![]()
Maar jullie zijn leuk, heel leuk!
Volgens mij gaan ze ook iets van een werkbezoek doen bij een Nederlander die daar een bakker/restaurant *of iets dergelijks* is begonnen. Is wel balen als ze pas zondag weg kunnen, maar elitaire Soof zit een beetje in mijn allergie, dus die mag wel even met beide voeten op de grond blijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:33 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ach, als ze nu wel in Oeganda waren geweest was het diner ook rijst met kip geweest (waar je gegarandeerd maagklachten van krijgt, dus nooit een week gaan, want tegen de tijd dat je je fit voelt is je reis voorbij) Het is wel een prachtig land, maar de afstanden die je moet rijden heel erg ver, dus een weekje is eigenlijk best zonde. Dan kan je op z'n best 1 uitgebreide safari doen en Kampala bezoeken
Zij is daar ook nooit bij naam genoemd, direct of indirect. De opmerking ging over momfluencers in het algemeen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit wat op een juicekanaal van AM gezien
Er zijn geen namen genoemd in de vragensticker.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee dat ging over de bollens, en over Curly en Sanne.. AM is nooit genoemd door niemand.. wat voor Juice moet daar vandaan komen? AM wilt graag beroemd zijn, daarom blijft ze in het Tim verhaal.. hele Tim had het niet eens over haar maar ja.
Filmpje van JVP is raar, maar vond haar altijd al een beetje ik wil het leven van.. maar ja kan het mis hebben
Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Lodelie het volgende:
Ben benieuwd of zoiets loopt. Er zitten wel een paar bakkers, maar brood zoals wij dat kennen eten ze eigenlijk niet in Oeganda. Stiekem wel benieuwd naar de verhalen en foto's, want het is bekend terrein. Hopelijk laat ze de designer tassen en sieraden thuis, want die is ze bij de eerste de beste wandeltocht door de stad kwijtquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze ook iets van een werkbezoek doen bij een Nederlander die daar een bakker/restaurant *of iets dergelijks* is begonnen. Is wel balen als ze pas zondag weg kunnen, maar elitaire Soof zit een beetje in mijn allergie, dus die mag wel even met beide voeten op de grond blijven.
Oh handig, kunnen ze het misschien opvoeren als ‘werkgerelateerde reis’ bij de belastingdienst!quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze ook iets van een werkbezoek doen bij een Nederlander die daar een bakker/restaurant *of iets dergelijks* is begonnen.
Ah, is er eindelijk eentje die de doodenge tokkieclan achter zich durft te laten? Goed zo Arte! Jij verdient beter dan een volwassen vent die onder de plak zit bij zn knettergekke moeder.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:47 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat ze uit elkaar gaan
(Wat kan mij dat schelen ) 😂😂
Misschien zijn er volgers die zeggen dat ze bij elkaar moeten blijven
Volgens mij is het sowieso zonder partners, en in de mental load bijeenkomst is afgesproken dat hij op de kinderen past.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:37 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Boekenbal zal de 4e keer worden en MG gaat nooit mee.
Had Arte niet een voorgangster? Ik was eens aan het scrollen en dacht een ex van Jim tegen te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ah, is er eindelijk eentje die de doodenge tokkieclan achter zich durft te laten? Goed zo Arte! Jij verdient beter dan een volwassen vent die onder de plak zit bij zn knettergekke moeder.
Hopelijk ziet de verpleegster met dr schuddende kont ook snel het licht.
Beetje rare reactie over twee twintigers die uit elkaar zijn. Ik zou helemaal de zenuwen krijgen van een schoonfamilie als de Geertsen, maar AM deelde vandaag dat Arte nog wel te zien zal zijn, alleen niet als vriendin van. Komt op mij niet echt over alsof Arte de familie 'achter zich heeft gelaten'.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ah, is er eindelijk eentje die de doodenge tokkieclan achter zich durft te laten? Goed zo Arte! Jij verdient beter dan een volwassen vent die onder de plak zit bij zn knettergekke moeder.
Hopelijk ziet de verpleegster met dr schuddende kont ook snel het licht.
Ik twijfel nu wat voor bedrijf ze gaan bezoeken, maar wél van een Nederlander. Soof gaat de cultuurshock van haar leven krijgen. Ik ben één keer in die contreien geweest en dat was voor mij één keer teveel.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:10 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of zoiets loopt. Er zitten wel een paar bakkers, maar brood zoals wij dat kennen eten ze eigenlijk niet in Oeganda. Stiekem wel benieuwd naar de verhalen en foto's, want het is bekend terrein. Hopelijk laat ze de designer tassen en sieraden thuis, want die is ze bij de eerste de beste wandeltocht door de stad kwijt
Ja dat was Cayaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:16 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Had Arte niet een voorgangster? Ik was eens aan het scrollen en dacht een ex van Jim tegen te komen.
Zal me niets verbazen. Het zijn niet bepaald (wereld)reizigers, maar het is een beetje zoals het kopen van twee appartementen in Dubai, waar ze volgens mij nog nooit zijn geweest; het zal ergens in hun voordeel werken.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oh handig, kunnen ze het misschien opvoeren als ‘werkgerelateerde reis’ bij de belastingdienst!
Ik dacht meer: hoeveel foto’s van je kinderen in de bibliotheek heb je nodig in je leven?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef slowie het volgende:
Hvk is naar de bibliotheek geweest met de kinderen en was haar telefoon vergeten. Een andere moeder heeft foto's voor haar gemaakt?
Moet zij als alleenstaande moeder ook niet altijd bereikbaar zijn voor school in geval van nood?
Naar het pakketpunt laten brengen door Dion bedoel je.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En dan helemaal dat ding inpakken, label uitprinten en naar een pakketpunt en alles. Voor een eurotje.
Laat dat misschien maar weg. Ze doen niet anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oh handig, kunnen ze het misschien opvoeren als ‘werkgerelateerde reis’ bij de belastingdienst!
Joh iedereen kan toch wel een keer z’n telefoon vergeten zijn? Vroeger redden ze zich er ook wel mee. Niemand is 24/7 bereikbaar, alleenstaande moeder of niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef slowie het volgende:
Hvk is naar de bibliotheek geweest met de kinderen en was haar telefoon vergeten. Een andere moeder heeft foto's voor haar gemaakt?
Moet zij als alleenstaande moeder ook niet altijd bereikbaar zijn voor school in geval van nood?
Zal Arte misschien een contract hebben moeten tekenen van AM van een jaar in beeld voor een x bedrag?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef Meke het volgende:
Ik vond het ook opvallend dat er gezegd werd dat we haar wel zouden blijven zien op het kanaal van AM?
Scheelt dat ze altijd in de bieb zit😆quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:58 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Joh iedereen kan toch wel een keer z’n telefoon vergeten zijn? Vroeger redden ze zich er ook wel mee. Niemand is 24/7 bereikbaar, alleenstaande moeder of niet.
Ja, ook dat: 'kan jij foto's van mijn kinderen maken voor m'n Instagram?'quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:51 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik dacht meer: hoeveel foto’s van je kinderen in de bibliotheek heb je nodig in je leven?
Een dagje missen zou vast geen kwaad doen.
Dat zag ik van de week ook. Ben zo benieuwd naar het hoe en wat. Ze waren vorig jaar in de meivakantie nog met z’n vieren naar Curaçao geweest en sindsdien is de relatie over.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:26 schreef Roesssst het volgende:
Roestige Gerda hier!
Ik zat eens te struinen op Insta en zag dat de ex van PorteRenee een nieuwe relatie heeft. Helemaal heppy de peppy foto's en filmpjes met z'n tweeën plaatsen. Ze zijn nu ook samen een bedrijfje gestart met een gezamenlijke podcast een instapagina en een nieuwsbrief. Net zoals hij met zijn ex deed, maar dan nu over gezond leven en sporten.
Stiekem ben ik dan wel een beetje nieuwsgierig of zijn relatie met Renee is uitgegaan omdat hij een ander had of dat zij er pas daarna in beeld kwam.
Renee is sindsdien ook flink afgevallen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:27 schreef WiWa het volgende:
[..]
Dat zag ik van de week ook. Ben zo benieuwd naar het hoe en wat. Ze waren vorig jaar in de meivakantie nog met z’n vieren naar Curaçao geweest en sindsdien is de relatie over.
Klopt als een busquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowieso zonder partners, en in de mental load bijeenkomst is afgesproken dat hij op de kinderen past.
Mb is toch haar ex, waarom zou je die in een filmpje verwerken. Ik bedenk mezelf dan hoe weird het zou zijn als ik m'n ex in een filmpje ging verwerken 😂quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:59 schreef Henrike het volgende:
Ik weet niet wat ik van dat filmpje van jvp vind.
Ene kant leuk, Koen erbij , de kinderen van Koen en mb erin, en dan mb compleet weggewerkt.
Zullen de bollen kinderen dat niet beetjecvreemd vinden? Mama was daar toch ook bij?
Vind beetje vreemd gevoel geven dit.
Op vrijdag 9 januari 2026 23:06 schreef Henrike het volgende:Hoezo? Ze is toch met Koen, zijn toch haar bonuskids? Altijd dat kamp Mies.. Ik krijg tegenwoordig helemaal de kriebels. An michelle en haar oranje hoofdquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 9 januari 2026 22:07 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen hier altijd zo moeilijk doet.
Het is toch heel logisch dat zij haar ex niet gaat delen in een filmpje op haar socials of dat ze geen foto's van haar ex in haar eigen fotoboek wil?
Ik heb allerlei foto's van mn ex en de kinderen van toen we nog samen waren, maar die ga ik niet vrolijk delen op mn socials.
Natuurlijk weten die kinderen dat hun moeder erbij was. Ze weten ook dat ze uit elkaar en dat mama weer iemand anders heeft. Ze hebben al genoeg voor hun kiezen.
Dat mama niet in een filmpje staat op de socials, als ze dat überhaupt al zien, lijkt mij hun laatste zorg.
[/quote hoezo moeilijk doen?
Tsja, ik mag er toch een beetje een vreemd gevoel bij hebben?
Dan had bijv de foto's van de kinderen Bollen er ook niet in gezet.
Maar goed het was een gevoel hè, ik weet het niet goed.
Ja die nieuw girl zag ook haar kans schoon. Vind haar daarom meteen sneu overkomen. Team Renee 😉quote:Op zaterdag 10 januari 2026 00:27 schreef WiWa het volgende:
[..]
Dat zag ik van de week ook. Ben zo benieuwd naar het hoe en wat. Ze waren vorig jaar in de meivakantie nog met z’n vieren naar Curaçao geweest en sindsdien is de relatie over.
En wij maar gewoon dik betalen..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Wil van tien ook naar Efteling . Uitgenodigd . Lekker influenca weekendje daar
Zo, echt wel. Ik vraag me af hoe dat gaat. Ze hadden voor safari misschien beter naar Z-Afrika kunnen gaan. Dit is niet echt een startersland. Hier moet je nog veel alerter zijn, je valt nog meer op, het is echt zo'n andere wereld. Ik zou er wel willen wonen, maar kan me voorstellen dat het nogal een shock is als je met je net gelakte nagels in de oranje klei staatquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:24 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wat voor bedrijf ze gaan bezoeken, maar wél van een Nederlander. Soof gaat de cultuurshock van haar leven krijgen. Ik ben één keer in die contreien geweest en dat was voor mij één keer teveel.
Jij hebt die keer niet meegekregen dat J. niet op school was verschenen en ze zich daar niet druk om kon maken?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef slowie het volgende:
Klopt, daarom vond ik haar reel over hoeveel geld ze had gespaard ofzoiets ook zo raar. De helft van hun vakanties/weekendjes weg zijn gesponsord.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:34 schreef Earring het volgende:
En Eline Zwitser zit met haar gezin in de Efteling. Uitgenodigd. Die krijgen nogal eens weekendjes en reisjes aangeboden.
Dat Efteling weekendje had Sanneke (net als veel anderen hoor) ook graag gehad.
Echt he?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:25 schreef Clea het volgende:
AM aan de slag op haar drukke werkdag met een flinke takenlijst en haar afspraak met Maarten dat ze niet meer s avonds werkt, maar zo drukdruk. Inmiddels heeft ze 3 koeken gebakken, zwaait diverse kinderen uit, loopt continu rond in huis en heeft 3 dingen afgevinkt van haar lijstje. Maar goed dat ze geen echte baan heeft..
Tien van Wil is er ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Wil van tien ook naar Efteling . Uitgenodigd . Lekker influenca weekendje daar
Waarom zou dat moeten? Ik heb ook wel eens mijn telefoon niet bij me.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef slowie het volgende:
Ik snap wel dat mb er niet in staat, maar vind het wat gek dat ze de foto's van haar kinderen er.wel in verwerkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:50 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Mb is toch haar ex, waarom zou je die in een filmpje verwerken. Ik bedenk mezelf dan hoe weird het zou zijn als ik m'n ex in een filmpje ging verwerken 😂
Moet ik dan ook in mijn bikini in de sneeuw, of z on gek dansje doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Gerda’s, voor ¤ 1.888,- (speciale aanbieding, want ‘normaal’ ¤ 4.689,-! 🤣) kun je bij Ellen zonder-wie-dan-ook een holistische coach opleiding/quantum healing opleiding/human design templates cursus doen.
En weet je: binnen een week na start kun je al je eerste healing uitvoeren!
It’s amaaaaaaazing 😂
Zouden er werkelijk mensen zijn die dat gaan doen en daarna zichzelf ‘therapeut’ noemen?
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:54 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Naar het pakketpunt laten brengen door Dion bedoel je.
Niet als je het werk noemt, dan kan je daar heeeeel lang mee bezig zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan heb je dus echt tijd teveel 🫣
Verschrikkelijk is het, echt vreselijk. Hoe gaan die kinderen terugkijken op hun jeugd. Hoe zal het ze vergaan straks in de puberteit. Ik krijg het altijd spaans benauwd van haar posts.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:08 schreef Henrike het volgende:
Hvk; met 3 man louay aankleden ,en verschonen is bijna niet meer te doen.....
Hoe dan?
Het blijkt dus toch niet zo'n makkelijk kereltje te zijn dan zij altijd zegt, slapeloze nachten, veel wakker, moeilijk met aankleden/ verschonen.
Tek daarbij een Zayn met zijn speciale zorgbehoefte, een tweeling die de boel vaak terroriseert en sloopt ( haar eigen woorden)
Meiden die altijd ruzie maken( zegt ze zelf) en een Jayda met haar verdriet als ze naar school moet.
Dolle boel met 6 kinderen
Dat komt nog wel. Niet alles tegelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Beetje rare reactie over twee twintigers die uit elkaar zijn. Ik zou helemaal de zenuwen krijgen van een schoonfamilie als de Geertsen, maar AM deelde vandaag dat Arte nog wel te zien zal zijn, alleen niet als vriendin van. Komt op mij niet echt over alsof Arte de familie 'achter zich heeft gelaten'.
Het klinkt alsof de fans van haar soap geruststelt dat hun favoriete karakter nog wel een (bij)rol blijft spelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:17 schreef Meke het volgende:
Ik vond het ook opvallend dat er gezegd werd dat we haar wel zouden blijven zien op het kanaal van AM?
De kinderen van Koen zijn toch haar stiefkinderen/bonuskinderen of hoe je het ook wil noemen? En we zien een reclame, waarin wat mij betreft geen enkel kind zichtbaar zou moeten zijn. We hebben het fotoboek niet gezien dus wie weet op hoeveel foto's Michelle wel staat.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mb er niet in staat, maar vind het wat gek dat ze de foto's van haar kinderen er.wel in verwerkt.
Ik zou dan dus alleen mijn eigen kinderen en Koen erin zetten.
Maar goed, ik zeg niet dat ik het belachelijk of stom vind he, alleen dat het bij mij een wat gek / vreemd gevoel oplevert.
Plus AM hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien of er wat over te zeggen. Heeft Jim zelf al gedaan kan ie prima zelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 23:34 schreef Clea het volgende:
Is Arte niet ook een vriendin van Julia? En dat ze op die manier nog te zien is?
Verder vind ik er geloof ik niks van. Twee 20-ers die na 2 jaar uit elkaar gaan, gebeurt wel vaker.
Haha hele dagen nodig voor wat taken die een ander gewoon naast zijn werk doet, krijgt ze allemaal niet af, maar ze leest nooit forums en instagram enzo hoor want het doet haar allemaal niks wat men over haar zegt. Koekoek.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:32 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Plus AM hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien of er wat over te zeggen. Heeft Jim zelf al gedaan kan ie prima zelf.
Ze leest goed mee even een overdreven filmpje van Rens.
Tot de volgende box gelanceerd wordt. Of er een workshop gehouden is over zuurdesembrood. Daarna is de hobby over. Het draait daar allemaal om geld binnenharken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:36 schreef papierentas het volgende:
AM; Haar 'interview' bij RTL is gewoon weer haar eigen waarheid verhaal herkauwen. En owja ze heeft een nieuwe hobby; zuurdesembrood bakken.
Jup, ook dit weer als een bezetene hele dagen mee bezig. Alles voor het geld en de aandacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:42 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Tot de volgende box gelanceerd wordt. Of er een workshop gehouden is over zuurdesembrood. Daarna is de hobby over. Het draait daar allemaal om geld binnenharken.
En vandaag weer 'richting' de vertrek-spatiewaarhetniethoort-hal.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:31 schreef Lalaland79 het volgende:
De vlucht van de nagelkerkjes is geannuleerd. Als ik het gister goed las hebben ze ook de handbagage ingecheckt. Dus dat wordt shoppen voor toiletartikelen en kleding.
Die weer in de slaapkamer van Jet staat om de kleintjes en de volgers te entertainen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:32 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Plus AM hoeft zich er helemaal niet mee te bemoeien of er wat over te zeggen. Heeft Jim zelf al gedaan kan ie prima zelf.
Ze leest goed mee even een overdreven filmpje van Rens.
En hier GerdaGruquote:
Dat eerste zou me eerlijk gezegd niks verbazen, uit de communicatie van Renee haalde ik er uit dat het niet haar beslissing was. Heb ook het idee dat de kinderen altijd bij haar zijn.quote:Ik zat eens te struinen op Insta en zag dat de ex van PorteRenee een nieuwe relatie heeft. Helemaal heppy de peppy foto's en filmpjes met z'n tweeën plaatsen. Ze zijn nu ook samen een bedrijfje gestart met een gezamenlijke podcast een instapagina en een nieuwsbrief. Net zoals hij met zijn ex deed, maar dan nu over gezond leven en sporten.
Stiekem ben ik dan wel een beetje nieuwsgierig of zijn relatie met Renee is uitgegaan omdat hij een ander had of dat zij er pas daarna in beeld kwam.
😂 zou iemand daar in trappen?!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Gerda’s, voor ¤ 1.888,- (speciale aanbieding, want ‘normaal’ ¤ 4.689,-! 🤣) kun je bij Ellen zonder-wie-dan-ook een holistische coach opleiding/quantum healing opleiding/human design templates cursus doen.
It’s amaaaaaaazing 😂
Zouden er werkelijk mensen zijn die dat gaan doen en daarna zichzelf ‘therapeut’ noemen?
Je verwacht het niet... een blinde zag nog dat dat niet ging passenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Goh, een groot ovaal/rond brood past niet in een langwerpige vorm. Wat een verrassing!
En met MG overleggen hoeveel snedes ze er in zal maken. First world problems. 😁
Wie bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:15 schreef Beppie12345 het volgende:
Nou echt heh. Nee ze leest niet mee....haha. Ligt er zo dik bovenop.
Een Lotte Balijns zou zich daar zomaar voor op kunnen geven 🙈quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
It’s amaaaaaaazing 😂
Misschien was het omdat ze nu op zoek moet naar de juiste pan die dan weer in die fantastische box verschijnt? Net als alle molen meuk die ze er in gaat doenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je verwacht het niet... een blinde zag nog dat dat niet ging passen
Ja, want ze heeft (minstens) 2 langwerpige en 1 grote ronde broodpan?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:45 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Misschien was het omdat ze nu op zoek moet naar de juiste pan die dan weer in die fantastische box verschijnt? Net als alle molen meuk die ze er in gaat doen
Zij zet ze op de wereld maar voedt ze niet (op) .quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:13 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is het, echt vreselijk. Hoe gaan die kinderen terugkijken op hun jeugd. Hoe zal het ze vergaan straks in de puberteit. Ik krijg het altijd spaans benauwd van haar posts.
Ik heb het met de kinderen te doen, geen opvoeding geen eigen ruimte (helemaal geen ruimte in zo’n poppenhuisje) en net als de jongste die kijkt altijd zo zielig, weet niet of ik hem wel eens heb zien lachen. Echt heel sneu!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:08 schreef Henrike het volgende:
Hvk; met 3 man louay aankleden ,en verschonen is bijna niet meer te doen.....
Hoe dan?
Het blijkt dus toch niet zo'n makkelijk kereltje te zijn dan zij altijd zegt, slapeloze nachten, veel wakker, moeilijk met aankleden/ verschonen.
Tek daarbij een Zayn met zijn speciale zorgbehoefte, een tweeling die de boel vaak terroriseert en sloopt ( haar eigen woorden)
Meiden die altijd ruzie maken( zegt ze zelf) en een Jayda met haar verdriet als ze naar school moet.
Dolle boel met 6 kinderen
Ja louay vind ik een bijzonder mannetjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:57 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik heb het met de kinderen te doen, geen opvoeding geen eigen ruimte (helemaal geen ruimte in zo’n poppenhuisje) en net als de jongste die kijkt altijd zo zielig, weet niet of ik hem wel eens heb zien lachen. Echt heel sneu!
En nu zegt ze ook nog eens dat ze hem geen dutje meer laat doen. Volgens mij heeft hij dat nog heel hard nodig!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja louay vind ik een bijzonder mannetje
Tuurlijk. Dat ze die pan probeerde was al suf. Maar er komt natuurlijk weer een pan van kookpunt10 die gepromoot moet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:45 schreef Kletskoussie het volgende:
[..]
Misschien was het omdat ze nu op zoek moet naar de juiste pan die dan weer in die fantastische box verschijnt? Net als alle molen meuk die ze er in gaat doen
AM ivm dat we Rens niet zagen en paar uur later, slijmfilm met Rens.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
Al doet dat er eigenlijk niet toe want we weten al jaren dat ze meelezen. Velen hebben dat zelfs genoemd op hun kanaal.
Ik snap dan ook niet dat er steeds gezegd wordt dat ze dat zogenaamd niet doen.
Tja je zou maar naar huis gaan, naar je kinderen, als je reis niet doorgaat.. Schandalig hoe vaak zij weg zijn, is het geen weekje vakantie dan wel 3 dagen Parijs of 4x uit eten per week(zonder kinderen). Wat ziet Sofie er toch enorm slecht uit!! 😱 Ze lijkt echt 10 jaar ouder dan ze werkelijk is.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:03 schreef IlseMarije het volgende:
Dus Jan en en Sofie (Nagelkerke) gaan ipv nu naar Oeganda naar Spanje en volgende maand naar Oeganda, waar zou de reis dan in maart heen gaan? Dit is toch niet best, januari een week weg februari een week weg en tussendoor minimaal 1x per week samen weg. (door de week he, een weekend zonder etentje of feestje is geen weekend) En opa en oma maar oppassen, die zijn vast ook in de 70 dus deze maand een week lang de “kindjes” van en naar school brengen, naar sport ed en dan volgende maand nog een week. Pittig!
AM heeft het in interviews geregeld over de fora waar ze besproken wordt. Dus zij beweert helemaal niet dat ze hier niet meeleest.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:14 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
AM ivm dat we Rens niet zagen en paar uur later, slijmfilm met Rens.
Sterker nog via Am hoorde ik van fora waar zij besproken werd, ik wist dat niet eens. Zij heeft er zelf reclame voor gemaaktquote:Op zaterdag 10 januari 2026 10:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
Al doet dat er eigenlijk niet toe want we weten al jaren dat ze meelezen. Velen hebben dat zelfs genoemd op hun kanaal.
Ik snap dan ook niet dat er steeds gezegd wordt dat ze dat zogenaamd niet doen.
Ja haha, ik precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:22 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Sterker nog via Am hoorde ik van fora waar zij besproken werd, ik wist dat niet eens. Zij heeft er zelf reclame voor gemaakt
Deze week kwam al heel veel verstopte reclame langs van producten die ze in het verleden heeft "gekocht" of van andere samenwerkingen. Dat broodbakken is ook alleen voor een box. Heel sneaky en niet transparant voor mensen die haar niet langer volgen. En ze was een doosje "boodschappendoen" bij de Hanos. Je kunt mij niet vertellen dat je met zo een groot gezien na kerst nog zo veel in huis hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:05 schreef Earring het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat ze die pan probeerde was al suf. Maar er komt natuurlijk weer een pan van kookpunt10 die gepromoot moet.
Net als al die meelsoorten die voorbijkomen. Ze was alleen vergeten welke ze moest hebben. Iets met een T en rogge 🥴
Sophie ziet er inderdaad ouder uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:17 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Tja je zou maar naar huis gaan, naar je kinderen, als je reis niet doorgaat.. Schandalig hoe vaak zij weg zijn, is het geen weekje vakantie dan wel 3 dagen Parijs of 4x uit eten per week(zonder kinderen). Wat ziet Sofie er toch enorm slecht uit!! 😱 Ze lijkt echt 10 jaar ouder dan ze werkelijk is.
Vind ik ook, of een leuke jurk oidquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:27 schreef Earring het volgende:
Jammer dat DBM altijd die strakke leggings draagt. Een mooie broek met iets wijdere pijp zou zoveel beter staan.
Mijn mening uiteraard
Ik vind de broek die ze nu draagt wel mooi, maar ik ben dan ook een typische skinny jeans millennial🙈.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:27 schreef Earring het volgende:
Jammer dat DBM altijd die strakke leggings draagt. Een mooie broek met iets wijdere pijp zou zoveel beter staan.
Mijn mening uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |