abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219791398
Groene Gerda hier, ook aangenaam!
pi_219791445
JvP plaatst een recap over 2025 waarin MW vakkundig weggepoetst is. Toch meer aan de hand geweest daar blijkbaar.

Groet Gerda te Paard

[ Bericht 3% gewijzigd door Applepony op 09-01-2026 19:25:49 (Verkeerde Gerda) ]
pi_219791525
Rare Gerda is ook present.
pi_219791564
Dyslectische Gerda🤷🏾‍♀️
pi_219791567
AM onze plangoeroe heeft haar hele vrijdagochtend planning niet gehaald, deels verschoven naar de middag en nu naar de avond.
Misschien eerder beginnen? Geen broden bakken op je 'werkdag'? Niet de hele tijd de hele familie filmen en op insta plaatsen?
Zo lang was haar to do lijstje niet voor mijn gevoel😅
pi_219791606
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM onze plangoeroe heeft haar hele vrijdagochtend planning niet gehaald, deels verschoven naar de middag en nu naar de avond.
Misschien eerder beginnen? Geen broden bakken op je 'werkdag'? Niet de hele tijd de hele familie filmen en op insta plaatsen?
Zo lang was haar to do lijstje niet voor mijn gevoel😅
Ze ging juist niet meer met vrije tijd bezig zijn op haar werkdag. Maar als je alles als content beschouwd is ineens alles ook werk ofzo.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_219791718
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het risico dat het gedragen is, al is het alleen maar voor een promo geweest… Nee, bedankt.
Ik sla ook over hoor
pi_219791877
Verkoopt Sanneke nou serieus de BH sluiting voor een euro? Mijn god. Wat triest dit.
pi_219791939
Jetteleah2401, maar Gerda voor intimi, hier🤗
pi_219792045
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:55 schreef Moedervan4kids het volgende:
Verkoopt Sanneke nou serieus de BH sluiting voor een euro? Mijn god. Wat triest dit.
En dan helemaal dat ding inpakken, label uitprinten en naar een pakketpunt en alles. Voor een eurotje.
pi_219792064
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 19:04 schreef Maretakje het volgende:
Ik ga echt stuk om alle Gerda’s.

Zullen de niet meelezende fluflu’s er ook om kunnen lachen 🤪
Ik denk dat denietblijegerda zich groen en geel ergert 🤣🤪
pi_219792073
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 18:05 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Is dat die meid die altijd keelontsteking heeft?

Die met het geld van een crowdfunding om een buffer te hebben als thuisblijfmoeder met dreumes toen haar man overleed hairextensions ging zetten en permanent haar benen ging ontharen? En die kwaad werd toen de gulle gevers daar toch wel iets van vonden?
Die griet die dacht dat zij de enige was die wist wat verdriet was en anderen die er anders instonden daarom de les ging lezen?

Heel triest wat zij heeft meegemaakt , dat gun je niemand, maar mijn bloedgroep is het niet.
Exact, die ja.
pi_219792102
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En dan helemaal dat ding inpakken, label uitprinten en naar een pakketpunt en alles. Voor een eurotje.
Gerda's toch! Gun haar nou eens iets 🤣
pi_219792125
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze heeft tijd over nu ze zichzelf niet meer filmt op de gram. Linkjes en bh sluitingen verkopen. Big business.
pi_219792136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 18:15 schreef Henrike het volgende:
Lach me rot om die Gerda's hier.
Helaas komt er bij mij, Henrike niet zo'n leuke variant uit.
Maar vind jullie wel heel creatief 👍🏻
Gerdrike.
pi_219792217
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 14:55 schreef Shuri het volgende:
Annemarie heeft wel degelijk veel volgers gekocht. Bij deze stijging ben ik daar niet helemaal zeker van. Het lijkt erop dat ze ineens veel Vlaamse volgers heeft. Geen idee waar die dan vandaan komen.

Ik zie echt overal (zuurdesem) broodcontent. Niet alleen bij Annemarie. Dus dat doet ze weer slim.
Voor mijn gevoel is juist de hype met zelf zuurdesembrood bakken een beetje voorbij🙈
pi_219792219
Groeten van Gerdafobisch
pi_219792245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:21 schreef Nomofobisch het volgende:
Groeten van Gerdafobisch
Wat zul je het zwaar hebben hier.. 😁
pi_219792320
Blijkbaar was Sanneke boos omdat er geen gele Bananen waren en kregen we daarom groene te zien op instagram.

Wat een leven om je daar druk om te maken.

En serieus... dingen voor 1 euro op Vinted zetten... :')
pi_219792321
Er staat weer eens een interview met AM online. Ze weet de boel lekker te verdraaien.
Nu is er een heksenjacht gestart nį het telefoontje van Tim. Dat volledig onvoorbereid was.
Ze vindt het absurd dat kinderen door hun ouders gefilmd worden als ze overstuur of aan het huilen zijn.
Ze doet geen geen samenwerkingen meer waarbij de kinderen betrokken worden. Zij horen na school lekker te spelen en niet te moeten werken.
En blijkbaar wordt er regelmatig over haar gezin gesproken op juicekanalen.

Liegebeest.
pi_219792349
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 18:13 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
En die er met de getrouwde buurman vandoor ging die net een kindje had gehad en nu in een groot interview haar geluk van de daken schreeuwt en het zo fijn vindt dat haar zoontje nu hem ziet als zijn vader. En ook het geld heeft geļnvesteerd in een huis van een miljoen en alles daar heeft laten verbouwen. Die Mathilde.

Dan is de buitenkant dus een afspiegeling van de binnenkant zullen we maar zeggen.🙈

Ook geen contact meer met de schoonouders lees ik net.

En al die christelijke volgvrouwen weten duidelijk van niks. Die gunnen haar vooral heel veel geluk.

Wat een enge meid!
pi_219792351
Oh het mysterie van de 'bananenfoto' van Sanneke is opgelost. Op threads post ze hem nu weer als reactie bij iemand, met de tekst 'hier waren alle gele bananen waren gehamsterd, echt aso'. Meid, dan koop je iets anders.

Groetjes PapierenGerda
pi_219792368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:32 schreef papierentas het volgende:
Oh het mysterie van de 'bananenfoto' van Sanneke is opgelost. Op threads post ze hem nu weer als reactie bij iemand, met de tekst 'hier waren alle gele bananen waren gehamsterd, echt aso'. Meid, dan koop je iets anders.

Groetjes PapierenGerda
Ik wil juist altijd groene bananen!

Lieve Gerda hier O+
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_219792418
quote:
88s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 20:29 schreef Harper het volgende:
Er staat weer eens een interview met AM online. Ze weet de boel lekker te verdraaien.
Nu is er een heksenjacht gestart nį het telefoontje van Tim. Dat volledig onvoorbereid was.
Ze vindt het absurd dat kinderen door hun ouders gefilmd worden als ze overstuur of aan het huilen zijn.
Ze doet geen geen samenwerkingen meer waarbij de kinderen betrokken worden. Zij horen na school lekker te spelen en niet te moeten werken.
En blijkbaar wordt er regelmatig over haar gezin gesproken op juicekanalen.

Liegebeest.
Hahaha, de jongste 2 zijn een wandelende reclamespot. En overstuur of huilen, zet zij gewoon online. AM onze groot aandeelhoudster in spanbeton.
pi_219792424
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 17:56 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik pies hier echt in mn broek (en ik heb geen snugss of wasbare luiers aan 8-) ) van alle variaties, maar deze spant de kroon.
Hup naar de HAP jij, daar lappen ze je wel op en kom je wonderbaarlijk tot leven.

Ik blijf me trouwens verbazen over Milou. 60K volgens maar per post slecht 200 likes en soms maar 10 reacties......
Allemaal gekocht en toen ik haar er op aansprak gooide ze dat snel dicht
Ik kwam er achter omdat ze vergeten was een “vraag” anoniem neer te zetten. Er stond een profiel foto voor en aangezien elke vraag de woorden “ook al weer?” Bevatte vond ik dat opvallen en ben ik op een saaie avond gaan zoeken naar dat profiel. Volledig leeg en volgde zo’n tien mensen waaronder haar kids en nog een aantal lege volgers. Toen je daar ging kijken volgde al die profielen ook weer elkaar. Dus met alle nep profielen klikt ze hele dagen op haar eigen linkjes

Gegroet praatgrage Gerda
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')